Dr.Bike
Guest
ungefär som när de kommer en SV650 å hänger av de tuffa snubbarna på bogan?
Ganska exakt så ja!
ungefär som när de kommer en SV650 å hänger av de tuffa snubbarna på bogan?
Vaddå gubbräser? Den sopade ju rent med de andra retrohojarna i ett jättetest! Bl.a på att den var SÅ kkörbar och verkligen oxå hade moderna vägegenskaper = kör nog iflån fler än man tror om piloten kan sina saker...
En annan med mindre insmickrande design men med häftigare motor. Gissar att det är den som normalt sitter i Gold Wing. Älskar avgassystemet!
Själv har jag fallit pladask för gubbracern CB1300SA och bestämt mig för att jag bara skall ha en sån till nästa sommar.
Ser ut som falgarna at lite inspererade av BMW's M3 falgar
Hojar är snyggareSer ut som falgarna at lite inspererade av BMW's M3 falgar, mkt bra snyggaste bilfalgarna man kan ha
Ser väl ut som en nytolkning av orginalhojens, som kom långt tidigare än M3:an. Hondan har längre traditioner än M3, kan man säga att M3:an har Honda inspirerade fälgar?Min tanke exakt!
Hojar är snyggare
Ser väl ut som en nytolkning av orginalhojens, som kom långt tidigare än M3:an. Hondan har längre traditioner än M3, kan man säga att M3:an har Honda inspirerade fälgar?
Skojar du? Nu trampar jag väl någon på tårna men X-11 är väl typ framröstad som den fulaste Hondan någonsin?Läcker men nakna X11:an är ju bara sååå jävla überfet så det är sjukt!!!!!
Man blir alldeles varm av den!
Skojar du? Nu trampar jag väl någon på tårna men X-11 är väl typ framröstad som den fulaste Hondan någonsin?
Skojar du? Nu trampar jag väl någon på tårna men X-11 är väl typ framröstad som den fulaste Hondan någonsin?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|