"Snygg MC"-kille ?

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Ort
Nyköping
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
tror de enklaste är nog kolla händerna korta nerslitna naglar med skit under är de go! men se upp så de inte är jord för då kan de vara någon bonde som villat sig in till stan ska vara redig olja!!

sen beror de ju på vilken båge/kill sort du söker.
detta är ricktmärken!:D

R1=rätt skinny kille men troligen med ett sexpack med skysst frilla nyaste jc kläderna bra solbränna dricker fin dricka och steker!! (skulle aldrig visa sig på krogen med skitiga händer)

Streetfighter hojar= medel byggd lite mer åt de muskulösa hållet skaetar stil byxorna vid knäna stora t shirts tre dagars stubb!

HD åkare= stora med ordentlig ölmagen 2 års skägg tatuerade klär sig i rockbands t shirts skinväst och jeans.

FYLL PÅ
 

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Ort
I västkustens största stad: Jätteborg :)
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
tror de enklaste är nog kolla händerna korta nerslitna naglar med skit under är de go! men se upp så de inte är jord för då kan de vara någon bonde som villat sig in till stan ska vara redig olja!!

sen beror de ju på vilken båge/kill sort du söker.
detta är ricktmärken!:D

R1=rätt skinny kille men troligen med ett sexpack med skysst frilla nyaste jc kläderna bra solbränna dricker fin dricka och steker!! (skulle aldrig visa sig på krogen med skitiga händer)

Streetfighter hojar= medel byggd lite mer åt de muskulösa hållet skaetar stil byxorna vid knäna stora t shirts tre dagars stubb!

HD åkare= stora med ordentlig ölmagen 2 års skägg tatuerade klär sig i rockbands t shirts skinväst och jeans.

FYLL PÅ

Ducatist: Smuttar grappa och italiensk rödvin. Återfinnes ej på dansgolvet, utan sitter på en restaurant och förtär pasta.
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Skicka lite snygga bilder på dig själv via PM så ska jag bedömma om det är värt att berätta hemligheten eller inte...
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
HAHA, du är medlem på ett forum med säkert 10'000 sexuellt undernärda män som kör mc. det är ju för fan bara att välja och vraka.
 

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -08
Hm, ja där fick ja ju både bra och dåliga tips.
Hitta nåt nice på krogen är väl ingen hit vare sig man vill ha en mc-kille eller ej.
Blir ut och köra lite jag lovar :).... Bara den söliga verkstan kan bli klar med min pärla nån gång!!!!
 

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm/Vasastan
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Enkelt - gå fram och fråga om de har tappat sina motorcykelnycklar (du visar då upp dina) då säger de antingen "jag har ingen motorcykel" eller så börjar de rota i fickorna...
 

pluttafia

LoTtA
Gick med
4 Oct 2007
Ort
Vaggeryd
Hoj
Kawazaki ZX7R -97+ några havremoppar
Vilken tråd!! Eftersom ja själv e sporthojstypen så faller ja för de lite farligare å snyggare pojkarna!! haha luktar nästan mej till en mc kille :tuttar
de e bland de första ja frågar om de åker hoj gör de inte de... bye bye :D fick faktiskt min nuvarande pojkvän att köpa en sporthoj (cbr 954rr) trotts att han redan har 2 andra! en Aprilia 550 supermotad å en Honda VFR 750 magna men han kunde ju inte stå ut me tanken å bli i frånkörd av mej! hahaha:yoparty
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Mc-killar är ju dessvärre sällan snygga. Eller så har jag bara missat de.
Det är ju väldigt ofta det kommer en kille åkande på hoj, och med skinnställ och hjälm ser allting kanon ut. Sen tar han av sig hjälmen, och man blir bara så besviken. Eller så är det kanske jag som är kräsen? :va
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Mc-killar är ju dessvärre sällan snygga. Eller så har jag bara missat de.
Det är ju väldigt ofta det kommer en kille åkande på hoj, och med skinnställ och hjälm ser allting kanon ut. Sen tar han av sig hjälmen, och man blir bara så besviken. Eller så är det kanske jag som är kräsen? :va

Kräsen blir utan.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Kräsen blir utan.

Sant, men jag trivs bra utan. Finns väl dessutom ingenting som säger att man blir tillsammans med en kille man upplever som snygg, som står och tankar hojen på en mack man själv kör förbi?
 

Henken

Guest
Ska man döma efter inläggen gjorda av tjejjer på sporthoj.com så vill jag ha en tjej som inte kan skilja på mc & moped. Lätt gjort med min motard iofs :brynad
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Det känns på lukten..

Luktar det surröv, fotsvett och allmänt fränt (nej inte tufft utan så det sticker i ögonen) så har du hittat en hojåkare.
 

pluttafia

LoTtA
Gick med
4 Oct 2007
Ort
Vaggeryd
Hoj
Kawazaki ZX7R -97+ några havremoppar
Mc-killar är ju dessvärre sällan snygga. Eller så har jag bara missat de.
Det är ju väldigt ofta det kommer en kille åkande på hoj, och med skinnställ och hjälm ser allting kanon ut. Sen tar han av sig hjälmen, och man blir bara så besviken. Eller så är det kanske jag som är kräsen? :va

NÄ du har rätt! de e ofta smala å seniga:D Men de finns de snygga oxå...man måste bara va tillräckligt kräsen å vänta på HAN den DÄR dyger upp då e de bara att angripa!! :tuttar
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
NÄ du har rätt! de e ofta smala å seniga:D Men de finns de snygga oxå...man måste bara va tillräckligt kräsen å vänta på HAN den DÄR dyger upp då e de bara att angripa!! :tuttar

Haha, vi kommer få vänta i en hel evighet då! =)
 

Henco_norr

#91 Bott & Pro superbike
Gick med
26 Jul 2006
Ort
Norrlänning i Karlskoga..
Hoj
Rc8R, Sx450F, Vivaro Buss å en Dodge
R1=rätt skinny kille men troligen med ett sexpack med skysst frilla nyaste jc kläderna bra solbränna dricker fin dricka och steker!! (skulle aldrig visa sig på krogen med skitiga händer)

Streetfighter hojar= medel byggd lite mer åt de muskulösa hållet skaetar stil byxorna vid knäna stora t shirts tre dagars stubb!

HD åkare= stora med ordentlig ölmagen 2 års skägg tatuerade klär sig i rockbands t shirts skinväst och jeans.

FYLL PÅ

Måste ju få in den gyllene medelvägen också... Kör R1:a och hittar lite av mig i varje fack... Kanske är jag som är onormal bara:D
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top