Snusar du?

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
Solid snake skrev:
Inte mini va? Eller eucalyptus eller hur fasen man stavar, det ska vara original smak.

Nä fan.. inte sånt. Vanlig go general portion. Eucalypus (stavning?) och annat sånt -då kan man lika gärna trycka upp en ahlgrens bilar eller nåt ;)
 

Solid snake

Guest
~Settan~ skrev:
Nä fan.. inte sånt. Vanlig go general portion. Eucalypus (stavning?) och annat sånt -då kan man lika gärna trycka upp en ahlgrens bilar eller nåt ;)


Det e rätt, ska smaka tobak, inte nått jävla tuggummi eller te. :död
 

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
0 bhp
Solid snake skrev:
Men tänk om jag fumlar då?

Sätter alla i halsen o får värsta hostattacken o målar hela väggen med snus, inte bra, då måste jag sanera hela lokalen sen. :3freak

Hur fasen ska jag ta ut den sen då?

Kan ju iofs tvätta händerna mellan när jag tar ut den, men vattnet på jobbet e ju så jävla kallt, ingen möjlighet att få det varmt i kranen i den lokalen.

Jamen så svårt är det väl inte? Har du bara ett tvättställ så behöver du inte peta i käften med några blodiga fingrar. Bara te å spotta ut den å sen skölja. :banana .
 

Solid snake

Guest
Kevorkian skrev:
Jamen så svårt är det väl inte? Har du bara ett tvättställ så behöver du inte peta i käften med några blodiga fingrar. Bara te å spotta ut den å sen skölja. :banana .


Jag har inte så stor flabb så jag får in ett tvättställ i den. :3freak, tror jag håller mig till portion. :D
 

Solid snake

Guest
~Settan~ skrev:
Det håller jag med om. Ska det snusas är det lönlöst med ahlgrens bilar ;)


Japp, man vill ju ha lite macho smak i den, så man kan uppfattas som cool av sin arbetskamrater, jag e ju coolast o roligast på mitt jobb. :rolleyes:
 

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
Solid snake skrev:
Japp, man vill ju ha lite macho smak i den, så man kan uppfattas som cool av sin arbetskamrater, jag e ju coolast o roligast på mitt jobb. :rolleyes:

jag är nog inte coolast på skolan. Känns som de flesta tycker jag är smått korkad som snusar.. "Ska" man inte göra som flicka. Då "ska" man tugga hubba bubba och skutta omkring :fatta!
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Har slutat :)

Festsnusar bara lite, vilket jag tycker man kan unna sig så länge man har kontroll över det.
 

Solid snake

Guest
~Settan~ skrev:
jag är nog inte coolast på skolan. Känns som de flesta tycker jag är smått korkad som snusar.. "Ska" man inte göra som flicka. Då "ska" man tugga hubba bubba och skutta omkring :fatta!


Men sen så kommer du på ditt monster, då säger dom "WOW!!! VILKEN COOL BRUD! henne skulle jag vilja dejta!" :tungan :)
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Snus

Är nikotinfri sen en HEL vecka tillbaka. No problemos, men trist. Det är inte precis så att man har abstinens, men allt är bara .......... trist liksom. Speciellt dagar då det är lite att göra på jobbet. Trillar nog dit i helgen när jag får min första öl. Tänkte iaf försöka vara nikotinfri i veckorna, för på helgerna vet jag att det är kört. Det brukar bli varannan snus och varannan cig......

//K
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
cRoC skrev:
Det är ganska många som börjar igen efter en fest.. så pasa dig :)
Jo... men efter ett tag har man passerat det stadiet. Då vet man vet man hur mkt man pallar utan att behöva få tillbaka abstinensen och suget. Nu är jag nere på nästan samma nivå som innan jag började... Har alltid festsnusat så länge jag kan minnas.
 

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
0 bhp
Starstriker skrev:
Är nikotinfri sen en HEL vecka tillbaka. No problemos, men trist. Det är inte precis så att man har abstinens, men allt är bara .......... trist liksom. Speciellt dagar då det är lite att göra på jobbet. Trillar nog dit i helgen när jag får min första öl. Tänkte iaf försöka vara nikotinfri i veckorna, för på helgerna vet jag att det är kört. Det brukar bli varannan snus och varannan cig......

//K

Klart som fan att det är trist att inte snusa. Snusa är kul! Jag provade hålla upp förra sommaren och fixade 2.5 månader. Beslutet att börja igen var nog mitt bästa beslut hittills.
Kan tänka mig att sluta om man ställer ultimatum: Sluta snusa eller dö. :tomten
 
Gick med
1 Dec 2004
Ort
sandviken
Hoj
r1...
Klart som fan att man snusar

ettan lös är det bäst smak på men när man åker hoj så funkar general portion bäst...
 

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
Solid snake skrev:
Men sen så kommer du på ditt monster, då säger dom "WOW!!! VILKEN COOL BRUD! henne skulle jag vilja dejta!" :tungan :)

hahhaa.. ja, vi får väl se. Tänkte ta hojen till skolan till våren. Får väl se då :tungan
... o så gled vi från ämnet! :)
 

Solid snake

Guest
~Settan~ skrev:
hahhaa.. ja, vi får väl se. Tänkte ta hojen till skolan till våren. Får väl se då :tungan
... o så gled vi från ämnet! :)


Japp, jag är mästare på att glida ifrån ämnet. :fakta
 

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Ort
Uppsala och Upplands Väsby
Hoj
R6
Ettan lös! Spydde av Göteborgs rapé en gång... :zpy

Har snusat i 32 år!

Har slutat massor med gånger, det är INTE svårt att sluta. Det svåra är att låta bli att börja igen. :D
 

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
blöjja e ju rent äckligt o snusa.. O ja det rinner o har sig! Bättre med lös snus o e jämnare kvalite på den med!
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top