Bikerbitch
Stolt mamma
Miss_Orchidee skrev:Vill ju inte ha nån som inte klarar sig själv, ska man ut och köra så ska man ut ock köra, då har man ingen bak.... det bara är så
Vad är problemet? Det är väl bara dra ut o köra då, utan någon bak.
Miss_Orchidee skrev:Vill ju inte ha nån som inte klarar sig själv, ska man ut och köra så ska man ut ock köra, då har man ingen bak.... det bara är så
Bikerbitch skrev:Vad är problemet? Det är väl bara dra ut o köra då, utan någon bak.
Miss_Orchidee skrev:Preblemet var att man ville hitta en kille som va allt det där som jag redan nämt, men som också kör hoj! så man slipper ha honom bak.....
Miss_Orchidee skrev:Preblemet var att man ville hitta en kille som va allt det där som jag redan nämt, men som också kör hoj! så man slipper ha honom bak.....
Jodå, det är bara att ha fler än en.Bikerbitch skrev:Man kan tyvärr inte få allt här i livet men lycka till med ditt letande.
snurbo skrev:Vet du..... Singel har allt sina fördelar..... Ingen x-tra vikt i bak..... =)
Miss_Orchidee skrev:Nej jag vet, det är däför ja ska vara singel nu ett tag frammöver...ett BRA TAG... och jävlar vad det ska bli åka av till våren!!
fast man kanske skulle ha nån nu på vintern när man inte kan köra... Ne bara jobbigt när man vill meka...
Singel är kanske bäst oavsett då
snurbo skrev:Vet du..... Singel har allt sina fördelar..... Ingen x-tra vikt i bak..... =)
Ullis skrev:Oj oj oj.....det blir bara värre & värre. Ska BLOCKERA den här jävla tråden från min tråd prenumeration!!!!!!!!! Tjejtråden går samma väg, vilket lall..........
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|