-MLM-
Motardpilot
Ohhhh vilken brud
Mr Rockster
Mr Rockster
lord skrev:Vilka tjejer gillar inte att se på lättklädda män, oavsett om det e på puben, intill ett fordon, eller var som helst?
Madhonda skrev:Jag tycker att det blir ett slags förlöjligande på nåt vis ...hmm... men det kanske bara är jag som är totalt onormal som tycker det.
Det är inget fel med snygga tjejer o snygga killar som vill bli fotade. Men lättklädda personer vid fordon tycker JAG är larvigt o irrelevant....och det är MIN åsikt. Alltså kan jag inte låta bli att störa mig, när såna bilder kommer upp här på SH.
Madhonda skrev:Egentligen borde jag lärt mig vid det här laget att hålla truten, eftersom jag är i minoritet som tjej här på SH, som vimlar av killar som gillar att gotta sig åt lättklädda tjejer. Men jag måste ändå säga hur jag ser på saken. Såklart utan förhoppning om att få lite förståelse..
Tjipptjillevipp.!!
//Madelene
mr_rockster skrev:Men likt förbannat så var du tvungen att klicka på tråden som hette "Snygg tjej på snygg hoj ".
Förstår inte riktigt.
- Johan
Madhonda skrev:Ursäkta mig... men JAG skulle tycka att det såg förjävla löjligt ut med en lättklädd snygg kille, som poserade vid eller på en hoj. Förstår lixom inte vitsen med det. Åmandes o kromandes. NEJ TACK!!!
Vad tycker ni killar... skulle ni tycka det va lixom trevligt med såna bilder här?Att dom skulle fylla nån slags funktion.!?
Jag tycker att det blir ett slags förlöjligande på nåt vis ...hmm... men det kanske bara är jag som är totalt onormal som tycker det.
Det är inget fel med snygga tjejer o snygga killar som vill bli fotade. Men lättklädda personer vid fordon tycker JAG är larvigt o irrelevant....och det är MIN åsikt. Alltså kan jag inte låta bli att störa mig, när såna bilder kommer upp här på SH.
Egentligen borde jag lärt mig vid det här laget att hålla truten, eftersom jag är i minoritet som tjej här på SH, som vimlar av killar som gillar att gotta sig åt lättklädda tjejer. Men jag måste ändå säga hur jag ser på saken. Såklart utan förhoppning om att få lite förståelse..
Tjipptjillevipp.!!
//Madelene
ja hon va inte av största kaliberTom Byron skrev:Är husqvarnan stor som ett hus eller är hon typ 1.40 lång
Modigt att göra så iaf
Bikerbitch skrev:Visst, egentligen skall såna här bilder plockas bort eftersom det har varit gnäll förut. Men men, den dagen alla fyllebilder på Tivoli slutar att massproducera arlsen, kroppar och tuttar på damer så kan jag hålla med om att såna här bilder också skall bort.. men det lär väl dröja..
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|