Bingo skrev:Gå in i medlemsregistret och PM:a "LakrisMalin". Hon söker kontakt med snygga killar, hon har bl a PM:at mig. Jag kan inte garantera att hon är snygg eller ens att det är en hon, men det är värt ett försök.
Bingo skrev:Gå in i medlemsregistret och PM:a "LakrisMalin". Hon söker kontakt med snygga killar, hon har bl a PM:at mig. Jag kan inte garantera att hon är snygg eller ens att det är en hon, men det är värt ett försök.
loser skrev:Jag förklarade för "henne" att lakris stavas lakrits, då slutade hon PM:a.
Nu har jag träffat henne! Det är en hon och hon är SKETASNYGG. både hon och hennes lika SKETASNYGGA kompis är sexualliberaler.loser skrev:Jag förklarade för "henne" att lakris stavas lakrits, då slutade hon PM:a.
Bingo skrev:Nu har jag träffat henne! Det är en hon och hon är SKETASNYGG. både hon och hennes lika SKETASNYGGA kompis är sexualliberaler.
Synd att du avslutade kontakten så bryskt.
Åhhh du skulle bara se henne (och hennes kompis).Zigge skrev:Öhm, what about den här LakrisMalin? Jag fick oxå ett knasigt PM som jag ignorerade, men man undrar ju vad det finns för folk...?
Bingo skrev:Åhhh du skulle bara se henne (och hennes kompis).
Big mistake, kompis. Big mistake...
ChaosX skrev:Jag får aldrig PM...
exiteme skrev:AJAJAJ, vad du ligger illa till nu...!!!!! Du kommer att få när du kommer hem.....
Snabbe_jag skrev:Det är nog det han vill ha, så ge honom inte det
exiteme skrev:Hmmmm....Om han skriver på trådar om singeltjejer, lär han inte få vad han vill ha!!!! *letar fram handbojor och piskan* Han kommer att få så mycket att han inte kommer att kunna sitta på hojen på en vecka!!!!!
Snabbe_jag skrev:Problemet är ju att det var en tråd för snygga singeltjejer och jag börjar bli lite rädd nu faktiskt.....
exiteme skrev:
Vad är du rädd för...? Du har väl inget att frukta....?
Snabbe_jag skrev:Börjar ju misstänka att killarna har konstiga läggningar ju
exiteme skrev:ChaosX är nog hyfsat normal...hehehe.... Jag hade ett x som brukade "låna" mina underkläder. Inte kul att se en stor hårig kille i stayups och höfthållare!!!! Han påstod att han fått sina högklackade 45-or av sin förra tjej. HAHAHA....Fick sedan reda på att till nästa tjej sade han att han fått dem av mig (Kan tillägga att det inte höll länge mellan oss....)
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |