Snygg tjej på snygg hoj ;)

Status
Ej öppen för fler svar.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag menade absolut inget illa om paraplyflickor.
Tycker det är så lustigt bara när tjejerna kommenterar och ifrågasätter om Mr.Rocksters modell kan köra hoj. Ungefär samma sak med paraplyflickorna.
Dom poserar vid hojarna, visar lite hud och får männen att titta. Men kan dom köra hoj? Annars är dom väl bara ute efter bekräftelse etc etc etc.
Därför gjorde jag bara en jämförelse. Det var inte den bästa, men du kanske förstår lite mer nu vad jag menade?

abstruse skrev:
Utan att blanda i mina egna värderingar samt angripa dig specifikt BB, så undrar jag när folk i gemen ska begripa att paraplyflickor inte är något annat än vanliga modeller ute på ett "vanligt jobb"? Sluta diskutera paraplyflickor som en isolerad grupp och diskutera istället om det är rätt med nakna/lättklädda/trånande/whatever modeller överhuvudtaget.

HanneZ

Guest
Antagligen bryr sig inte ens brudarna om hojarna, vad är det som inte når fram?

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
hojlös
Vilka killar gillar inte att se lättklädda flickor, oavsett om det är på puben, intill ett fordon, eller var som helst?
Vilka tjejer gillar inte att se på lättklädda män, oavsett om det e på puben, intill ett fordon, eller var som helst?

En njutning för ögat e också en njutning för det inre!

Alla e inte vackra på samma sätt, en del e vackra på utsidan, andra inte...Och en del e vackra på insidan, andra inte.

Någon tycker du e vacker, någon tycker det inte.
Du tycker någon e vacker, men någon annan tycker inte samma sak.

Att jobba som modell i bikini e helt ok, att posera framför en hoj e helt ok,
Vissa håller med :kär , andra inte... :4skrika
De som håller med tittar och njuter, de som inte håller med kan välja att blunda.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
abstruse skrev:
Utan att blanda i mina egna värderingar samt angripa dig specifikt BB, så undrar jag när folk i gemen ska begripa att paraplyflickor inte är något annat än vanliga modeller ute på ett "vanligt jobb"? Sluta diskutera paraplyflickor som en isolerad grupp och diskutera istället om det är rätt med nakna/lättklädda/trånande/whatever modeller överhuvudtaget.

IMHO skiljer inte parapyflickor sig på något vis från de modeller som gör reklam för maskara, HM:s, eller för den delens Guccis, underkläder, går på catwalk:en eller säljer extra lösnummer för Vogue/Elle/Café/[insert tidningsnamn här] genom att exponera sig på respektive tidnings omslag.

Som sagt, jag tänker inte uttrycka min personliga åsikt i denna fråga, dock irriterar jag mig på att folk gör skillnad på modellers olika jobb. I mitt tycke är det inte skillnad på att vara halvnaken på Elles framsida vs stå med ett paraflax intill Rossi.

Frågan är IMHO helt felställd. Ställ inte frågan om det är rätt med paraplyflickor, utan om det ska finnas modeller överhuvudtaget.

Så där, nu brinner det nog ett tag till... :rolleyes:
Men om jag ändå vill ha en paraplyflicka som INTE tar betalt som modell utan som är en vän till en och ställer upp för att vara snäll och spexa lite? Klassas det som sämre än att hyra in en och betala för det?

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
abstruse skrev:
Tycker jag inte alls. Håller med Fredda66 till fullo på denna punkt. En modell säljer i högsta grad sin kropp, om än inte på samma sätt som en prostituerad.
Samma som ovan ungefär. Om en kompis gör exakt samma saker som en modell och fyller samma syfte men inte tar betalt för det, vad handlar det om då da?

- Johan

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
mr_rockster skrev:
Men om jag ändå vill ha en paraplyflicka som INTE tar betalt som modell utan som är en vän till en och ställer upp för att vara snäll och spexa lite? Klassas det som sämre än att hyra in en och betala för det?

Som sagt, mina egna åsikter i just modellfrågan har jag inte vädrat i tråden och tänker inte göra så heller.

Btw, du har PM.

Last edited:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
abstruse skrev:
En modell säljer i högsta grad sin kropp, om än inte på samma sätt som en prostituerad.

Kan man få pengar för att vara snygg måste man vara bra puckad om man inte tar emot dom.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rigge skrev:
Kan man få pengar för att vara snygg måste man vara bra puckad om man inte tar emot dom.

Läs om, läs rätt. Jag har väl aldrig sagt *var* i frågan jag själv står?

Sedan bara för att det finns likheter mellan det ena och det andra, så innebär inte det att jag för den delen å ena sidan försvarar prostitution eller å andra misskrediterar modeller.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
abstruse skrev:
Läs om, läs rätt. Jag har väl aldrig sagt *var* i frågan jag själv står?

Sedan bara för att det finns likheter mellan det ena och det andra, så innebär inte det att jag för den delen å ena sidan försvarar prostitution eller å andra misskrediterar modeller.

Läs lite själv :tungan Jag sa aldrig nånting om dina åsikter, bara lite allmänt sådär...

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
abstruse skrev:
"Lite allmänt sådär..."? Jojo och varför frågade du då mig? :arsele ;)

Jag frågade väl ingenting. När det kom på tal om att sälja sin kropp så tänkte jag att det måste va riktigt schysst att få betalt för att vara snygg. Som modell alltså, prostutition och andra grejer lirar ju inte i samma division. Jag qoutade dig bara för att det råkade vara du som skrivit en qoutbar mening. Hmm... fattar du, för nu är jag ganska lost själv :7peta JAG begriper iallafall vad jag menar :hihi

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rigge skrev:
Jag frågade väl ingenting. När det kom på tal om att sälja sin kropp så tänkte jag att det måste va riktigt schysst att få betalt för att vara snygg. Som modell alltså, prostutition och andra grejer lirar ju inte i samma division. Jag qoutade dig bara för att det råkade vara du som skrivit en qoutbar mening. Hmm... fattar du, för nu är jag ganska lost själv :7peta JAG begriper iallafall vad jag menar :hihi

Det tror jag inte! :rofl Kom in på SH:s CS-server imorgon vid 22 så ska du få spö! ;)

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
abstruse skrev:
Det tror jag inte! :rofl Kom in på SH:s CS-server imorgon vid 22 så ska du få spö! ;)

Du ska inte tro så mycket, mitt ord är din lag! Jobbar till 22.... men imorrn kanske jag ska jobba över. :felämne

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Orka läsa tråden, öööööhhh nä!

Hon e skäääääb. No offense. Men jag har sett 10 gånger snyggare bönor idag på kåren.

Hojen e najs däremot.....

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
hållundan skrev:
Hon e skäääääb. No offense. Men jag har sett 10 gånger snyggare bönor idag på kåren.

Mycket att skryta över när du sitter själv vid datorn helt dingdongandes?? Ta hem en som kan posa på din suuuuuuuupercoola :rolleyes: FZR då!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke