Snygg tjej på snygg hoj ;)

Status
Ej öppen för fler svar.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Hojen e kanske fin, men ajg gillar inte sånna så den går feeet bort - tyvärr men det är vad jag tycker.
Bruden är tyvärr heller inget för mig - står ju stort big "walkaway" i pannan på henne, men det kna ju vara så att hon är i normala fall lite mer omständig och bara gör det för en kul grej. Dock skulle det vara mer normalt att hon blir sur ifall du lägger ut bilderna..... att sen säga att du ska ha henne som gridgirl höjer ju inte hennes värde direkt.
O precis som Emmi sa så är det världens fulaste stövlar. Hade vatt ballare med ett par rena o snygga SIDIboots eller Oxtar. O igen som Emmi sa så var hon inte världens finaste i ansiktet - ser bara så "wannabe" ut att det blir pinsamt.

Så inga + på de där bilderna tyvärr.

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
mr_rockster skrev:
Tog lite bilder idag på en prinsessa och min italienska skönet ;)... Här kommer några. Givetvis iklädd LMCK (Lidköpings MC-klubb) tröja.. ;)

eh.. ja vet inte vart jag ska börja ens.. :rolleyes:

Shit vilka jävla fula stövlar! :7peta
Varför har hon inte mc-stövlar, högklackat, högklackade stövlar eller är helt sonika bara barfota?

Å varför har hon bikini överdel med vanliga trosor? :va?

Sen så borde du väl som fotograf kanske ha tänkt till lite, på bilden där bara hennes urringning syns så hade det varit mer smakfullt och estetiskt tilltalande om huvudet oxå synts, samt att hon dragit tröjjan för den lilla biten av bröstvårtan som är på väg att hoppa fram på hennes högra bröst..

Okej att hon kanske har fin kropp, men skulle nån fota sånna bilder på mig så skulle jag bli skitarg om nån la ut dem på en sån här sida, det skulle ju kännas så pinsamt att försöka ligga som en modell på en hojj..

(fast jag skulle ha legat på en gixxer 1000 som är bra mycket snyggare än den där hojjen.. :7peta )

I vilket fall, hon är säkert jättevacker,
jag ska inte uttala mig om det, med tanke på att jag själv inte är någon goding direkt,
men jag tycker att ansiktet ser ut som vilken tjej som helst i typ 16-17 års åldern (för hon ser ju inte direkt gammal ut..) och bilderna överhuvudtaget tilltalar inte mig alls... (och fler med mig tydligen..)

Men det är ju bra att du har ngt att glädjas över, men som sagt, alla är vi olika. tack och lov.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
De som gillar motarder och blondiner får titta och tycka om de, ni andra får gärna titta och tycka skit om det. Sådant e det. Jag behöver ingen plastraket som penisförlängare där man kan gå ut på krogen och erbjuda tjejer skjuts, därför kör jag motard ;). Sedan om ni gillar motarder eller plastraketer e ju förståss upp till er.

Ang. tjejen så är hon betydligt äldre än 16 år, närmare bestämt 10 år äldre. Sedan om hon ser ung ut eller inte e upp till er att bedömma. Hon är inte min flickvän utan en "kompis" som jag tycker mycket om. Hon har dessutom inte poserat eller så tidigare så detta e mest en kul grej från min sida ;).. Hon e inte arg för jag lägger ut bilderna här. Hon vet att det kan bli hårda kommentarer och så HON behöver inte bekräftelse här, det får hon ändå från andra håll fall det e det hon e ute efter...

Ang. kvaliteten på bilderna och sådant så är det inte så konstigt att de är kassa. Kameran är typ 4 år gammal och har typ max 1 megapixel. Bilderna e tagna i mitt garage med de lysrör som sitter där som enda belysning.

Ang. klädseln så fick vi ta vad som vi hittade. Vi åkte ner till garaget på kvällen när vi inte hade något för oss och fotade lite. Tog typ 100 bilder på en timma eller så. Hon bor inte i stan så vi hade inte så mycket kläder att välja på. "Stövlarna" e inte stövlar utan något annat, att det sedan ser ut som sådana stövlar e ju en annan sak... LMCK tröjan är typ en tröja i storlek XL som vi klippt sönder lite i ett mörkt garage och satt upp i bak med en hårsnodd för att inte få henne att drunkna i den etc.

Ang. fotografen (jag) så e jag inte direkt proffsfotograf som kanske synes. Har endast tagit några semesterbilder och bilder på prylar som ska säljas och så tidigare så han får ni mer än gärna klaga på ;)...

Ang. gridgirl: Det kanske inte höjer värdet på henne men den med någorlunda verklighetsuppfattning vet ju att det väcker reaktioner (bra/dåliga) och det ger iaf TV-tid och kanske plats på lite fotografier vilket gör det enklare om man nu e intresserad av att ragga sponsorer framöver. That's life varesig man gillar det eller inte...

Skulle inte haft något emot att haft en riktig fotograf, en riktig studio med ljus och grejjer, en bra kamera, bra uppsättning kläder, shysst kamera och gott om tid men så var inte fallet denna gång.

Kul att några tyckte om bilderna. Ni som inte tycker om de behöver ju faktist inte titta ;).. Själv e jag nöjd med vad det blev efter förutsättningarna ;)..

Fler bilder kommer kanske någon dag fall det e någon som intresserad.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Har man snygg kropp så varför gömma den? Visserligen är detta ett mc-forum, men nu har jag varit med så pass länge att jag vet att det inte finns någon hejd på killarna o deras sexuella fantasier... :rolleyes:

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Whoaaa!! :3freak

Fan testot går ju en åt huvvet nu när våren är kommen :smasha

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Bikerbitch skrev:
...Visserligen är detta ett mc-forum, men nu har jag varit med så pass länge att jag vet att det inte finns någon hejd på killarna o deras sexuella fantasier... :rolleyes:

Varför inte kombinera de bästa ur två världar när möjligheten finns!!!

Dessutom rår inte jobbets porrfilter på Sporthoj-sidan...ännu!!!

FÖRGÖRAREN :yoparty

nikke

tror ibland inte sina öron :o)
Gick med
5 Dec 2003
Hoj
fd vmax98 160 kusar, nu honda cbr 600f (99a)
niice bilder, äntligen en vettig tråd som kombinerar det bästa i livet, brudar o cyklar :eek:)

Mr. Dante

MaChInE hEaD
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Motocompo -82, Z50A Custom -69, Z50A -70, Z50Jz -79
...

Sluta klaga det var nice bilder, dom som inte gillade dom behöver inte titta...

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
:tummenupp
Snygg hoj o snygg tjej. Kan det bli bättre.
Dock så tycker jag det e lite lågt o sitta o tracka på bilderna gömd bakom sin dator.
Go on Mr Rockster

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
blom skrev:
det är ju bara ren och jävla skär avundsjuka.
våga erkänna nu att hon är tok fin :kär

Nu ska vi räta ut lite frågetecken här! Motardbruden ser bra ut, inget snack om saken, hon e snygg.
Tyvärr är stövlarna fula och bilderna inget vidare.
Däremot hon Suzukibruden på mässan är inte snygg, men hon har ganska fin kropp utöver silikonbrösten, men hon ser skabbig ut i ansiktet och kroppsmålningen var skitdålig.

Avundsjuk är jag knappast, har ingen anledning att vara det. :fakta

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
Fan va trevligt! Den här tråden gjorde mig glad.. en skitdag som denna! :banana
Skulle gjort detsamma om jag hade haft något att fota.. :D

Last edited:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jag förstår inte riktigt grejen med att posera halvnaken vid hoj, men jag tycker å andra sidan att det är ganska onödigt att klanka ner på den stackarn. Att klä av sig är ju ett sätt att söka bekräftelse, så det kan vara så att damen i fråga inte har så stort självförtroende. Vi som inte är så intresserade behöver som sagt inte titta.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke