Snygg tjej på snygg hoj ;)

Status
Ej öppen för fler svar.

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Fredda66 skrev:
Ja detta är ju mycket smakfullare...
Hmm undrar om hon har dåligt självförtroende och måste visa upp sig?
Hon ser bekant ut...
Värdinna för http://www.wallbanger.se, Grymt! :rolleyes:
Då var hon på hojen bättre.

No hard feelings men människor i den där branschen vinner inte min respekt iaf.

//Fredda (Nej orkar inte förklara eller försvara min åsikt.)

Som sagt, Emmi har ju inte sagt något om dåligt självförtroende o.s.v, så detta inlägg var ju ganska onödigt faktiskt...

Coola Ola

Guest
Emmi skrev:
Så, nu vill jag ha svar på en fråga från alla er som smutskastar mej, varför?SM 570 RR, vtwin och Fredda66: Jag har inte sagt nåt negativt i den här tråden om den här tjejen. Ge mej en förklaring tack. :confused:

Nu är jag visserligen ingen av dem men jag tror att de läste tråden lite för snabbt o blandade ihop olika inlägg. Men det de menade var säkert nåt i stil med att de är ok att ha vilka förutfattade meningar om tjejen på bilderna som helst bara för att hon klänger på en hoj iförd bikini. Däremot säger ju inget nåt till dig om att du modellar o lägger upp bilder på dig själv ibland (o det är givetvis inget fel i det).

Visst, det kanske är lite "porrigare" att klänga på en båge än att mingla på en fest men jag tycker inte att det är speciellt moget att klanka ner på mr_rocksters kompis. OBS!! Jag vet att du inte har sagt nåt nedsättade Emmi o det här inlägget är inte riktat mot dig på nåt sätt.

Jag tyckte hon var ganska söt ivf o vill hon få bilder tagna på sig själv så är det väl hennes o mr_rocksters sak. Har väl dykt upp värre saker än så här på forumet förut dessutom.

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
Lägg ner skitsnacket.

Vem vet inte hur tjejer med konkurrens beter sig?

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Chrille skrev:
Emmi, det grundläggande felet ligger i att utseende överhuvudtaget inte hör hemma här på forumet. Det finns ingen som helst relevans.

Att sen Swedie o gänget inte orkar med alla hormonstyrda moppebroilers som absolut måste publicer så nakna brudbilder som möjligt förstår jag för dödar de den här tråden så tar det två sekunder innan nästa moppebroiler gnäller "Får jag posta den här bilden då?"

Det är synd att tjejer ska värderas utifrån utseende överhuvudtaget och det är ännu mer synd att det sker här på en sajt där vi faktiskt borde stå över högstadierunkandet, MEN du bidrar negativt till de här diskussionerna också. Varför kommentera överhuvudtaget? Varför inte stå över något som inte hör hemma här. När du som aktiv modell och profil på forumet ger dig in i det här så blir du extremt utsatt. Killar med begränsad social förmåga och uppenbar skrivoläs-svårigheter kommer det alltid att finnas.

Jo, kanske dumt att kommentera, men jag kommenterade inget negativt, så alla reaktioner förstår jag inte och vill gärna ha en förklaring.
Vet att jag bilr utsatt, och skiter fullständigt i vad folk tycker, de får tycka vad de vill, bara de kan förklara varför. Jag är här för att jag gillar att köra hoj, skulle jag vilja visa upp mej skulle det ligga bilder på mej i var o varannan tråd. Nu blir jag dessutom extra förbannad, för kl 12 skulle jag köra motard, men nu är jag så arg så jag måste få svar innan jag vågar sätta mej på hojen. :huvet
Som sagt så hör inte utseende hemma på forumet, och jag flashar inte överdrivet med mitt.

Coola Ola; jag lägger inte upp bilder på mej mer än festbilder och liknande, precis som andra.

SM 570 RR, kan du bara förklara vad du menar? För jag förstår inte. Och det är säkert för att jag jobbar som modell/värdinna/mannekäng, är blond och har hrrmmmmmmm....små bröst. :3freak

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
SM 570 RR skrev:
Lägg ner skitsnacket.

Och vaddå? Får bara killar kommentera tjejers utseende, om en tjej gör det så är hon utsatt för konkurrens??

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
SM 570 RR skrev:
Lägg ner skitsnacket.

Om det handlar om konkurrens borde väl jag vara den sista att säga att hon är snygg? Eller? :confused:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Emmi skrev:
Jo, kanske dumt att kommentera, men jag kommenterade inget negativt, så alla reaktioner förstår jag inte och vill gärna ha en förklaring......

Det finns ingen bra förklaring tror jag utan bara massa delar.

Vissa av våra überbegåvade vänner tror att alla tjejer som kritiserar andra tjejer är avundsjuka.

Sen har du brutit mot en oskriven regel - Hur ofta hör du en kille kommentera en annan killes utseende? .

Du har ett tonläge när du kritiserar den här typen av bilder som kan uppfattas som negativt. Det har hänt förut och så även denna gång. Du kan tycka att du är objektiv, men det låter inte sjysst. Se till vad du har sagt om Sukka-damen här och på andra ställen...

Absolut inte menat att vara elak mot dig.

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Chrille skrev:
Det finns ingen bra förklaring tror jag utan bara massa delar.

Vissa av våra überbegåvade vänner tror att alla tjejer som kritiserar andra tjejer är avundsjuka.

Sen har du brutit mot en oskriven regel - Hur ofta hör du en kille kommentera en annan killes utseende? .

Du har ett tonläge när du kritiserar den här typen av bilder som kan uppfattas som negativt. Det har hänt förut och så även denna gång. Du kan tycka att du är objektiv, men det låter inte sjysst. Se till vad du har sagt om Sukka-damen här och på andra ställen...

Absolut inte menat att vara elak mot dig.

Nej, du är inte elak, du är en av de få som man kan diskutera sakligt med.
Mitt tonläge kanske uppfattas som negativt, inte meningen och får väl tänka en gång till innan jag postar nåt om nån tjej då. Vad jag har sagt om Sukkadamen står jag får, för jag tycker inte hon var nåt fint, men däremot säger jag inte att hon inte ser bättre ut än mej.
Kanske inte bör kommentera tjejers utseende, (varken positivt eller negativt) för att slippa såna här diskussioner.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Emmi skrev:
.... Vad jag har sagt om Sukkadamen står jag får, för jag tycker inte hon var nåt fint, men däremot säger jag inte att hon inte ser bättre ut än mej.
Kanske inte bör kommentera tjejers utseende, (varken positivt eller negativt) för att slippa såna här diskussioner.

I grund och botten är ju det faktiskt ganska trevligt att det uppfattas som elakt att uttala sig negativ om någons utseende, men det blir j fel i de här lägena, när man får jubla som ett gäng kukstyrda bonnfyllon, men inte konkret får peka på negativa sidor i det hela.

Lättast är nog att inte kommentera ja...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Emmi skrev:
Nej, du är inte elak, du är en av de få som man kan diskutera sakligt med.
Mitt tonläge kanske uppfattas som negativt, inte meningen och får väl tänka en gång till innan jag postar nåt om nån tjej då. Vad jag har sagt om Sukkadamen står jag får, för jag tycker inte hon var nåt fint, men däremot säger jag inte att hon inte ser bättre ut än mej.
Jag tror att du blir förbannad över något som är bättre att släppa. När Suzuki målar upp ett nyopererat spektakel, och ställer i sin monter, kommer en drös hormonstinna 20-25-åringar att stå där med tungan som slips. Det spelar ingen roll hur hon eller hennes kropp ser ut, för hon har stora bröst, och dessutom är de nakna (!). Kommenterar du tycker beundrarskaran att du bara är en idiot, vad du än säger. Bättre att låta dem hållas.

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
600cc... de e hälften så mycket som 1200cc va? :rofl
Skämt åsido. Inte fan är Suzukibruden snygg i ansiktet. Men jag tycker bilden med min klubbtröja e lite kul.

Stövlarna på motardtjejen e skitfula, men tjejen som posar är riktigt söt, glöm inte att hon faktiskt är 26 år också!

Kroppsmålning? Trodde det var ett Martini race-ställ :confused:

Emmi skrev:
Nu ska vi räta ut lite frågetecken här! Motardbruden ser bra ut, inget snack om saken, hon e snygg.
Tyvärr är stövlarna fula och bilderna inget vidare.
Däremot hon Suzukibruden på mässan är inte snygg, men hon har ganska fin kropp utöver silikonbrösten, men hon ser skabbig ut i ansiktet och kroppsmålningen var skitdålig.

Avundsjuk är jag knappast, har ingen anledning att vara det. :fakta

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Valmers & Crille, dumt att kommentera, jag har lärt mej nåt.
Blir inte förbannad över såna här kommentarer, blir däremot förbannad på Fredda66s personangrepp. Och det vill jag ha en förklaring på, för jag vill veta vad jag gjort för fel för att förtjäna hans inlägg.

600cc, japp hälften av 1200cc. (men vad vet jag, jag är ju blond. :rolleyes:). Jag lyckas köra ifrån killar med R1or ändå.
Bilden med tröjan var kul!

Last edited:

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Chrille skrev:
I grund och botten är ju det faktiskt ganska trevligt att det uppfattas som elakt att uttala sig negativ om någons utseende, men det blir j fel i de här lägena, när man får jubla som ett gäng kukstyrda bonnfyllon, men inte konkret får peka på negativa sidor i det hela.

Lättast är nog att inte kommentera ja...
Vi VET att man får kommentarer av alla de slag men fullkomligt skiter i det. Både hon och jag har liv här utanför sporthoj och gjorde det som en kul grej och vissa tycker tydligen att det var trevligt med ;)

Många människor är uppfostrade sådana att de kanske inte ger en människa negativa kommentarer sådär bara utan tycker man det så håller man tyst, har man ngt trevligt att säga så säger man det. Ungefär som att det är okej att ge komplimanger till folk varsomhelst men det är INTE okej att gå fram till någon och säga vad ful du är, vad tjock du är eller så, varesig i verkligheten eller på nätet. Det finns tydligen folk här på sporthoj som e uppfostrade så också eftersom denna tråden har haft 9794 visningar och fått 154 kommentarer än så länge.

Välkomna att fortsätta säga vad ni tycker. Många frågor dyker iallafall upp i mitt huvud efter vissa kommentarer. Att det t.ex är okej att gå omkring på krogen i bikini om man får betalt för det men inte att ställa upp för en polare som vill ta lite kul bilder ;). Titta ni som vill, ni andra får väl blunda eller något. När jag lägger upp fler bilder kan jag försöka lägga upp en varning innan att det är en motard och en kort tjej som e smal på kortet så ingen blir förskräckt ;)

Ha det underbart för det har jag...

- Johan, politiskt inkorrekt, gillar att provocera och tjata skit och se hur folk reagerar. Har svårt att hålla i pengar, skiter i vad folk tycker, försöker att inte snacka skit i onödan MEN jag har ett bra liv ;)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
mr_rockster skrev:
Många frågor dyker iallafall upp i mitt huvud efter vissa kommentarer. Att det t.ex är okej att gå omkring på krogen i bikini om man får betalt för det men inte att ställa upp för en polare som vill ta lite kul bilder ;).
Fast det ;) är ju ;) faktiskt ingen ;) som har ;) sagt att ;) ni inte ;) får det ;)

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
valmers skrev:
Fast det är ju ;) faktiskt ingen ;) som har ;) sagt att ;) ni inte ;) får det ;)
Det är ingen som har sagt att vi inte FÅR det, men det e många som inte verkar tycka det är helt okej....

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
mr_rockster skrev:
Det är ingen som har sagt att vi inte FÅR det, men det e många som inte verkar tycka det är helt okej....

Dom kan ju blunda och sjunga psalmer! :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...