Snygga singel tjejer kolla här och klicka länken

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Gå in i medlemsregistret och PM:a "LakrisMalin". Hon söker kontakt med snygga killar, hon har bl a PM:at mig. Jag kan inte garantera att hon är snygg eller ens att det är en hon, men det är värt ett försök. :D :tummenupp

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Bingo skrev:
Gå in i medlemsregistret och PM:a "LakrisMalin". Hon söker kontakt med snygga killar, hon har bl a PM:at mig. Jag kan inte garantera att hon är snygg eller ens att det är en hon, men det är värt ett försök. :D :tummenupp

Jag förklarade för "henne" att lakris stavas lakrits, då slutade hon PM:a.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
loser skrev:
Jag förklarade för "henne" att lakris stavas lakrits, då slutade hon PM:a.
Nu har jag träffat henne! Det är en hon och hon är SKETASNYGG. både hon och hennes lika SKETASNYGGA kompis är sexualliberaler. :tummenupp

Synd att du avslutade kontakten så bryskt. :rolleyes: :D

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750 F -91
Öhm, what about den här LakrisMalin? Jag fick oxå ett knasigt PM som jag ignorerade, men man undrar ju vad det finns för folk...?

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zigge skrev:
Öhm, what about den här LakrisMalin? Jag fick oxå ett knasigt PM som jag ignorerade, men man undrar ju vad det finns för folk...?
Åhhh du skulle bara se henne (och hennes kompis). :kär

Big mistake, kompis. Big mistake...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Snabbe_jag skrev:
Det är nog det han vill ha, så ge honom inte det :hej

Hmmmm....Om han skriver på trådar om singeltjejer, lär han inte få vad han vill ha!!!! *letar fram handbojor och piskan* Han kommer att få så mycket :fatta! :whip att han inte kommer att kunna sitta på hojen på en vecka!!!!!

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
exiteme skrev:
Hmmmm....Om han skriver på trådar om singeltjejer, lär han inte få vad han vill ha!!!! *letar fram handbojor och piskan* Han kommer att få så mycket :fatta! :whip att han inte kommer att kunna sitta på hojen på en vecka!!!!!

Problemet är ju att det var en tråd för snygga singeltjejer och jag börjar bli lite rädd nu faktiskt.....

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Snabbe_jag skrev:
Problemet är ju att det var en tråd för snygga singeltjejer och jag börjar bli lite rädd nu faktiskt.....

HAHAHAHA! Japp, han har inget att göra på trådar om snygga singeltjejer.....

Vad är du rädd för...? Du har väl inget att frukta....? :)

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Snabbe_jag skrev:
Börjar ju misstänka att killarna har konstiga läggningar ju :skrämd

ChaosX är nog hyfsat normal...hehehe.... Jag hade ett x som brukade "låna" mina underkläder. Inte kul att se en stor hårig kille i stayups och höfthållare!!!! :zpy Han påstod att han fått sina högklackade 45-or av sin förra tjej. HAHAHA....Fick sedan reda på att till nästa tjej sade han att han fått dem av mig (Kan tillägga att det inte höll länge mellan oss....)

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
exiteme skrev:
ChaosX är nog hyfsat normal...hehehe.... Jag hade ett x som brukade "låna" mina underkläder. Inte kul att se en stor hårig kille i stayups och höfthållare!!!! :zpy Han påstod att han fått sina högklackade 45-or av sin förra tjej. HAHAHA....Fick sedan reda på att till nästa tjej sade han att han fått dem av mig (Kan tillägga att det inte höll länge mellan oss....)

Kinky :skrämd

Förstår att det inte höll länge

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...