Snusktråden!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
nån gång måste det gått upp för dig: "vad fan sysslar jag med?!":näsblod

dolda kameran hade varit PRICELESS!

jodå när man öppna den och alla prylar rasa ut och man läste beskrivningen så tänkte man ju vafan ska jag lallar runt med flaggan på halvstång och baka sockerkaka. men den kosta ju endå 300kr då kan man ju inte bara skita i de.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
jodå när man öppna den och alla prylar rasa ut och man läste beskrivningen så tänkte man ju vafan ska jag lallar runt med flaggan på halvstång och baka sockerkaka. men den kosta ju endå 300kr då kan man ju inte bara skita i de.

du kunde bett en kompis om hjälp ju.....

:rofl:rofl:rofl

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Vad sägs om att ha flickvännen till hjälp när ni ska gjuta!?! :tuttar

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Oh ja bajby, vart är han...Bushido, dags att visa elefanten...oooppps elefanterna menade jag ;)

Ge honom inte för stor självkänsla nu:arsele

Fan det är en grej jag har tänkt på! Det kommer ju vara ett singelmingel på mässan, snuskfolket borde ju dyka upp tycker jag! kan känna den sköna stämningen eller den konstiga stämningen som kommer kunna bli, eller i parta ihop!:tungan

kanske är en dum idé, hehe, men något säger mig att det ändå skulle kunna vara en kul grej! vem skulle vara på?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Fan det är en grej jag har tänkt på! Det kommer ju vara ett singelmingel på mässan, snuskfolket borde ju dyka upp tycker jag! kan känna den sköna stämningen eller den konstiga stämningen som kommer kunna bli, eller i parta ihop!:tungan

kanske är en dum idé, hehe, men något säger mig att det ändå skulle kunna vara en kul grej! vem skulle vara på?

ALLA kommer vara på, både singlar och upptagna. Alla vill spana in alla och dom som inte e lediga vill ha nåt att flabba åt och kolla om det finns några mumsbitar på sporthoj. :tummenupp

Har hört att det ska kanske ordnas en sporthojsfest efter mässan, den ser jag framemot. Tror det kommer lite info senare i veckan. ;) Måste ju påpeka att ja fyller år några dagar efter mässan så jag har ju i planeran att fira b day i sthlm. så klart det ska partajas!! :D :tummenupp

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.

Fan va du är sugen då :tummenupp Va det inte du som ville dra ihop värsta nyårspartayan tillsammans med mig? :cpparty

Ingen mässa för min del, har en -08 i garaget och känner inte för att åka tilll Tokholm bara för att singelmingla.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ja jag funderade på de:tungan Här håller du den hård så vispar jag
Då blir de riktiga kompisband.

Då blir de ju ingen överaskning när hon öppnar paketet på julafton tillsammans med släkten.:gnissla

bahahahhaa.......:D :D :D åhhh ett äkta kodacmoment!!! :D :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Fan va du är sugen då :tummenupp Va det inte du som ville dra ihop värsta nyårspartayan tillsammans med mig? :cpparty

Ingen mässa för min del, har en -08 i garaget och känner inte för att åka tilll Tokholm bara för att singelmingla.

haha och du är inte det? du vill ju se någons elefant sa du ju nyss;)

Men fan äh, sugna är vi alla! så varför förneka det?^^

jo fan det är sant, men jag vet inget place man kan vara på bara =/

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom