Snygga underkläder

Peter_SP-1

-*KTM*-
Gick med
5 May 2003
Hoj
KTM DUKE II + YZ 250
Chrille skrev:
Men nu börjar det bli allvarligt! Vi har ett halvår gammalt distansförhållande - Om hon kommer på mig bland hennes rena trosor är väl en sak men hur ska jag förklara att jag gräver runt ibland de begagnade :gnissla

fan denna tråd blir ju bara bättre och bättre :D :lol

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Chrille skrev:
Äh, är man lite kreativ kan beckmörker vara riktigt kul ibland. Det finns många sätt att flå en katt.
Nej, det är sant... :tummenupp Men inte varje gång...

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Emmi skrev:
Som ni säger, hotpants är snyggast!

Nja, det vete fan det. Stringtrosan är tveklöst den bästa uppfinningen som någonsin gjorts :tummenupp

UrbanTiger: Presentkort? Vill du sova på soffan?? Ett presentkort formligen skriker ut "jag har ingen aning om vad du har för storlek och jag skiter fullständigt i vad du köper". Nej, ta hellre risken med fel storlek - då har du iaf gjort ett försök.

finns en variant till - be expediten i underklädesaffären att snurra ett par varv för dig. Sen kan du säga "lite smalare", "samma storlek som du" eller "något fetare bajslåda". Då borde hon veta vilken storlek din tjej har :D
Värre är det i så fall med BH:ar som kommer i en miljard utföranden (kupstorlek, omkrets, byglad/obyglad etc). Men där kan man ju kupa händerna för att visa vilken storlek tjejen har. Se dock till så att du är ensam i butiken när du gör det för att undvika märkliga blickar från andra kunder :tuttar

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Va f-n, självklart har man väl koll på vad donnan har för storlek! Hörni bönner nu får ni slänga ifrån er skitgrepen och komma in i matchen.

Och snåla inte för böveln! Exet fick ett tros och bh set av mig en gång för 1500 pickadoller (i rätt storlek) och det blev väldigt uppskattat kan jag meddela.

Här får du ett litet presentkort... suck, amatörer...

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Skalman skrev:
Nja, det vete fan det. Stringtrosan är tveklöst den bästa uppfinningen som någonsin gjorts :tummenupp

UrbanTiger: Presentkort? Vill du sova på soffan?? Ett presentkort formligen skriker ut "jag har ingen aning om vad du har för storlek och jag skiter fullständigt i vad du köper". Nej, ta hellre risken med fel storlek - då har du iaf gjort ett försök.

finns en variant till - be expediten i underklädesaffären att snurra ett par varv för dig. Sen kan du säga "lite smalare", "samma storlek som du" eller "något fetare bajslåda". Då borde hon veta vilken storlek din tjej har :D
Värre är det i så fall med BH:ar som kommer i en miljard utföranden (kupstorlek, omkrets, byglad/obyglad etc). Men där kan man ju kupa händerna för att visa vilken storlek tjejen har. Se dock till så att du är ensam i butiken när du gör det för att undvika märkliga blickar från andra kunder :tuttar

Man kan kanske fråga om man får klämma på expediten för att jämföra? :rolleyes:

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Trevlig sida det där :tummenupp

Men storlekarna kommer ju bara i small och large. Borde det inte finnas medium oxå :va

Till en normalbyggd tjej, är det small som gäller då?

\Masonit

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hur är en normalbygg tjej, vikt, längd? Det är grymt olika från person till person

Masonit skrev:
Trevlig sida det där :tummenupp

Men storlekarna kommer ju bara i small och large. Borde det inte finnas medium oxå :va

Till en normalbyggd tjej, är det small som gäller då?

\Masonit

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Masonit skrev:
170 cm, 60 - 65 kg. Medium låter lagom men det finnns ju inte.

\Masonit

Bruden här menar du

(String ??här pratar vi segel!) :)

Bifogat

• image004.jpg
    image004.jpg
    13.3 KB · Visningar: 89
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...