Cathy skrev:Varför kan du inte det? Då e det ju du som styr å ställer, kan köra vart du vill å han får så snällt följa med...
Miss_Orchidee skrev:Vill ju inte ha nån som inte klarar sig själv, ska man ut och köra så ska man ut ock köra, då har man ingen bak.... det bara är så
Titta hit alla p-lisor!!!Zana skrev:Sådärja...
Inget fel på din bakMiss_Orchidee skrev:Vill ju inte ha nån som inte klarar sig själv, ska man ut och köra så ska man ut ock köra, då har man ingen bak.... det bara är så
sharpedge skrev:Inget fel på din bak
Miss_Orchidee skrev:Är man tjej så kan man ju inte ha en kille utan hoj intresse, det funkar inte att ha killen åkandes bak....
Madhonda skrev:Äh vaddå....han får väl ha egna intressen....!!! Vem vill åka runt med nåt jävla bagage.....!!!
sharpedge skrev:Titta hit alla p-lisor!!!
This is the face of your enemy
Jag har sett den skinnklädd och jag har sett den i McD-utstyrselkläddMiss_Orchidee skrev:Hur vet du det förresten??
sharpedge skrev:Jag har sett den skinnklädd och jag har sett den i McD-utstyrselklädd
Det är just det man spanar in på McDonalds.Miss_Orchidee skrev:Har du sett den skinklädd?? dubbelt eller enkelt lager??
Och man spanar inte in folks rumpor på Mc Donald´s Det är bara dom som är korkade och oalmänbildade som jobbar där har jag hört....
valmers skrev:Det är just det man spanar in på McDonalds.
Cat skrev:Är jag redan! Näin on nakit ja muut näppylät!...ja mummot hautaan
Jag vet inte hur många lager, men den såg helt ok utMiss_Orchidee skrev:Har du sett den skinklädd?? dubbelt eller enkelt lager??
Och man spanar inte in folks rumpor på Mc Donald´s Det är bara dom som är korkade och oalmänbildade som jobbar där har jag hört....
Ända(!) anledningen att gå till mcdonalds, för maten är ju inget att hänga i julgranenMiss_Orchidee skrev:Är det därför ni är där så offta.....
Miss_Orchidee skrev:ja ibland kan det va så.... själv låter jag ingen stanna längre än ca 10 min, och då är jag ganska gennerös med att dom får ducha och klä på sig dom resterande 6 min....
GixxerJensa skrev:Ända(!) anledningen att gå till mcdonalds, för maten är ju inget att hänga i julgranen
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|