Snusktråden!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
vad pratar du för strunt!?:confused: norrländska är coolt ju!:D schwoop!:D

sen fattar jag inte varför folk klankar så mycket på skånska?...:va jag är nerflyttad, ursprungligen från uppsala... snackade därmed uppsalamål/tokholmska när jag var liten, och det låter fan så mycket värre än min "halvgrötiga" nuvarande skånska!:D

tycker du ja;)

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!! vilken köpte du? den i choklad eller den som lyser i mörker? :D :D :D hoppas du köpte den i choklad!!! :tummenupp

Nej jag köpte den vanliga den ska ju efterlikna orginalet:D
vill ju inte att de ska bli någon felkoppling så hon tror att de funkar att bita bort en chokladbit från den riktiga.
var inne lite på den självlysande men tyckte de var overkill.
har iaf beställt en ny får vara lite snabbare nästa gång. någon som vill ha vibratorn som ingick helt oanvänd:D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
då ska du höra en brud från öarna i göteborgsskärgård. vissa kan låta hemskt :jisses

killar från stockholm låter som en bunt bögar (inget ont menat):arsele

och alla killar i stockhom pratar ju lidingö-stockholmska?:rolleyes:

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
vill ju inte att de ska bli någon felkoppling så hon tror att de funkar att bita bort en chokladbit från den riktiga.
har iaf beställt en ny får vara lite snabbare nästa gång. någon som vill ha vibratorn som ingick helt oanvänd:D

:D :D :D :D en avbildning utav din pick i lysmaskutförande :yoparty :yoparty :yoparty

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
köp den i choklad!!!! tycker din tjej om choklad typ mjölkchoklad så kommer hon älska din kuk! hahaha.....tror nog hon e tillräckligt smart för att veta vilken hon kan bita på. :rofl

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
de var ju lite de som var strulet att hinna komma igång innan skiten stelna. att ha en jävla timmer tickandes är ju inte direkt upphettsande.

sluta ja dör av flabb!!! :rofl:D :D

du vet träning ger färdighet......:tummenupp :D :D

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj

du är inte den enda :hihi

"så då var smeten klar, skall bara sätta timern och runka upp den"

det värsta är att man vill ju bli riktigt hård när man gör den för att visa upp det bästa :rolleyes:

min polare jobbar på teknikmagasinet och fick en reklamation på en "Clone-a-willie":
-den här fungerar inte som den skall.
kompisen vägrade ta i hans ica-kasse med resteran utav dildon och gav han en ny utan att ens kolla kvitto:rofl :rofl :rofl

• Gilla
Reaktioner: Raz

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
:D :D :D :D en avbildning utav din pick i lysmaskutförande :yoparty :yoparty :yoparty

du vet jag har ju en extra uppsättning latex nu så du kanske vill ha en sedan ställa i bokhyllan eller ha som nyckelring:tummenupp

Jo skrattfaktorn är rätt hög när man pyssla med de dära.
Ja de är klart vadå hur många gjorde succe första gången:pussa

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

det värsta är att man vill ju bli riktigt hård när man gör den för att visa upp det bästa :rolleyes:

min polare jobbar på teknikmagasinet och fick en reklamation på en "Clone-a-willie":
kompisen vägrade ta i hans ica-kasse med resteran utav dildon och gav han en ny utan att ens kolla kvitto:rofl :rofl :rofl

hahahaahhahahahaahaaaaaaaaaaaaaaaahahhaah ja lovar att personen som kom o lämna tillbaka den bara gjorde d för att jävlas!!! hahahah.....stackars kille! :rofl:D

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.

:tuttar PORR!! :tuttar

Ja snusktråd kan det nog allt kallas, här nämns ens nick nämnt två gånger i tråden utan att man själv har gjort inlägg, samt att man kammar hem porrpoäng på sin underbara dialekt :D Nu är det fanimig snusktime!!

Man kanske ska låna de där röd/vita yammas brallorna och posa enbart iförd dem...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

:tuttar PORR!! :tuttar

Ja snusktråd kan det nog allt kallas, här nämns ens nick nämnt två gånger i tråden utan att man själv har gjort inlägg, samt att man kammar hem porrpoäng på sin underbara dialekt :D Nu är det fanimig snusktime!!

Man kanske ska låna de där röd/vita yammas brallorna och posa enbart iförd dem...

psst.....han har ett par med elefanter på osså, han har lovat att visa dom. :rofl ;):D

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj

De ska finnas ett film klipp på någon tjej som lämnar tillbaka en dildo till teknikmagasinet och hon är ihärdig som fan och visar upp och vill att han ska hålla i den skit kul men kan inte hitta de.

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
vad var det som spårade ur i förra tråden? (den med namn)
helt plötsligt var ca en sida inlägg borttagna:va

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
vad var det som spårade ur i förra tråden? (den med namn)
helt plötsligt var ca en sida inlägg borttagna:va

hahaha d va bara massa spamm......sånt som inte hade d minsta med tråden att göra. :D

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Jo skrattfaktorn är rätt hög när man pyssla med de dära.
Ja de är klart vadå hur många gjorde succe första gången:pussa

nån gång måste det gått upp för dig: "vad fan sysslar jag med?!":näsblod

dolda kameran hade varit PRICELESS!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...