Vi hade kraschkalas igår på sista kvällsträningen innan SM kan jag meddela. Tre timmars träning i regn med varierande magnitud. Krash/deltagare-ratio låg väl på nära 50%.
Märkligt nog klarade jag mig.
Med den farten är väl det största problemet att inte somna? ;-)JAg klarade mig också fint, roterade på stabila 1.02 och hade inga problem alls!!!
JAg klarade mig också fint, roterade på stabila 1.02 och hade inga problem alls!!!
P€RRA;5831410 skrev:Med den farten är väl det största problemet att inte somna? ;-)
Ojojoj, så säger bara en som inte var där, som avundsjukt på avstånd iakttar oss dödsföraktande piloter, som med is i blicken navigerar fram i sörjan. 1.02, igår, är SJUUUUUKT snabbt!!!
Visst är det så. Man blir sjukt snabb så fort man lägger avOjojoj, så säger bara en som inte var där, som avundsjukt på avstånd iakttar oss dödsföraktande piloter, som med is i blicken navigerar fram i sörjan. 1.02, igår, är SJUUUUUKT snabbt!!!
Med en billig laptimer kan man sätta banrekordKompisen körde 53 nånting, hur f-n går det till! Sen la han sig i chikanen i slutet men verkade gå bra ändå.
Kompisen körde 53 nånting, hur f-n går det till! Sen la han sig i chikanen i slutet men verkade gå bra ändå.
P€RRA;5831477 skrev:Med en billig laptimer kan man sätta banrekord
P€RRA;5831477 skrev:Visst är det så. Man blir sjukt snabb så fort man lägger av
Med en billig laptimer kan man sätta banrekord
Då mååste jag kört snabbare än vad min 500kronors kina-laptimer visar!
Har inte varit på Falkenberg på 4 år, eller är det 5år, minns inte.... (börjar ju bli gammal nu) Men med 15 anmälda i Superbike så satsar jag på poängplats...
Startkrasch? Ja, det är väl givet i varje race efter man byggde den där chickanen...
Vinnare? Ja, i Superbike är det väl knappt pengarna tillbaka på Mårtensson va?
Jag ska också köra falken för första gången sen rookie 2009, hoppas det inte blir utkvalning
Jag kommer INTE komma på yttern i år i alla fall =)
Ett år i Rookie 1000 blev vi rödflaggade två gånger i samma race för att folk slängde sig huller om buller i chikanen vid start och omstartStartkrasch? Ja, det är väl givet i varje race efter man byggde den där chickanen...
Jag kan ta på mig det istället!
Perra: Här är en gångerna. Det verkar vara jag som simmar på asfalten
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO