"Snygg MC"-kille ?

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Bara kolla efter killen med nya GSXR1000 nytt ställ oskrapade puckar, kycklingrand på däcken och även kollar frisyren när han tar av sig hjälmen i backspeglarna.

Men å andra sidan ingen hojåkare.
Om det ovanstående stämmer men kanterna på däcken är lika slut som knäpuckarna, gills man som hojåkare då?

En avslöjande grej på 'civilklädda' hojåkare kan vara en Fox, A-stars eller annan mc-märkeströja.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Om det ovanstående stämmer men kanterna på däcken är lika slut som knäpuckarna, gills man som hojåkare då?

En avslöjande grej på 'civilklädda' hojåkare kan vara en Fox, A-stars eller annan mc-märkeströja.
Skrivet lite med glimten i ögat får börja vara lite bättre med:rolleyes:
 

Mona

Vill inget,kan desto mer
Gick med
2 Nov 2005
Ort
Sthlms län
Hoj
BMW F650GS alias Roland!
Last edited:

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
...för till skillnad från de med 1000cc sporthoj så har inte de killarna en minimal kuk och ett behov av att kompensera det med sitt hojval. :brynad

Skulle du träffa någon kille som öppet erkänner i en raggningssituation att han har en Ninja 250 eller en 150cc scooter så se upp! :monsterorgan


Komsikomsi jag har mastodontpaket! :brynad
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Det syns på ögonen om grabbar kör MC. Kan inte förklara hur..det är en blick!
Har fungerat som avgörande faktor för mig i 99% av fallen (dvs..jag har haft rätt baserat på ovan :p). Det syns på folk att dom åker hoj!
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det syns på ögonen om grabbar kör MC. Kan inte förklara hur..det är en blick!
Har fungerat som avgörande faktor för mig i 99% av fallen (dvs..jag har haft rätt baserat på ovan :p). Det syns på folk att dom åker hoj!

De är kantade av undanblinkade vallar av mosade flugor? :va

Tack för pillret!

/J
 

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10
Mc-killar är ju dessvärre sällan snygga. Eller så har jag bara missat de.
Det är ju väldigt ofta det kommer en kille åkande på hoj, och med skinnställ och hjälm ser allting kanon ut. Sen tar han av sig hjälmen, och man blir bara så besviken. Eller så är det kanske jag som är kräsen? :va

klart det finns snygga mc killar :)
jag har ju en ;)
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
tror de enklaste är nog kolla händerna korta nerslitna naglar med skit under är de go! men se upp så de inte är jord för då kan de vara någon bonde som villat sig in till stan ska vara redig olja!!

sen beror de ju på vilken båge/kill sort du söker.
detta är ricktmärken!:D

R1=rätt skinny kille men troligen med ett sexpack med skysst frilla nyaste jc kläderna bra solbränna dricker fin dricka och steker!! (skulle aldrig visa sig på krogen med skitiga händer)

Streetfighter hojar= medel byggd lite mer åt de muskulösa hållet skaetar stil byxorna vid knäna stora t shirts tre dagars stubb!

HD åkare= stora med ordentlig ölmagen 2 års skägg tatuerade klär sig i rockbands t shirts skinväst och jeans.

FYLL PÅ

Haha, vill mer än gärna höra din uppfattning om vad som kännetecknar oss Motard-piloter! :)

mc-märkeskläder låter som en riktigt bra kännetecken.
har man cohones och självförtroende kan man lätt bära upp en simpel T-Shirt med tryck/logotype på. Bara osäkera, svaga människor som inte pallar det - mindre kuk kräver dyrare och mer avancerade plagg helt enkelt :D
(imorgon får det bli en av mina många Fleshgear-tröjor känner jag hehe)




Vad kännetecknar en MC-brewd då!?
Vi vet ju alla att det behöver ju inte vara en MC (eller skinnställ) som gör att :tuttar går med apstil och lätt böjda ben :brynad
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Mc-killar är ju dessvärre sällan snygga. Eller så har jag bara missat de.
Det är ju väldigt ofta det kommer en kille åkande på hoj, och med skinnställ och hjälm ser allting kanon ut. Sen tar han av sig hjälmen, och man blir bara så besviken. Eller så är det kanske jag som är kräsen? :va

HERREGUD kvinna?! Är det så konstigt att de i en sådan situation ser lite nasty ut?



Alla här på forumet som lägger ner timmar på att fixa en snygg hjälmfast frisyr, sminka över den där finnen på näsan, raka sig med millimeterprecision och kolla så att ögonbrynen inte återigen börjat lite smått att växa ihop...

... när de ska köra hoj hela dagen med hjälm på skallen, kan ju räcka upp en hand.

:hihi
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
HERREGUD kvinna?! Är det så konstigt att de i en sådan situation ser lite nasty ut?



Alla här på forumet som lägger ner timmar på att fixa en snygg hjälmfast frisyr, sminka över den där finnen på näsan, raka sig med millimeterprecision och kolla så att ögonbrynen inte återigen börjat lite smått att växa ihop...

... när de ska köra hoj hela dagen med hjälm på skallen, kan ju räcka upp en hand.

:hihi

Nej, men att håret står på ända och de luktar svett osv har väl inte ett dugg med att göra om de ser bra ut eller ej? Har en kille ett fint ansikte och/eller en fin kropp så har han ju det oavsett om håret är ruffsigt och han luktar svett eller ej.
 

Junior.Jr.

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2008
Ort
Stockholm
Hoj
07/Honda/Cbr
Jag håller med dig, det är fördjävligt, man kan inte hitta den perfekta tjejen, även om man nu gör det. Jag vet inte hur många procent det är därför är hon inte intresserad av "hojjar" eller så var det tvärtom...de gäller för alla killar och
tjejer

måsta vara lite anonym har många fiender vet du
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top