SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Spana efter minst 3 dagars skäggstubb, dödsfylla och oljiga skor
Och ett lätt haltande.
Spana efter minst 3 dagars skäggstubb, dödsfylla och oljiga skor
Få se, har du kvar din GSX 1400?
tror de enklaste är nog kolla händerna korta nerslitna naglar med skit under är de go! men se upp så de inte är jord för då kan de vara någon bonde som villat sig in till stan ska vara redig olja!!
sen beror de ju på vilken båge/kill sort du söker.
detta är ricktmärken!
R1=rätt skinny kille men troligen med ett sexpack med skysst frilla nyaste jc kläderna bra solbränna dricker fin dricka och steker!! (skulle aldrig visa sig på krogen med skitiga händer)
Streetfighter hojar= medel byggd lite mer åt de muskulösa hållet skaetar stil byxorna vid knäna stora t shirts tre dagars stubb!
HD åkare= stora med ordentlig ölmagen 2 års skägg tatuerade klär sig i rockbands t shirts skinväst och jeans.
FYLL PÅ
Nope. Den är såld.Få se, har du kvar din GSX 1400?
Mc-killar är ju dessvärre sällan snygga. Eller så har jag bara missat de.
Det är ju väldigt ofta det kommer en kille åkande på hoj, och med skinnställ och hjälm ser allting kanon ut. Sen tar han av sig hjälmen, och man blir bara så besviken. Eller så är det kanske jag som är kräsen?
Kräsen blir utan.
Mc-killar är ju dessvärre sällan snygga. Eller så har jag bara missat de.
Det är ju väldigt ofta det kommer en kille åkande på hoj, och med skinnställ och hjälm ser allting kanon ut. Sen tar han av sig hjälmen, och man blir bara så besviken. Eller så är det kanske jag som är kräsen?
vad är snygg hoj??
NÄ du har rätt! de e ofta smala å seniga Men de finns de snygga oxå...man måste bara va tillräckligt kräsen å vänta på HAN den DÄR dyger upp då e de bara att angripa!!
Haha, vi kommer få vänta i en hel evighet då! =)
R1=rätt skinny kille men troligen med ett sexpack med skysst frilla nyaste jc kläderna bra solbränna dricker fin dricka och steker!! (skulle aldrig visa sig på krogen med skitiga händer)
Streetfighter hojar= medel byggd lite mer åt de muskulösa hållet skaetar stil byxorna vid knäna stora t shirts tre dagars stubb!
HD åkare= stora med ordentlig ölmagen 2 års skägg tatuerade klär sig i rockbands t shirts skinväst och jeans.
FYLL PÅ
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |