Snorungar som slåss...

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Hahaha, ja dom har inte många rätt dom

Lagom kul för dom när dom "råkar" få in ett dödande slag eller en förlamande spark

Last edited:

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Jag kan iofs förstå dem, jag kommer ihåg när man var 8-9 år. Då sprang vi runt i gäng och kastade pinnar på varandra och slogs,det var skoj och en adrenalinkick, är man mentalt handikappad så kan detta nog hänga med ända upp i vuxen ålder.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Jag skiter egentligen fullständigt i vad de håller på med, då det inte skadar någon annan än dem själva. Tråkigt dock att de svärtar ner fotbollens redan dåliga rykte och blir förknippade med "sitt" lags äkta supporters. Jag förstår faktiskt polisen som måste behandla alla med lagtröjor på sig som huliganer, trots att det innebär att jag också blir slussad igenom passager med kravallstängsel istället för att bara gå 10 meter till min bil.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag har nog aldrig förstått varför de slåss när det är fotbollsmatch?

Varför gör de det?

Sen har jag heller aldrig vatt på en fotbollsmatch i mitt liv heller......

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Mavve skrev:
Jag har nog aldrig förstått varför de slåss när det är fotbollsmatch?

För att de är idioter som sätter prestige i att klubba ner ett annat gäng. Det har inget med fotboll att göra, och att nötterna slåss "i sitt lags namn" är bara patetiskt och tråkigt.

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
McB skrev:
Jag skiter egentligen fullständigt i vad de håller på med, då det inte skadar någon annan än dem själva.

Fråga vad personen som äger BMW hojen dom välter tycker. Tror inte han resonerar på samma sätt. Att dom pucklar på varandra gör mig inget så länge ingen annan blir skadad. Eller annans egendom förstörs.

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Haha, fantastiskt att de kan hålla reda på vem de skall slå och inte slå på.

- Hej
- Hej
- Ska vi slåss idag? :)
- Okej :)
- Bestäm plats ni, vi bestämde sist :)
- Okej, Huliganvägen 4 kl. 16:30. Passar det bra?
- Okej, då ses vi! :)

:rolleyes:

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
McB skrev:
Jag skiter egentligen fullständigt i vad de håller på med, då det inte skadar någon annan än dem själva. Tråkigt dock att de svärtar ner fotbollens redan dåliga rykte och blir förknippade med "sitt" lags äkta supporters. Jag förstår faktiskt polisen som måste behandla alla med lagtröjor på sig som huliganer, trots att det innebär att jag också blir slussad igenom passager med kravallstängsel istället för att bara gå 10 meter till min bil.
Polisen behandlar inte alla suportrar som hulliganer, speciellt inte dom som bär lagtröjor, då dom vet att dom riktiga hulliganerna inte har lagtröjor utan bär vanliga märkeskläder... Kallas casual.

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
-
Det där var väll inte huliganer, snarare 14åriga pojkar med små penisar.
Sak samma, någon borde gått ut och skjutit allihopa.

:hej

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Äh, killarna kan ju ändå inte slåss, man får ju större skador av en dag i verkstan är ett sånt där slagsmål :)

Jävla amatörer...

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Chris Ash skrev:

DN - Nyheter skrev:
I förhör har de skadade sagt att aktivisterna använde tillhyggen, bland annat ett basebollträ, ett paraply, flaskor och en påse med stenar.

De tre skadade kördes till Sankt Görans sjukhus. Skadorna i ansiktet och huvudet var lindriga och efter några timmar fick de lämna sjukhuset.

De var inte så bra på att slåss de heller, de använde ju en massa tillhyggen och lyckades inte åstadkomma mer än så. Svagt.

Varför bra inom citationstecken? Antingen är man väl bra eller dålig på att slåss, feministerna var dåliga. Jugge är bra.

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
med lite tur så får ägaren till hojen tag på den filmen och kan spåra tag i nån av puckona och visa hur det blir efter att ha varit släpad bak en bmw några mil...

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
stoffer skrev:
De var inte så bra på att slåss de heller, de använde ju en massa tillhyggen och lyckades inte åstadkomma mer än så. Svagt.

Varför bra inom citationstecken? Antingen är man väl bra eller dålig på att slåss, feministerna var dåliga. Jugge är bra.

Japp, men man kan ha ihjäl någon relativt enkelt utan att vara bra på att slåss.

Ryderonthestorm

WoRkinG Class HerO
Gick med
2 Feb 2005
Hoj
yz250
man kanske skulle bli ultra huligan och kicka folk på stan istället för och köra hoj? då slipper man juh i vartfall polisen och hans böteslappar för småbagateller....

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
KalleNorton skrev:
Polisen behandlar inte alla suportrar som hulliganer, speciellt inte dom som bär lagtröjor, då dom vet att dom riktiga hulliganerna inte har lagtröjor utan bär vanliga märkeskläder... Kallas casual.

Du kanske inte förstod att det jag skrev var självupplevt?

Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZR600E
Vilka idioter, vad är de för kvalité på dagens ungdommar*?! :kocko

*unga grabbs som tror att de är tuffa för de kan vifta med händer o ben.
/mvh Johan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...