T
Jag har dock börjat att fundera på en annan aspekt beträffande varierande åsikter i tråden. Det kanske inte ser så snyggt ut att komma till dagis med snorisen på mcn. Det är ju inte alla som vet var man bor och att man krypkör mellan hemmet och dagiset på tomgång i 2:an, dem kanske tror att man just legat på Huddingevägen (2 filig 70 väg) i 120 med snorisen under armen..
Jag Vill inte lägga mig i krig med "Vissa " här på Moralforumet men så här gjorde Jag ,
Första gångerna dottern följde med var hon ca 2,5 år och satt då framför mig på sportstern på en swamp mellan tank och soffa med hennes fötter på t-låset och luftrenare , innanför mina lår och hennes huvud mellan mina armar , på huvudet är det ändå som funkar en Skidhjälm = lätt... Nu är hon liten, så det tog till hon var 6 innan hon åkte "normalt , Fick däremot fixa till fotpinnarna på sportstern nu,, högre då . Däremot FZR,n fungerar utmärkt fotpinnarna sitter ju högt från början ( som för en havande groda i skitande ställning )
Hadde inga problem ( förutom dessa dj--a moralväktare med åsikter ,Men
som Clintan säger åsikter är lika som Rövhål , Alla har ett/en )
Det som kunde hända då när hon var liten, var att hon somnade ibland , och då var det bra att ha en "bläckfisk" om oss båda , samt att styra hennes huvud med mina armar , i praktiken satt hon å sov som i en fåtölj.
Och Mina 5 cent är ...KLART att hon ska åka Hoj !
Skit i andra och använd ett sunt förnuft bara , ge inte benet på Boge Lr Bulten ,Rusning skulle jag nog oxå ge f-n i men ,Det är jag det !
HADE
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)