Fredda66 skrev:
Ja detta är ju mycket smakfullare...
Hmm undrar om hon har dåligt självförtroende och måste visa upp sig?
Hon ser bekant ut...
Värdinna för
http://www.wallbanger.se, Grymt!
Då var hon på hojen bättre.
No hard feelings men människor i den där branschen vinner inte min respekt iaf.
//Fredda
(Nej orkar inte förklara eller försvara min åsikt.)
Här är alla min inlägg som handlar om tjejerna på bilderna.
Läs igenom dem och sen kan ni tänka över hur mycket negativt jag sagt.
------------------------------------
Snygg hoj, ganska snygg tjej, dåliga bilder o grymt fula stövlar...
/Emmi
----------------
Hon e ju skabbig den bruden! Relativ snygg kropp, men inte snygg i ansiktet alls.
//Emmi (inlägget handlar om Suzukitjejen och det står jag fast vid, inte för att hon står nästan naken utan för att jag tycker hon är ful.)
-----------------------------
Nu ska vi räta ut lite frågetecken här! Motardbruden ser bra ut, inget snack om saken, hon e snygg.
Tyvärr är stövlarna fula och bilderna inget vidare.
Däremot hon Suzukibruden på mässan är inte snygg, men hon har ganska fin kropp utöver silikonbrösten, men hon ser skabbig ut i ansiktet och kroppsmålningen var skitdålig.
Många tjejer som har dåligt självförtroende måste ju visa upp sej och få bekräftelse, tror inte det är så i det här fallet dock.
--------------------------------
Tjejen ser bra ut, och hon tycker väl det är kul att posa, så låt henne få göra det!
Avundsjuk är jag knappast, har ingen anledning att vara det.
--------------------------------
Fredda66, det här är dessutom personangrepp.
Vad jag jobbar med har inte ni med att göra. Jag jobbar extra som modell/mannkekäng/värdinna eller säg vad ni vill, jag får betalt för att folk ska få ta bilder (gör inget topless, naket eller porr, bäst o säga annars kommer väl såna diskussioner upp också) på mej eller för att jag ska visa företagets kläder. Jag jobbar även extra som terminalarbetare och budbilschaufför, ska du slänga upp bilder på mej i min lilla lastbil också Fredda??? :kocko
Mitt jobb på
www.wallbanger.se trivs jag skitbra med, goa killar och tjejer, får resa runt gratis, får gratis mat, gratis hotellrum på Elite eller liknande och får betalt, jag strippar inte utan minglar och har hand om gästerna på diverse uteställen, dansar och går en visning.
Angånde vad jag skrev om längden på henne så var det inget negativt heller, jag är själv för kort för att jobba seriöst som modell.
Mr Rockster, om man gör en tråd med en tjej på en hoj så blir det kommentarer (observera att JAG inte sagt nåt negativt i den här tråden!
). Om det kommer upp festbilder eller liknande är det väl mindre chans att det blir lika mycket kommentarer.
Själv lägger jag inte upp bilder på mej på SH, för jag ser ingen anledning. Finns bilder under "bilder på medlemmar" och nån under tatueringstråden och säkerligen nån i nån annan tråd, men inte för att visa upp mej. Behöver inte visa upp mej för er, jag är här för att jag älskar att köra hoj, och tycker sån här smutskastning e tråkig. Observera att det inte är jag som slängt upp bilder på mej på jobbet.
Så, nu vill jag ha svar på en fråga från alla er som smutskastar mej, varför?SM 570 RR, vtwin och Fredda66: Jag har inte sagt nåt negativt i den här tråden om den här tjejen. Ge mej en förklaring tack.