Snoppförstoring.

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Sverige
Hoj
ER-6n -09
supergirl skrev:
2395130 Nää tycker de e fint med mindre killar också, bara det att jag mest känner folk som tränar o då är de väl lite mer fit än medel men långt från alla ser ju ut sådär ändå :) ... viktigaste yttre egenskapen hos en kille är att en kille har snälla ögon

hm... okej...

Är det du på bilden? jösses... :tummenupp
 

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Ort
Landet
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
For att svara pa tradens forsta fraga

Gick en dokumentar pa fyran for nagot ar sedan.
Resultat av operationer med kapande av ligament och flyttande av kroppsfett ar att lilla makaronen blir max 4 cm langre och max 1-2 cm storre i omkrets....I slappt tillstand!!:yoparty (o den ser ut som vattenballong). Skillnaden i erigerat tillstand ar 0 pa langden o lite mer omkrets, Du far dessutom leva med att du har celluiter pa snabeln.:näsblod

Det ar alltsa huvudsakligast grabbarna i duschen som du kan imponera pa,
Lycka till :tummenupp


apropa tillfredstalla damer: Jag vill passa pa att sla ett slag for lapandets adla konst. :tungan
 

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
t-rex skrev:
2395408 Det är sådana bilder som får unga killar idag att må dåligt och få dåligt självförtroende.

Inte om man har stor kuk för då löser sig allt! :rolleyes: :tomten
 

FreddaGädda

Guest
Hittade www.cheekycherry.com

Samma princip som penismanualen. Basicövningarna ges ut gratis.
Kan inte påstå att jag är missnöjd med min dase men nu ska jag börja på allvar med sträckningsövningar i tre till sex månader och se om det verkligen ger resultat eller är en global rip-off. Återkommer med reslutat :D
 

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Ort
wd
Hoj
Ingen
FreddaGädda skrev:
2397456 Hittade www.cheekycherry.com

Samma princip som penismanualen. Basicövningarna ges ut gratis.
Kan inte påstå att jag är missnöjd med min dase men nu ska jag börja på allvar med sträckningsövningar i tre till sex månader och se om det verkligen ger resultat eller är en global rip-off. Återkommer med reslutat :D

Övningar är ju rena båget när det gäller kuken. Det är ju bara svällkroppar, det enda som du kan få ut av det är problem med potensen.
 

FreddaGädda

Guest
Backblade skrev:
2397478 Övningar är ju rena båget när det gäller kuken. Det är ju bara svällkroppar, det enda som du kan få ut av det är problem med potensen.

Hårdare bånge har jag läst från både partiska och opartiska källor.
Teoretiskt borde det faktum att töja svällkroppar öka mängden blod som ryms i kuken. Cheekycherry är ju faktiskt ett riktigt forum för detta med äkta folk och äkta erfarenheter.

Penismanualens "kundomdömen" till vänster på deras sida kan man ju bara glömma, sånt kan man ju inte gå efter för fem öre. De kan ju hur lätt som helst förfalska dessa.

Påminner mig om Biltema när de hyrde in en motocrossförare som skulle göra reklam för deras produkter. "Efter ett par vurpor på banan blir utrustningen sliten och smutsig. Med Biltemas skinnvårdsolja blir den som ny".. Och så står killen där och ler på bilden iförd standardcrossutrustning. Alltså skydd och tygkläder :rofl
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
FreddaGädda skrev:
2397567 Hårdare bånge har jag läst från både partiska och opartiska källor.
Teoretiskt borde det faktum att töja svällkroppar öka mängden blod som ryms i kuken. Cheekycherry är ju faktiskt ett riktigt forum för detta med äkta folk och äkta erfarenheter

Om man töjer ut svällkropparna är det inte stor risk för att man bryter penisen?
 

FreddaGädda

Guest
Mitra skrev:
2397591 Om man töjer ut svällkropparna är det inte stor risk för att man bryter penisen?

Ungefär lika stor risk som att bryta armen av att dra i den?
 

MC Doktorn

Guest
Penis frakturer :D Häng ett par vikter i den och garanterat så blir den längre :hihi
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Var bara tvungen... :rolleyes:
 

Bifogat

  • 30inch.jpg
    30inch.jpg
    80.9 KB · Visningar: 212

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Ort
wd
Hoj
Ingen
Mrs. Laphroaig skrev:
2444043 Var bara tvungen... :rolleyes:

:eek: Mein got! Du verkar ha legat och gottat på den bilden länge och så droppar du en atombomb som den nu! Jag vill inte operera mig längre...
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Backblade skrev:
2444458 :eek: Mein got! Du verkar ha legat och gottat på den bilden länge och så droppar du en atombomb som den nu! Jag vill inte operera mig längre...

Tja vad kan ja säga... upptäckte tråden idag :rodnar :D
 

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Nu kan jag inte komma ihåg från vilken film det är ifrån:
It´s not the size of the ship that´s matter, it´s the motion of the ocean baby
 

Ekberg

I like TWINS !!!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Suzuki SV650S
Det är inte storleken som räknas.
Det är meter per sekund.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top