"Snygg MC"-kille ?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Om man har ful hoj men är sjukt snygg själv då? :näsblod
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nja, egentligen handlade tråden från början om killar med snygg mc. Men jag är inte den som är den... killen får gärna dessutom vara både snygg själv och ha en nice presonligthet... :tummenupp

Om det är enbart hojen du är ute efter kan du ju skippa krogen. Då är det ju ganska mycket enklare att leta upp en snygg hoj på stan/mc-träff/u name it, och sen stå vid den tills killfan dyker upp. Om det nu bara var hojen som var intressant...:gnissla
 

Junior.Jr.

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2008
Ort
Stockholm
Hoj
07/Honda/Cbr
Oj va dagens tjejer ska vara kräsen? om ni vill byta up är till ngt bättre då kan ni hojta till.....:p
Ni får fixa till en träff där alla kan komma o presentera sig till varan e man sugen så kan man ju hitta han ir henne nu på Sporthoj ju...
 

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
Om moppen ser ut som stryyk men går skitbra o fort!
O en annan ser ut som stryk o kommer skitfort.. kvalar man in då:confused:
 

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -08
Om det är enbart hojen du är ute efter kan du ju skippa krogen. Då är det ju ganska mycket enklare att leta upp en snygg hoj på stan/mc-träff/u name it, och sen stå vid den tills killfan dyker upp. Om det nu bara var hojen som var intressant...:gnissla

Nja... när inlägget skrevs (mitt i natten när jag kommit hem från krogen...) så var jag nog tillräckligt less på boysen att det nog enbart var hojen som räknades, men så är det nog inte egentligen :)
För övrigt funkar det ändå inte att få tag i nåt snyggt på krogen... de är aldrig lika snygga "dagen efter". Ne nu när jag ätligen fått mitt kort är det bara ut och köra som gäller... så då blir det ändå inte så mycket med krogen :D
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nja... när inlägget skrevs (mitt i natten när jag kommit hem från krogen...) så var jag nog tillräckligt less på boysen att det nog enbart var hojen som räknades, men så är det nog inte egentligen :)
För övrigt funkar det ändå inte att få tag i nåt snyggt på krogen... de är aldrig lika snygga "dagen efter". Ne nu när jag ätligen fått mitt kort är det bara ut och köra som gäller... så då blir det ändå inte så mycket med krogen :D

Haha ja, det är ett konstigt fenomen det där, inne på krogen ser de bra ut, men utanför... pyttsan..! :näsblod :tungan
Ja, ut och kör, då är det nog störst chans att du hittar någon snygg båge med tillhörande okej kille!
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Killen som har mest fladdermån i jeansen ska ni ta. Min mån uppgår till ca 30 kpcl.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top