2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Nej!.
McFille skrev:Riktiga psykopatfasoner...
t-rex skrev:2041456Självklart! Har de bara rent mjöl i påsen så är det ju inga problem!
t-rex skrev:2041456Självklart! Har de bara rent mjöl i påsen så är det ju inga problem!
Hahaat-rex skrev:2041456Självklart! Har de bara rent mjöl i påsen så är det ju inga problem!
inte spara sina msn loggar, sätta lösen på mappen.mjukis skrev:2040992Har tyvärr gjort det och inte tyckt om mitt handlande.
Gjorde det enbart för att jag har blivit blåst i två tidigare förhållanden.
Som någon sa så hittade jag givetvis något som jag missförstod och grälet va ett faktum. Smartass.
Kommer inte ske igen, dock så vet jag att tjejen snokat i både min mobil och msn loggen, bryr mig inte direkt då jag inte har något att dölja men det handlar ju som sagt om förtroende.
Har sagt till henne och hon har lovat att det inte ska ske igen, dock så vet jag att hon snokat några gånger till efter det men.
Förslag på åtgärd?
Nakcskått, låta UT lobotomera henne, skicka kettingjenget på henne?
Mattias skrev:2041761
Och för att anknyta till tinatjejens anmärkning om att de är på väg isär... Hamnar man inte på vägen mot att gå skilda vägar i samma sekund som man blir ihop?
Mattias skrev:2041761Jag gör det! Jag får dessutom äta massor av skit för't, men det är det värt. Kontrollfreak? Javisst.
Ja, positiv är mitt ett av mina mellannamn. Lättsam, kolugn och avslappnad de andra.
Tinatjejen skrev:Jag håller med du.
Haha du är för underbar, du gör bort dig gång på gång, men slutar inte skriva för det Tror du tolkar meningen och orden fel.lorkan skrev:2041912Va fan döpte dina föräldrar dig till "kolugn" för ? Det finns ju massvis av andra sorters ugnar .. Jag tycker att stenugn låter mycket finare. Men det är jag kanske ensam om ?
Mig höll också med hanom. F'låt. Jag kunde inte låta bli.
lorkan skrev:2041912Va fan döpte dina föräldrar dig till "kolugn" för ? Det finns ju massvis av andra sorters ugnar .. Jag tycker att stenugn låter mycket finare. Men det är jag kanske ensam om ?
Och han är i gott sällskap...Maxxi skrev:2041942Haha du är för underbar, du gör bort dig gång på gång, men slutar inte skriva för det Tror du tolkar meningen och orden fel.
Japp, du är ju här.Spinky Spendrup skrev:2041969Och han är i gott sällskap...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |