Snowwhite's inflyttningsfest :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Jag trodde själva grejen med den här festen var att du skulle få bli lite ompysslad och kunna välja fritt!?


Vad vill du ha för typ av tjejer?
Tydligen är jag grym på att fixa...
Hon kanske hellre väljer bland tjejerna än er grabbar ;)

Vore skoj att komma, dock känns det som att det är första gången jag inte känner personen som ordnar festen. Jag börjar ev bli gammal :va och jag har säkert redan planerat nått i kalendern den dagen, tyvärr. Det är mycket planering på helgerna nuförtiden :gnissla:

kommer det en massa grabbar, så ska jag överväga det... är det bara brudar så passar jag nog ;)
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Hon kanske hellre väljer bland tjejerna än er grabbar ;)

Där har du faktiskt en poäng som jag inte ens funderat på. Skulle iofs inte vara helt fel det heller. Det finns nog tillräckligt av mig...

Vore skoj att komma, dock känns det som att det är första gången jag inte känner personen som ordnar festen. Jag börjar ev bli gammal :va och jag har säkert redan planerat nått i kalendern den dagen, tyvärr. Det är mycket planering på helgerna nuförtiden :gnissla:

kommer det en massa grabbar, så ska jag överväga det... är det bara brudar så passar jag nog ;)

Det kommer nog tillräckligt med grappar.
 

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Götet
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Hon kanske hellre väljer bland tjejerna än er grabbar ;)

Vore skoj att komma, dock känns det som att det är första gången jag inte känner personen som ordnar festen. Jag börjar ev bli gammal :va och jag har säkert redan planerat nått i kalendern den dagen, tyvärr. Det är mycket planering på helgerna nuförtiden :gnissla:

kommer det en massa grabbar, så ska jag överväga det... är det bara brudar så passar jag nog ;)

Vadå då är det väl dags att lära känna personen du inte känner, hur skaffar man sig nya vänner liksom? :krama

Du är sååå välkommen om du vill komma, det kommer att vara massa grabbar så som det ser ut nu iaf.

kram

Hon kanske hellre väljer bland tjejerna än er grabbar ;)

Hur jobbiga killar än nu kan vara så väljer jag faktiskt dem hellre än tjejer ;)
 
Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Är i stortsett alltid ölsugen så jag tittar nog gärna förbi :)
 

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Götet
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Last edited:

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Lägenheten är på 55 kvm. När jag har fester står alla på varann, såååå jävla kul :)

som sagt är du folkrädd så är det inget för dig, men hoppas iaf att du kommer :)

Jag borde med andra ord låta bli att åka till Göteborg den helgen. Blyg som jag är. Hmm, fast det skulle nog eventuellt kunna bli lite trevligt iaf.


Den där ration, var det sju killar per tjej eller sju tjejer per kille?
 

Rossi.E

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2009
Ort
Sverige
Hoj
Japp
Kanske ska man komma med sin snygga tjej då, med tanke på att det är så nära mig? Kan ju alltid vara kul att träffa MC-folk, om jag nu får en inbjudan?
 

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Götet
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Kanske ska man komma med sin snygga tjej då, med tanke på att det är så nära mig? Kan ju alltid vara kul att träffa MC-folk, om jag nu får en inbjudan?

Ta med dig snygga bruden och kom till festen tycker jag...det blir inte bara MC-folk...det blir blandat. Jag känner faktiskt inte mycket MCfolk men alltid kul o lära känna fler som du säger.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top