exiteme skrev:Angående skumma läggningar, så sitter SkorvKalle och målar sina naglar rosa tillsammans med ChaosX dotter....![]()
![]()
![]()
![]()
exiteme skrev:Angående skumma läggningar, så sitter SkorvKalle och målar sina naglar rosa tillsammans med ChaosX dotter....![]()
![]()
![]()
![]()
maverick_750rr skrev:KORV - för helvete, vad fan håller du på med??????
Man målar inte sina naglar, det finns inte bara.
Så sluta NU.
Snabbe_jag skrev:Ser du väl![]()
maverick_750rr skrev:Precis som man inte knivhugger sin granne för att han aldrig skruvar ner TVn....
750RR
maverick_750rr skrev:KORV - för helvete, vad fan håller du på med??????
Man målar inte sina naglar, det finns inte bara.
Så sluta NU.
SkorvKalle skrev:va fan skulle ja göra, hon band fast mej i sängen med handbojor och sövde ner mej, när jag vaknade var nageln pekfingret på högra handen ROSA!!![]()
![]()
Några tips om hur man får bort det snarast ?!?!![]()
maverick_750rr skrev:Börja skruva i din hoj så blir de snart svarta, annars kan du ta en tång och bara dra av nageln![]()
750RR
exiteme skrev:AJAJAJ, vad du ligger illa till nu...!!!!!Du kommer att få
när du kommer hem.....
Jag tycker 4 år är en lång tid...exiteme skrev:ChaosX är nog hyfsat normal...hehehe.... Jag hade ett x som brukade "låna" mina underkläder. Inte kul att se en stor hårig kille i stayups och höfthållare!!!!Han påstod att han fått sina högklackade 45-or av sin förra tjej. HAHAHA....Fick sedan reda på att till nästa tjej sade han att han fått dem av mig (Kan tillägga att det inte höll länge mellan oss....)
SkorvKalle skrev:va fan skulle ja göra, hon band fast mej i sängen med handbojor och sövde ner mej, när jag vaknade var nageln pekfingret på högra handen ROSA!!![]()
![]()
![]()
SkorvKalle skrev:Måste erkänna... det börjar bli aningen pinsamt o ha den skiten kvar på fingret nu![]()
var precis nere o fikade o de går inte att dölja de precis, man visar ju upp pekfingret mer än jag trodde![]()
exiteme skrev:Du kan komma hit o låna lite aceton för att få bort det... Medan du ändå tittar förbi kan du få prova Marres ögonskugga....HEHEHE...
UrbanTiger skrev:Prova vinkelslip, dra rakt av vid yttersta knogen bara.
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |