Snokar ni i er partners mobil/mail o.s.v.?

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
TinaTjejen skrev:
2042048 Jag tror det är DITT modem som är trasigt polarn :D
Nej det måste vara omöjligt, jag har ju det där moderna breda bandet, ja det är fan ca 30cm sladd in i betongen :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Mattias skrev:
Ja, positiv är mitt ett av mina mellannamn. Lättsam, kolugn och avslappnad de andra. :3freak
En kolugn som heter mitt? :D

Maxxi skrev:
2042067 ca 30cm sladd in i betongen :tummenupp
Det var ingen lång sladd, jag kan sladda längre än så t.o.m. :hihi

Förvånande att relativt många verkar tycka snokandet är ok... :va
(fast majoriteten som tycker det kanske kör NSR i verkligheten?) :rolleyes:

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Maxxi skrev:
2041942 :rofl :rofl :rofl Haha du är för underbar, du gör bort dig gång på gång, men slutar inte skriva för det :tummenupp Tror du tolkar meningen och orden fel.

Jag har lärt mig av den bästa. :tummenupp

Kolugn kan jag bara tolka på 2 sätt. Om det ska betyda ko-lugn (inget ord jag känner till), så okej. Om det ska betyda, vad jag trodde det gjorde egentligen, coollugn eller ngt i den stilen, så är väl min drift med det helt befogat. Om Mattias verkligen menade "kolugn" (ingen aning om vad det betyder isåfall), har jag ju verkligen gjort bort mig, jepp. Hoppas ingen hatar mig för det. :tomten

Right or wrong ? :)

Hursomhelst, jag hade inte fått för mig att snoka i någon annans grejer ..

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
lorkan skrev:
2042102 Jag har lärt mig av den bästa. :tummenupp

Kolugn kan jag bara tolka på 2 sätt. Om det ska betyda ko-lugn (inget ord jag känner till), så okej. Om det ska betyda, vad jag trodde det gjorde egentligen, coollugn eller ngt i den stilen, så är väl min drift med det helt befogat. Om Mattias verkligen menade "kolugn" (ingen aning om vad det betyder isåfall), har jag ju verkligen gjort bort mig, jepp. Hoppas ingen hatar mig för det. :tomten

Right or wrong ? :)
Jag skrev det inte för att vara elak, men jag kunde inte hålla mig för garv... :pannkyss Och ingen hatar dig nej. :D

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Maxxi skrev:
2042113 Jag skrev det inte för att vara elak, men jag kunde inte hålla mig för garv... :pannkyss

Jag förstår fortfarande inte på vilket sätt jag gjorde bort mig. Kan du förklara ?

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
TinaTjejen skrev:
2042076 En kolugn som heter mitt? :D

Det var ingen lång sladd, jag kan sladda längre än så t.o.m. :hihi

Förvånande att relativt många verkar tycka snokandet är ok... :va
(fast majoriteten som tycker det kanske kör NSR i verkligheten?) :rolleyes:
Kabel :tungan

Nej det är inte okej att snoka, men ibland kan man förstå att vissa gör det. Har man blivit blåst i tidigare förhållanden och misstänker att det inträffar i det nya förhållandet, så finns det nog en del som snokar. Tyvärr för många som ljuger och är otrogna.

Sandstrom

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
GSXR 750
lorkan skrev:
2042102Kolugn kan jag bara tolka på 2 sätt. Om det ska betyda ko-lugn (inget ord jag känner till), så okej. Om det ska betyda, vad jag trodde det gjorde egentligen, coollugn eller ngt i den stilen, så är väl min drift med det helt befogat. Om Mattias verkligen menade "kolugn" (ingen aning om vad det betyder isåfall), har jag ju verkligen gjort bort mig, jepp. Hoppas ingen hatar mig för det. :tomten..

Kor är oftast väldigt lugna, rör sig sävligt och överreagerar inte direkt på vad som händer i omgivningen. Är någon riktigt lugn och oberörd (speciellt i en svår situation) kan man likna det vid att denne är lika lugn som en ko är = kolugn.

Hur du kan ha levt så länge utan att ha hört ordet kolugn är ju en gåta som landets ledande forskare kanske kan svara på efter ingående forskning på dig. :pannkyss

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Hade en tjej för ett antal år sen som satt o fjollade runt på lite communities eller va det nu heter , och skrev gulligull o puss o tjosan o allt sånt där till olika
pojkar allmänt flirtade helt enkelt , Fick givetvis reda på det , ställde henne
mot väggen o frågade va i hellvete hon höll på med då började hon lipa.

Brudar är ett släckte som man inte ska förstå sig på antar jag.
Efter uppläxningen så slutade hon givetvis med det , och vårat förhållande höll
förvånansvärt länge. Men jag snokade alldrig runt för att se om hon fortfarande
höll på med sina oskylldiga flirtar , för det är jäävligt lågt. hade hon fortsatt så
hade jag nog märkt det förr eller senare iallafall.

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Sandstrom skrev:
2043083 Kor är oftast väldigt lugna, rör sig sävligt och överreagerar inte direkt på vad som händer i omgivningen. Är någon riktigt lugn och oberörd (speciellt i en svår situation) kan man likna det vid att denne är lika lugn som en ko är = kolugn.

Hur du kan ha levt så länge utan att ha hört ordet kolugn är ju en gåta som landets ledande forskare kanske kan svara på efter ingående forskning på dig. :pannkyss

Äh, jaeffla 08a snack. Här säger vi lugn. Och rullebör. :D

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Maxxi skrev:
2042131
Nej det är inte okej att snoka, men ibland kan man förstå att vissa gör det. Har man blivit blåst i tidigare förhållanden och misstänker att det inträffar i det nya förhållandet, så finns det nog en del som snokar. Tyvärr för många som ljuger och är otrogna.

Kan inte annat än att hålla med. Givetvis är det inte okej att snoka i andras privata saker, partner eller inte. Men som du skrev kan jag förstå vissa som gör det, även om det inte ursäktar deras beteende.
Bättre att varar ärlig istället och prata med varandra så slipper man snokeriet!!

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
TinaTjejen skrev:
2040397 Jag har en kompis som har en, i mina ögon, riktigt ful ovana; snoka.
Hon snokar i sin partners grejer, och finner endel saker förvisso, för att sedan bli upprörd och ledsen över vad hon funnit eller att han har blivit arg på henne för att hon snokat.
Jag har vid ett flertal gånger försökt få henne att sluta upp med det där.
"Tänk dig själv om han snokade bland DINA grejer, hur skulle det kännas?"
Hon medger ju att det inte skulle kännas bra, men ändå har hon gjort om ovanan ett flertal ggr efter det.
(de är nu på väg isär, vilket jag tror är lika bra..)

Jag undrar om jag är onormal på nått vis som inte sysslar med nått sånt här, jag känner ingen som helst anledning till att snoka igenom exempelvis min sambos grejor.
Har ni gjort det någongång och varför?
Hur får man nån att sluta upp med ett sånt ofog?

Jag är själv extremt nyfiken, men inte på sms och mail:)

Det får man iinte göra! Man måste kunna lita på varandra, annars är det nått som inte står rätt till i ett förhållande. Är det nått man är osäker på så måste man fråga, måste kunna prata med varandra annars funkar det aldrig!

Hej hopp!

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...