prise skrev:Vad heter de där stridsflygplansaktiga hjälmarna? Med på vilka jag menar? Samt pris på dem?
Kanske är KBC vr-1 eller vr-7 du menar?prise skrev:Vad heter de där stridsflygplansaktiga hjälmarna? Med på vilka jag menar? Samt pris på dem?
FUBAR skrev:Kanske är KBC vr-1 eller vr-7 du menar?
Har ingen sida, men sök på google. Såg den iaf för 140£ när jag letade, tror den kostar 2600 i sverige (flying eagle eller nåt hette affären, ligger i gbg)prise skrev:Stämmer nog mycket bra tror jag! Vart hittar man sådana och vad går dem på?
FUBAR skrev:Har ingen sida, men sök på google. Såg den iaf för 140£ när jag letade, tror den kostar 2600 i sverige (flying eagle eller nåt hette affären, ligger i gbg)
KBC finns i en butik nära dejprise skrev:Stämmer nog mycket bra tror jag! Vart hittar man sådana och vad går dem på?
SuperSport skrev:KBC finns i en butik nära dej
http://www.starol.se/
och här är generalagenten
http://www.pmc-bike.se/
nä min e snyggare... ha ha ha shit d va ju lika.Nicke skrev:Eller så kompromissar vi och säger att min är snyggast:
Släpade just hem en sån, 400$+ 30$ för ett rökfärgat visir. När kommer våren?Wheelie84 skrev:Shoei XR-1000 Diabolic 2 är snygg. Ska beställa en sån snart.
prise skrev:Stämmer nog mycket bra tror jag! Vart hittar man sådana och vad går dem på?
Fastblack skrev:Tycker min hjälm är ganska snygg.
Gillar lite färg och design, men smaken är ju som baken
Är sugen på att sätta dit ett spectra gold visir på den.
Vad tycker ni?
Ha det!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar