Snowwhite's inflyttningsfest :D

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
Vadå då är det väl dags att lära känna personen du inte känner, hur skaffar man sig nya vänner liksom? :krama

Du är sååå välkommen om du vill komma, det kommer att vara massa grabbar så som det ser ut nu iaf.

kram



Säger som fröken blomma, känner ingen heller men vore sååå kul att träffa nytt folk, särskilt hojåkare. :banana
Kunde kanske dra ihop en utekväll på stan i götet ngn gång i höst? Vill liksom inte klampa in på ett kalas där jag inte ens känner födelsedagsbarnet...
För en som inte hittar alls i Gbg, hur ligger guldheden i förhållande till Johanneberg?
 

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Götet
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
[/QUOTE]
Säger som fröken blomma, känner ingen heller men vore sååå kul att träffa nytt folk, särskilt hojåkare. :banana
Kunde kanske dra ihop en utekväll på stan i götet ngn gång i höst? Vill liksom inte klampa in på ett kalas där jag inte ens känner födelsedagsbarnet...
För en som inte hittar alls i Gbg, hur ligger guldheden i förhållande till Johanneberg?[/QUOTE]

10 minuters promenad från johanneberg....

Fyller inte år, har inflyttningsfest/vanligt lära känna nytt folk fest så jag hoppas du kommer ändå!!!

Sen så är jag på för en utekväll längre fram också :tummenupp
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
Säger som fröken blomma, känner ingen heller men vore sååå kul att träffa nytt folk, särskilt hojåkare. :banana
Kunde kanske dra ihop en utekväll på stan i götet ngn gång i höst? Vill liksom inte klampa in på ett kalas där jag inte ens känner födelsedagsbarnet...
För en som inte hittar alls i Gbg, hur ligger guldheden i förhållande till Johanneberg?[/QUOTE]

10 minuters promenad från johanneberg....

Fyller inte år, har inflyttningsfest/vanligt lära känna nytt folk fest så jag hoppas du kommer ändå!!!

Sen så är jag på för en utekväll längre fram också :tummenupp[/QUOTE]

Tackar! :banana Då ska jag absolut överväga om jag vågar komma...Lite :fyllisar (party) är aldrig fel!
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Om mitt nya schema tillåter det kan jag nog dyka upp. :) Kul initiativ iaf, och en utekväll skulle vara skoj med:tummenupp
 

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Götet
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Last edited:
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top