supergirl skrev:2395098enligt min erfarenhet ser killar i kalsonger mer ut såhär:
supergirl skrev:2395130Nää tycker de e fint med mindre killar också, bara det att jag mest känner folk som tränar o då är de väl lite mer fit än medel men långt från alla ser ju ut sådär ändå ... viktigaste yttre egenskapen hos en kille är att en kille har snälla ögon
t-rex skrev:2395408Det är sådana bilder som får unga killar idag att må dåligt och få dåligt självförtroende.
FreddaGädda skrev:2397456Hittade www.cheekycherry.com
Samma princip som penismanualen. Basicövningarna ges ut gratis.
Kan inte påstå att jag är missnöjd med min dase men nu ska jag börja på allvar med sträckningsövningar i tre till sex månader och se om det verkligen ger resultat eller är en global rip-off. Återkommer med reslutat
Backblade skrev:2397478Övningar är ju rena båget när det gäller kuken. Det är ju bara svällkroppar, det enda som du kan få ut av det är problem med potensen.
FreddaGädda skrev:2397567Hårdare bånge har jag läst från både partiska och opartiska källor.
Teoretiskt borde det faktum att töja svällkroppar öka mängden blod som ryms i kuken. Cheekycherry är ju faktiskt ett riktigt forum för detta med äkta folk och äkta erfarenheter
Mitra skrev:2397591Om man töjer ut svällkropparna är det inte stor risk för att man bryter penisen?
Backblade skrev:2397651*Klappar sin snopp* Grabben här får vara som den är ett tag till
FreddaGädda skrev:2397768Vad ska hända sen när det taget är slut?
Mrs. Laphroaig skrev:2444043Var bara tvungen...
Backblade skrev:2444458Mein got! Du verkar ha legat och gottat på den bilden länge och så droppar du en atombomb som den nu! Jag vill inte operera mig längre...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|