Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Nagellack, ögonskugga
Får du ingen stryk på din skola KORV? Eller måste jag ta tag i det?
750RR
750RR
maverick_750rr skrev:Nagellack, ögonskugga
750RR
SkorvKalle skrev:måste ju passa på när man har sommarlov
Jag har dock aldrig fått idén att sminka mej i skolan!
Fast 2 st i min klass sminkar sej varje dag (btw det är BARA killar i vår klass) med ögonskugga, nagellack o allt va de heter
Du ska se så orolig han blir när han har försovit sej och inte hinner sminka sej på morronen, då springer han in på dass första bästa rast o sminkar sej.. vilken "kille"
maverick_750rr skrev:Varför ger ni inte honom en lavett han sent kommer glömma?
Han sminkar sig för att han inte får nån som helst uppmärksamhet var han än befinner sig och tror att med smink så syns han tydligare. Dessa tankar försvinner kanske efter några år, ni kan få dem att försvinna på en rast.
750RR
maverick_750rr skrev:Varför ger ni inte honom en lavett han sent kommer glömma?
Han sminkar sig för att han inte får nån som helst uppmärksamhet var han än befinner sig och tror att med smink så syns han tydligare. Dessa tankar försvinner kanske efter några år, ni kan få dem att försvinna på en rast.
750RR
ttrtobbe skrev:skulle ínte denna tråden handla om snygga singelflickor??? och inte om smink...
exiteme skrev:Snygga singeltjejer har smink....och även singelkillar på sporthoj, tydligen...hehehe
exiteme skrev:Snygga singeltjejer har smink....och även singelkillar på sporthoj, tydligen...hehehe
DumDum skrev:Hupp. Först så ger du äkta hälften för att han smyger här inne men sedan så svassar du själv efter, hur ser det ut egentligen?
ttrtobbe skrev:ahh ok, då vet jag...
men jag är juh singelkille på sporthoj och använder inte smink... hur går det ihop?
ChaosX skrev:Det är rätt kul att följa en tråd såhär... Fan va den kan ändra ämne!
ChaosX skrev:Vilken bild!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |