Fredrik GSX skrev:Har likadant som ditt nu, snyggt, men ja hade ett avon för några däck sedan, snyggt som fan!
Nån som vet vilket ja menar, glest mönster som f-a, BILD?
DuccePidde skrev:Menar du detta däck,ser ok ut tycker jag. Någon som har ett utlåtande om det, grepp och livslängd?
amullo skrev:
VaDdÅ, DeSsA Är Ju sNyGGasTE!
Helt klart grymma.. vad har du hittat dom?
Jag tror nog att det är en 125a så frukta ej! Ingen mc kommer till skadaWASP skrev:För jag antar att det var ett skämt
ljungen_79 skrev:Helt klart grymma.. vad har du hittat dom?
amullo skrev:
DuccePidde skrev:Menar du detta däck,ser ok ut tycker jag. Någon som har ett utlåtande om det, grepp och livslängd?
ljungen_79 skrev:Om du letar efter dom där däcken kan du hita dom hos regson Dom är iaf billiga men sen om dom funkar bar vet jag inte... Har alltid varit skeptisk till regumerat.. Av någon anledning tror jag det är skit. Med tanke på att gummit inte är bundet till korden på det sättet som det var när det va nytt. I bilvärlden har man ju hört att hela slitbanor lossnat från regumerat och det känns som om det händer på en mc kan man nog va illa ute!!!amullo skrev:
Helt klart grymma.. vad har du hittat dom?
Qwerty skrev:Skapligt bra fäste i torrt, duger åt mej helt klart. Dock skithala när det är blött och lika kallare ute. Håller länge, mina har rullar ca 800mil och dom duger nog en 500-800mil till, beroende på hur man kör. Jag har aldrig kännt att dom släppt eller varit nära att göra det(mina är utan chickenstripes), men sen kör jag som en kärring också.
Moppedäck eller ej, la på detta i slutet av säsongen nöjd än så länge...TomK skrev:Ser ut som scooterdäck som ungarna har på sina moppar...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|