supergirl skrev:2395098enligt min erfarenhet ser killar i kalsonger mer ut såhär:
supergirl skrev:2395130Nää tycker de e fint med mindre killar också, bara det att jag mest känner folk som tränar o då är de väl lite mer fit än medel men långt från alla ser ju ut sådär ändå... viktigaste yttre egenskapen hos en kille är att en kille har snälla ögon
t-rex skrev:2395408Det är sådana bilder som får unga killar idag att må dåligt och få dåligt självförtroende.
FreddaGädda skrev:2397456Hittade www.cheekycherry.com
Samma princip som penismanualen. Basicövningarna ges ut gratis.
Kan inte påstå att jag är missnöjd med min dase men nu ska jag börja på allvar med sträckningsövningar i tre till sex månader och se om det verkligen ger resultat eller är en global rip-off. Återkommer med reslutat![]()
Backblade skrev:2397478Övningar är ju rena båget när det gäller kuken. Det är ju bara svällkroppar, det enda som du kan få ut av det är problem med potensen.
FreddaGädda skrev:2397567Hårdare bånge har jag läst från både partiska och opartiska källor.
Teoretiskt borde det faktum att töja svällkroppar öka mängden blod som ryms i kuken. Cheekycherry är ju faktiskt ett riktigt forum för detta med äkta folk och äkta erfarenheter
Mitra skrev:2397591Om man töjer ut svällkropparna är det inte stor risk för att man bryter penisen?
Backblade skrev:2397651*Klappar sin snopp* Grabben här får vara som den är ett tag till![]()
FreddaGädda skrev:2397768Vad ska hända sen när det taget är slut?![]()
![]()
Mrs. Laphroaig skrev:2444043Var bara tvungen...![]()
Backblade skrev:2444458Mein got! Du verkar ha legat och gottat på den bilden länge och så droppar du en atombomb som den nu! Jag vill inte operera mig längre...
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |