Snorungar som slåss...

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Kan ju stämma in i kören som redan krasst har konstaterat att de är idioter hela bunten. För egen del får de gärna slå ihjäl varandra allihop, så länge inte utomstående skadas. Men, då de slogs som kärringar lär de väl hinna bli pensionärer allihop långt innan någon av dem lär behöva plåster.

Varför fläckar idioter som dessa ner fotbollen? Är det inte bättre att de träffas ute i skogen istället och pucklar på varandra utan att dra skam över respektive fotbollsklubb och skrämma iväg vanliga hederliga fotbollsfans från läktarna?

(Fotnot: Nej, har aldrig varit i krog- eller gatuslagsmål i hela mitt vuxna liv.)
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag har sett rugbymatcher med blodigare utgång än det där... :3freak
 

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
McB skrev:
Jag har sett biljardpartier med blodigare utgång än det där...

Någon som har fler filmer med dessa gossar? Skulle vara kul att se, det ska visst finnas mer
 

MattNYR5

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
Gammal
Mavve skrev:
Jag har nog aldrig förstått varför de slåss när det är fotbollsmatch?

Varför gör de det?

Sen har jag heller aldrig vatt på en fotbollsmatch i mitt liv heller......

Allsvensk fotboll är så tråkig att dom blir frustrerade...


:hihi
 

Kevlar

Socio#3414
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Sthlm
Hoj
DUCATI 748SP 1996
Det intressanta är att samtidigt som aftonbladet ser ner på våldet och allt som firmor står för ger dom en huligan fritt utrymme att "förklara sig" i nästa artikel...

Fattar att dom vill sälja lösnummer men kan man komma undan med den dubbelmoralen? :confused:
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
Mavve skrev:
Jag har nog aldrig förstått varför de slåss när det är fotbollsmatch?

Varför gör de det?

Sen har jag heller aldrig vatt på en fotbollsmatch i mitt liv heller......
Därför att det är så tråkigt att springa omkring och sparka på en boll, något måste man ju göra.
Det är förargande tråkigt att titta på med, så då måste man slåss.
 

DirkDiggler

Stridsbåt 90H har inte en chans
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
Båt: Uttern 5602 150 VMax Yamaha Duo Prop
stoffer skrev:
Äh, killarna kan ju ändå inte slåss, man får ju större skador av en dag i verkstan är ett sånt där slagsmål :)

Jävla amatörer...


Håller helt med. De kan inte slåss för fem öre. Om de skulle det så hade minst 10-15 personer legat ner med skador så det räckte.
Jag får ju mer skador och mer stryk av eleverna under fotbollen på idrottslektionerna.

När ska människor börja inse att det är totalt meningslöst att slåss? :fatta!
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Girlfight..

Men alvarligt talat, har det gått så långt?? har jag missat att det är såhär?? :va

Tragiskt, mycket tragiskt att dom inte har något annat att göra....
Det som är ÄNNU mer tragiskt är att fotboll ligger till grund...det är ju fan sanlöst!
En fråga....I USA är ju baseball, football etc stort, ser man / hör man om fans som slår på varandra efter matcherna där....nä, så vad i helvete är snett här?
Synd på bågen dessutom, vilka små jävla svin....man kan ju alltid hoppas dom tar kål på varandra....
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Haha, fyfan inte tråkigt. Feta beats och supersnygga moves. Jävulskt bra när dom har slowmotion när någon gör ett riktigt fet attack.
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Vilka loosers. Dessa drar ju bara skam över idrotten. :mad:

Kanske dax att SH skapar ett fotbollslag så vi kan få deltaga i fighterna och visa småpojkarna att ska man slåss ska man göra det ordentligt. Annars kan man lika gärna låta bli. :rolleyes:

Nä helt seriöst. Fy faan vad är det som händer med samhället. Kanske dax att flytta till annat land.
 

Gabor

Guest
Qwerty skrev:
Vilka loosers. Dessa drar ju bara skam över idrotten. :mad:

Kanske dax att SH skapar ett fotbollslag så vi kan få deltaga i fighterna och visa småpojkarna att ska man slåss ska man göra det ordentligt. Annars kan man lika gärna låta bli. :rolleyes:

Nä helt seriöst. Fy faan vad är det som händer med samhället. Kanske dax att flytta till annat land.

grönland, där är folk coola....
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
För det första så är det ju bara o hoppas att dom mitt i tumultet råkar repa en jugge-torpeds nyinköpta feta BMW så att dom får lite vett inbankat i skallen :fatta!

För det andra så kan man ju fråga sig varför man klär sig i finaste gå bort skjortan och märkesjeans när man ska ut och slåss? :confused:

För det tredje så borde deras föräldrar kanske ana oråd när dom kommer hem med blåtiror och trasiga kläder och vidta åtgärder för att få fason på slynglarna?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top