exiteme skrev:Angående skumma läggningar, så sitter SkorvKalle och målar sina naglar rosa tillsammans med ChaosX dotter....
exiteme skrev:Angående skumma läggningar, så sitter SkorvKalle och målar sina naglar rosa tillsammans med ChaosX dotter....
maverick_750rr skrev:KORV - för helvete, vad fan håller du på med??????
Man målar inte sina naglar, det finns inte bara.
Så sluta NU.
Snabbe_jag skrev:Ser du väl
maverick_750rr skrev:Precis som man inte knivhugger sin granne för att han aldrig skruvar ner TVn....
750RR
maverick_750rr skrev:KORV - för helvete, vad fan håller du på med??????
Man målar inte sina naglar, det finns inte bara.
Så sluta NU.
SkorvKalle skrev:va fan skulle ja göra, hon band fast mej i sängen med handbojor och sövde ner mej, när jag vaknade var nageln pekfingret på högra handen ROSA!!
Några tips om hur man får bort det snarast ?!?!
maverick_750rr skrev:Börja skruva i din hoj så blir de snart svarta, annars kan du ta en tång och bara dra av nageln
750RR
exiteme skrev:AJAJAJ, vad du ligger illa till nu...!!!!! Du kommer att få när du kommer hem.....
Jag tycker 4 år är en lång tid...exiteme skrev:ChaosX är nog hyfsat normal...hehehe.... Jag hade ett x som brukade "låna" mina underkläder. Inte kul att se en stor hårig kille i stayups och höfthållare!!!! Han påstod att han fått sina högklackade 45-or av sin förra tjej. HAHAHA....Fick sedan reda på att till nästa tjej sade han att han fått dem av mig (Kan tillägga att det inte höll länge mellan oss....)
SkorvKalle skrev:va fan skulle ja göra, hon band fast mej i sängen med handbojor och sövde ner mej, när jag vaknade var nageln pekfingret på högra handen ROSA!!
SkorvKalle skrev:Måste erkänna... det börjar bli aningen pinsamt o ha den skiten kvar på fingret nu
var precis nere o fikade o de går inte att dölja de precis, man visar ju upp pekfingret mer än jag trodde
exiteme skrev:Du kan komma hit o låna lite aceton för att få bort det... Medan du ändå tittar förbi kan du få prova Marres ögonskugga....HEHEHE...
UrbanTiger skrev:Prova vinkelslip, dra rakt av vid yttersta knogen bara.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |