Snygga underkläder

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Chrille skrev:
Det blir att köra lite James Bond enligt Emmis modell tror jag....

Ja kör den, ett säkert kort! Glöm bara inte att tvätta bort oljan från händerna INNAN du rotar i hennes lådor... :tummenupp
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Chrille skrev:
Det är väl en sak. Men dom j-a kommer ju likt förbannat i olika storlekar!

Det blir att köra lite James Bond enligt Emmis modell tror jag....

Ha, mitt förslag vann! :banana :D
Men du, lägg "Chrille was here"-lapparna långt bort så att du inte tappar några bland underkläderna...
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Emmi skrev:
Men du, lägg "Chrille was here"-lapparna långt bort så att du inte tappar några bland underkläderna...

...och sätt på dig hårnät! Om hon hittar ett långt pudelpermanentat hårstrå bland sina kläder så är du BUSTED!!! :D
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Chrille- Jag har faktiskt aldrig haft såna där trosor som på bilden, så hurvida de är sköna eller inte vettisjuttsingen. Föredrar vanliga stringtrosor.
Dock utan döskallar, svarta rosetter och rosa. :rolleyes:

Gör som Emmi säger, rota i tjejens låda och se vad hon har för storlek.
Jag har aldrig fått underkläder ifrån killar. Bara ifrån familj och farmor, bara där ser man ju hur fel det kan gå med storlekar. Jag är dock inte lättstött vad det gäller storlekar, förutsatt att man inte kommer med storlek 48 till mig :fatta!
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Bikerbitch skrev:
...Jag är dock inte lättstött vad det gäller storlekar, förutsatt att man inte kommer med storlek 48 till mig :fatta!

Vilka killar tror du vet vad 48 innebär då?? :tungan
 

lollepop

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Ort
Norr
Hoj
slaktad, letar ny
Det är nog säkrast att du tar ett använt par ur tvättkorgen, annars finns det risk att du prickar in ett utav paren hon fick av farmor men aldrig använt......
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
lollepop skrev:
Det är nog säkrast att du tar ett använt par ur tvättkorgen, annars finns det risk att du prickar in ett utav paren hon fick av farmor men aldrig använt......

Men nu börjar det bli allvarligt! Vi har ett halvår gammalt distansförhållande - Om hon kommer på mig bland hennes rena trosor är väl en sak men hur ska jag förklara att jag gräver runt ibland de begagnade :gnissla
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Chrille skrev:
Vilka killar tror du vet vad 48 innebär då?? :tungan

Asch, ja det är kanske sant. Men om man står i affären och drar lite i ett par 48 kanske man kan se huruvida ens hjärtans dam kan ha dem.
Hon kommer säkert i dem, men snackar vi Stinasize är det bara att glömma.
I ett par 48 kommer ni båda i..

Smart, tvättkorgen om du är så modig och fiffla med använda trosor :rolleyes:
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Det är väl bara att kolla vilka trosor hon brukar använda, nårra känner du säkert igen... känns lite fräschare än tvättkorgen
 

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Ort
Grundämnet?
Hoj
SVulstig
Emmi skrev:
Det är väl bara att kolla vilka trosor hon brukar använda, nårra känner du säkert igen... känns lite fräschare än tvättkorgen
Frågan är hur lätt/svårt det är att känna igen trosorna när lyset alltid har varit släckt? :)
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Fnutten skrev:
Frågan är hur lätt/svårt det är att känna igen trosorna när lyset alltid har varit släckt? :)

Ta ett tips från en gammal vis man - Testa utan att släcka lampan en gång. Det kan liva upp.... :tungan

Och så lär du dig hur trosorna ser ut..
 

LasseB

_________
Gick med
6 Mar 2003
Ort
S.Sandby, Skåne
Hoj
TRX 850
Chrille skrev:
Men nu börjar det bli allvarligt! Vi har ett halvår gammalt distansförhållande - Om hon kommer på mig bland hennes rena trosor är väl en sak men hur ska jag förklara att jag gräver runt ibland de begagnade :gnissla

Chrille, krångla inte till det i onödan nu och kanske riskera något med en dålig bortförklaring när hon kommer på dig... fråga henne istället vilken storlek hon har i underkläder. Förutom att du förhoppningsvis köper rätt från början så vinner du även att hon förstår att du tänker köpa något till henne (fast inte när) och väntan förhöjer nöjet som det heter :tummenupp Skriv upp och spara lappen sen så är framtida köp lättare för räkna med att du har glömt det tills nästa gång :huvet
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
LasseB skrev:
Chrille, krångla inte till det i onödan nu och kanske riskera något med en dålig bortförklaring när hon kommer på dig... fråga henne istället vilken storlek hon har i underkläder.

Ja...det va väl ingen dum idé... överraskningar är överreklamerade..!! :tungan

Eller så är det bara jag som tycker det är lite tramsigt.. !! :rolleyes:
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Therudeboy skrev:
Aha, det missade jag :D Jovisst men jag tyckte det lät lite som "han köper bara dyra kläder för att visa att dom är dyra"
Ska sanningen fram så är jag en liten shoppingråtta själv,har t.o.m kläder med lapparna kvar på som bara hänger i garderoben.Men då jag byter storlek vartannat år så blir det ju så.Finns väl inget bättre än att gå o köpa nåt riktigt dyrt o onödigt när man har bakfylleångest.Många bilbanor har det blivit :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top