Snygg tjej på snygg hoj ;)

Status
Ej öppen för fler svar.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
lord skrev:
Vilka tjejer gillar inte att se på lättklädda män, oavsett om det e på puben, intill ett fordon, eller var som helst?

Ursäkta mig... men JAG skulle tycka att det såg förjävla löjligt ut med en lättklädd snygg kille, som poserade vid eller på en hoj. Förstår lixom inte vitsen med det. Åmandes o kromandes. NEJ TACK!!! :fakta

Vad tycker ni killar... skulle ni tycka det va lixom trevligt med såna bilder här?Att dom skulle fylla nån slags funktion.!?

Jag tycker att det blir ett slags förlöjligande på nåt vis :rolleyes: ...hmm... men det kanske bara är jag som är totalt onormal som tycker det. :3freak

Det är inget fel med snygga tjejer o snygga killar som vill bli fotade. Men lättklädda personer vid fordon tycker JAG är larvigt o irrelevant....och det är MIN åsikt. Alltså kan jag inte låta bli att störa mig, när såna bilder kommer upp här på SH.

Egentligen borde jag lärt mig vid det här laget att hålla truten, eftersom jag är i minoritet som tjej här på SH, som vimlar av killar som gillar att gotta sig åt lättklädda tjejer. Men jag måste ändå säga hur jag ser på saken. Såklart utan förhoppning om att få lite förståelse.. :brinnerup

Tjipptjillevipp.!!

//Madelene

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Men likt förbannat så var du tvungen att klicka på tråden som hette "Snygg tjej på snygg hoj ;)".

Förstår inte riktigt.

- Johan

Madhonda skrev:
Jag tycker att det blir ett slags förlöjligande på nåt vis :rolleyes: ...hmm... men det kanske bara är jag som är totalt onormal som tycker det. :3freak

Det är inget fel med snygga tjejer o snygga killar som vill bli fotade. Men lättklädda personer vid fordon tycker JAG är larvigt o irrelevant....och det är MIN åsikt. Alltså kan jag inte låta bli att störa mig, när såna bilder kommer upp här på SH.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Madhonda skrev:
Egentligen borde jag lärt mig vid det här laget att hålla truten, eftersom jag är i minoritet som tjej här på SH, som vimlar av killar som gillar att gotta sig åt lättklädda tjejer. Men jag måste ändå säga hur jag ser på saken. Såklart utan förhoppning om att få lite förståelse.. :brinnerup

Tjipptjillevipp.!!

//Madelene

Jag håller med dig.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
mr_rockster skrev:
Men likt förbannat så var du tvungen att klicka på tråden som hette "Snygg tjej på snygg hoj ;)".

Förstår inte riktigt.

- Johan

Man kan ju tycka att det är värdefullt att man dryftar saken ur fler perspektiv än tonårsflåsandet om snygga pattar.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Madhonda skrev:
Ursäkta mig... men JAG skulle tycka att det såg förjävla löjligt ut med en lättklädd snygg kille, som poserade vid eller på en hoj. Förstår lixom inte vitsen med det. Åmandes o kromandes. NEJ TACK!!! :fakta

Vad tycker ni killar... skulle ni tycka det va lixom trevligt med såna bilder här?Att dom skulle fylla nån slags funktion.!?

Tjipptjillevipp.!!

//Madelene

Jag håller med du. Även om det kan vara ögonfröjd ibland så har de inget här att göra.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Visst, egentligen skall såna här bilder plockas bort eftersom det har varit gnäll förut. Men men, den dagen alla fyllebilder på Tivoli slutar att massproducera arlsen, kroppar och tuttar på damer så kan jag hålla med om att såna här bilder också skall bort.. men det lär väl dröja..

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Bikerbitch skrev:
Visst, egentligen skall såna här bilder plockas bort eftersom det har varit gnäll förut. Men men, den dagen alla fyllebilder på Tivoli slutar att massproducera arlsen, kroppar och tuttar på damer så kan jag hålla med om att såna här bilder också skall bort.. men det lär väl dröja..

Tivolikvällarna är en annan femma men det är så enkelt att ni tjejer kan säga ifrån. Hade något liknande hänt på fester i min bekantskapskrets hade det resulterat i mycket dåliga vibbar. Det är ett jävla sätt helt enkelt förutom i de fall när det poseras.

Vad gäller den här tråden så är dess existens en otrolig kvalitetsdödare för SH som ett seriöst forum. Ett stort steg från "ett hojforum för alla" mot "ett hojforum för grabbar på hoj".

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
Ok men ska vi inte blåsa upp det här lite till då? Jag tycker inte det har blivit tillräckligt stort moln om det än. (ironi) :näsblod

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke