prise skrev:Vad heter de där stridsflygplansaktiga hjälmarna? Med på vilka jag menar? Samt pris på dem?
Kanske är KBC vr-1 eller vr-7 du menar?prise skrev:Vad heter de där stridsflygplansaktiga hjälmarna? Med på vilka jag menar? Samt pris på dem?
FUBAR skrev:Kanske är KBC vr-1 eller vr-7 du menar?
Har ingen sida, men sök på google. Såg den iaf för 140£ när jag letade, tror den kostar 2600 i sverige (flying eagle eller nåt hette affären, ligger i gbg)prise skrev:Stämmer nog mycket bra tror jag! Vart hittar man sådana och vad går dem på?
FUBAR skrev:Har ingen sida, men sök på google. Såg den iaf för 140£ när jag letade, tror den kostar 2600 i sverige (flying eagle eller nåt hette affären, ligger i gbg)
KBC finns i en butik nära dejprise skrev:Stämmer nog mycket bra tror jag! Vart hittar man sådana och vad går dem på?
SuperSport skrev:KBC finns i en butik nära dej![]()
http://www.starol.se/
och här är generalagenten
http://www.pmc-bike.se/
nä min e snyggare... ha ha ha shit d va ju lika.Nicke skrev:Eller så kompromissar vi och säger att min är snyggast:
Släpade just hem en sån, 400$+ 30$ för ett rökfärgat visir.Wheelie84 skrev:Shoei XR-1000 Diabolic 2 är snygg. Ska beställa en sån snart.![]()
prise skrev:Stämmer nog mycket bra tror jag! Vart hittar man sådana och vad går dem på?
Fastblack skrev:Tycker min hjälm är ganska snygg.
Gillar lite färg och design, men smaken är ju som baken
Är sugen på att sätta dit ett spectra gold visir på den.
Vad tycker ni?
Ha det!
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!