*Svensken*
www.potatoesmc.com
- Gick med
- 20 Aug 2003
- Hoj
- Aprilia RSV4 Factory Aprc 2011 + Aprilia sportcity 125
...och jag får starta idag! Yippiii!!!
Vad trött man blir! Ni har uppenbarligen frågat och fått ett positivt besked! Så himla tråkigt!
Kalle Anka cup är troligen tydligare i sitt regelsystem och har troligen en mer kompetent funktionärsstab.
Och när man läser detta verkar det ju inte lika solklart längre vem som gjort fel....
http://www.highsider.se/page26.html#090823_madalexsegrare
Rachid har ju bara skrivit vad Mike säger men det har ju aldrig handlat om det. Mike säger att man inte får ha eftermarknadspump i SO och att vi borde veta det. Men det vet vi, det har vi vetat hela tiden, det var ju det som var budskapet vi fick hela tiden, vi får inte poäng i SO om vi kör med något annat än orig. pump. Det fördes in på listan i besiktningen vem som hade annan pump och vi fick skriva på ett papper efter kval 1 och park famé om att vi hade annan pump så de skulle ha koll på det för poängens skull. Tydligen verkar det som att det var ett eget påhitt som besiktningen hittat på för juryn säger sig inte ha fått veta det föränn det var 1 timme kvar till race. Tävlingsledare Harald hänvisar till juryn som hänvisar till reglemente och ingen tar ansvar för den felaktiga infon.
Nu pågår besiktningens nästa käpphäst, vikten. Vågen har nu i tur och ordning visat 175, 171 och nu sist 172,5 kg för Backlund och den homologiserade vikten minus 12 kg är att hans hoj minst måste väga 177 kg. I tidigare tävlingar har man tagit hänsyn till mätfel i vågar och räknat av några procent men nu var inte Lodnert här och kunde styra upp det här så nu står det 172,5 kg i pappren för backlund. Skulle förvåna mig om inte juryn diskar honom. Det roliga med det här med vikterna är ju att Hondan bara behöver väga 169 kg så där är det aldrig några problem med den saken. Däremot har ju hondan problem med ljudkravet men några ljudkrav verkar det inte finnas alls här. Som vanligt, vissa regler är viktiga och andra inte.
Att det ska vara så djevla svårt att köra på kapp....
Det där är mer info än vad vi som var där fick innan vi åkte vid sjutiden iaf.
Var hittar du den där listan, jag får inte upp den på mylaps?
Hmmmm. det var inte den listan som låg uppe vid 4-tiden idag. Då var Filip etta, och om jag inte minns alldeles galet Cajback nia....
I vilken kurva gick Norvald av?
Trond Lervik, hoppas han kryar på sig. Ni är jävligt snabba därborta i Norge.
Även om jag inte var med på So i Våler i helgen.
Så kan jag ge mig fan på att det är mitt fel allting.
Med min telepatiska effekt så har jag fått folk att ha fel bromspumpar och slänga sig i sanden pga av det.
Jag har även med ren magi fått förarna att missförtå vad som gäller med vikt och regler för helgen.
Jag har även hackat hela internet samt alla klockor i norge så att inte tidtagning och publisering på Mylaps fungerar.
Nu handlar ju dom här sakerna om regler, domare och tävlingsledare.
Men hur fungerade resten av helgen, tider, funkisar, skjukvårdare, banvård mm. Dom sakerna brukar jag faktiskt fungera strålande på Luffs tävlingar??
Men hur fungerade resten av helgen, tider, funkisar, skjukvårdare, banvård mm. Dom sakerna brukar jag faktiskt fungera strålande på Luffs tävlingar??
Arrangemanget fungera perfekt tycker jag, tider, funkisar, skjukvårdare, banvård mm var bra och till och med efter super-krasch 1000 varit ute, så körde rookie 600 nästan enligt tidsschemat.Även om jag inte var med på So i Våler i helgen.
Med min telepatiska effekt så har jag fått folk att ha fel bromspumpar och slänga sig i sanden pga av det.
Jag har även med ren magi fått förarna att missförtå vad som gäller med vikt och regler för helgen.
Jag har även hackat hela internet samt alla klockor i norge så att inte tidtagning och publisering på Mylaps fungerar.
Försöker få fram mina individuella varvtider via mylaps som man brukar. Vill ju veta hur fort jag kört och hur många varv jag körde fort mm. Jag lyckas då inte, någon annan som får upp varvtider?
Även om jag inte var med på So i Våler i helgen.
...............
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|