Bikerbitch
Stolt mamma
Jag menade absolut inget illa om paraplyflickor.
Tycker det är så lustigt bara när tjejerna kommenterar och ifrågasätter om Mr.Rocksters modell kan köra hoj. Ungefär samma sak med paraplyflickorna.
Dom poserar vid hojarna, visar lite hud och får männen att titta. Men kan dom köra hoj? Annars är dom väl bara ute efter bekräftelse etc etc etc.
Därför gjorde jag bara en jämförelse. Det var inte den bästa, men du kanske förstår lite mer nu vad jag menade?
Tycker det är så lustigt bara när tjejerna kommenterar och ifrågasätter om Mr.Rocksters modell kan köra hoj. Ungefär samma sak med paraplyflickorna.
Dom poserar vid hojarna, visar lite hud och får männen att titta. Men kan dom köra hoj? Annars är dom väl bara ute efter bekräftelse etc etc etc.
Därför gjorde jag bara en jämförelse. Det var inte den bästa, men du kanske förstår lite mer nu vad jag menade?
abstruse skrev:Utan att blanda i mina egna värderingar samt angripa dig specifikt BB, så undrar jag när folk i gemen ska begripa att paraplyflickor inte är något annat än vanliga modeller ute på ett "vanligt jobb"? Sluta diskutera paraplyflickor som en isolerad grupp och diskutera istället om det är rätt med nakna/lättklädda/trånande/whatever modeller överhuvudtaget.