Snoppförstoring.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
M.G.F skrev:
2394228 Du hajar tydligen inte. Det är vääääääääääääääääääääääldigt få tjejer som får in över 16 cm i sig. Sedan börjar den ta emot livmodern och då är det EXTREMT JÄTTEOBEHAGLIGT istället. Men jag förstår din situation du vill "fylla" upp varenda tjej du träffar. Hitta dig en trång tjej istället.

Jag personligen föredrar "lagom" tragiskt ord egentligen. Men det är sant. Det är rätt hyffsat jobbigt när ett ( ) <--- sånt hål(som för övrigt redan är trångt) blir o <--- så litet. Det är nästan att man slitit av strängen många gånger. OBS!! Jag vill inte på något sätt påskina att jag har en monsterdick för så är inte fallet. Tror jag... :va :tomten
----------------------------------------------------------------------

Ovannämnda information behöver ej läsas av intresseklubben då jag inte förstår varför jag skrev det. Too much information men den som frågar får svar. Tingeling
Jaha... då borde ju penis förminskning va mer aktuelt för mig då..

Kajan skrev:
2395638 Gick en dokumentar pa fyran for nagot ar sedan.
Resultat av operationer med kapande av ligament och flyttande av kroppsfett ar att lilla makaronen blir max 4 cm langre och max 1-2 cm storre i omkrets....I slappt tillstand!!:yoparty (o den ser ut som vattenballong). Skillnaden i erigerat tillstand ar 0 pa langden o lite mer omkrets, Du far dessutom leva med att du har celluiter pa snabeln.:näsblod

Det ar alltsa huvudsakligast grabbarna i duschen som du kan imponera pa,
Lycka till :tummenupp


apropa tillfredstalla damer: Jag vill passa pa att sla ett slag for lapandets adla konst. :tungan
Ännu ett argument förminskning då :hihi

Passar inte :slicka bättre eller missa jag nått? Mitt ex påstog att man fick i sig massa nytiga mineraler av det, är det sant eller va det bara ett försäljningsknep? :tungan

supergirl skrev:
2395098 enligt min erfarenhet ser killar i kalsonger mer ut såhär:
haha mina muskler täcker hela ytan! :rolleyes: (Skulle man dra å gyma igen eller.. :hihi)
 
Last edited:

Heol

En 750 som går som en 1000
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Norrut
Hoj
GSXR 750
Ekberg skrev:
2445761 Det är inte storleken som räknas.
Det är meter per sekund.

Uttrycket kommer från en person med liten storlek, det brukar användas av likasinnade.

Från en som aldrig fått rota...

/H
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
det ända som gills är hur många man får sätta på o dom kan omöjligvis veta hur stor balle du har innan du gjort det imo, spelar knappast nån roll hur stor balle man har om man måste sätta på samma varje dag tycker jag

förövrigt kan ju det här bli en bildtråd där alla får lägga ut bilder på sin könsorgan med medfoljande linjal så kukmätarattityden blir total, dom som har dom 10 minsta får som straff bara skriva i "liten snopp-forumet"
 
Last edited:

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Berget
Hoj
ZX9R svarten
Heol skrev:
2447044 Uttrycket kommer från en person med liten storlek, det brukar användas av likasinnade.

Från en som aldrig fått rota...

/H

Alternativt " den är inte lång men den är smal":D
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Peccus skrev:
2447461 Den killen svimmar av blodförlusten när han får bånge... :)

Jag skulle nog svimma om killen drog fram en sån där stor. Då vill inte jag va med längre, snacka om baklänges förlossning :D
 

Gabor

Guest
jag har skydd, Mamba. Till jul får den :tomten mössa
 

Bifogat

  • wurgsex.jpg
    wurgsex.jpg
    63.5 KB · Visningar: 66

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Kul läsning för mig när jag sitter här på jobbet och har tråkigt...spanar på dildosarna och kommer fram till att där är det minsann inget snitt på 14 cm, undra varför :va.

Kort och tjock is the shit!!!!



EDIT: För övrigt är det väl snarare kubikcm/sek som är relevant och inte bara längd/sek :tuttar.
 
Last edited:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Pinky skrev:
2452033 Kul läsning för mig när jag sitter här på jobbet och har tråkigt...spanar på dildosarna och kommer fram till att där är det minsann inget snitt på 14 cm, undra varför :va.

Kort och tjock is the shit!!!!



EDIT: För övrigt är det väl snarare kubikcm/sek som är relevant och inte bara längd/sek :tuttar.

Tydligen:tummenupp Så mycket som du får knulla:fniss
 

FreddaGädda

Guest
Jag håller mitt löfte tidigare skrivet i tråden och har börjat med sträckövningar. Det ser ut och känns som det borde funka om man gör det regelbundet. Nån typ av ökning borde man faktiskt få. Du kan ju töja all annan vävnad i kroppen så varför skulle du inte kunna tänja denna?
Man blir som väntat trött i dasen. Känns som man har nullat hela dagen :)
 
Last edited:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
FreddaGädda skrev:
2452637 Jag håller mitt löfte tidigare skrivet i tråden och har börjat med sträckövningar. Det ser ut och känns som det borde funka om man gör det regelbundet. Nån typ av ökning borde man faktiskt få. Du kan ju töja all annan vävnad i kroppen så varför skulle du inte kunna tänja denna?
Man blir som väntat trött i dasen. Känns som man har nullat hela dagen :)

Kolla på detta samtidigt så gör du en insats: www.asstraffic.com

:tummenupp
 

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Ort
wd
Hoj
Ingen
Det du kan få är förslappad vävnad, bristningar och problem med potensen när du blir äldre. Grattis för att ha gått på en fetbluff! :tummenupp
 

Jesper Cronelid

SDK #3863
Gick med
19 Apr 2006
Ort
...
Hoj
Ducati SS1000 & 848
Backblade, hur stor är din brandman igentligen?
(Igentligen vill jag inte veta, men om du seriöst tänker på förstoring så blir man lite nyfiken) :nånpassandesmiley
 

FreddaGädda

Guest
Backblade skrev:
2452736 Det du kan få är förslappad vävnad, bristningar och problem med potensen när du blir äldre. Grattis för att ha gått på en fetbluff! :tummenupp

Säger vem? Du? Har du testat?

Två seriösa forum har jag nu varit inne och läst på. De enda negativa effekter jag har hittat är folk som har haft dasen kopplad i hänganordningar och haft den där i timtal åt gången och då permanent tappat känsel på grund av blodförlust. Och bristningar läker.
Annars visar det sig ha positiva resultat vid sidan av tillväxt.

Du kan ju alltid logga in på forumen och berätta för de praktiserande stackarna att de har fel. Det här är ju faktiskt inte folk som försöker sälja saker, utan vanliga människor som du och jag. Varför skulle de ljuga?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top