Vilken skön framtoning de har. Avspända och inga neurotiska ängsliga machofasoner som det så ofta brukar vara när det ska handla om tuffa-och-snabba-motorcyklar.
Vilken skön framtoning de har. Avspända och inga neurotiska ängsliga machofasoner som det så ofta brukar vara när det ska handla om tuffa-och-snabba-motorcyklar.
Är själv etnisk turk
Jag kan vara ute o cykla nu. Men han är turk, så mycket vet jag. Räknas de verkligen som araber? De borde väl tycka ganska illa om IS? O det borde väl vara ett ganska rejält pr-självmord att som ledande i World Supersport sitta o hylla IS?
efter att ha sett den japanska videon känns det ju extremt osanolikt att sofouglu har pressat upp en stock h2R i 400 blås?? nåt måste dom ju kryddat den med?
jappen slår ju i varvstoppet på sin omdrevade redan i 350 ? (vilket ju iof är vad vissa motoGP hojjar kommer upp i trots avsaknad av flygraka).
säger inte att det är omöjligt att nå 400 med H2R utan trim men tror inte för fem öre på att dom gjorde det på en stock maskin, inte ens mätarfart...
...
Har hojar avsedda från grunden för bankörning, tex MotoGP och Moto2 hojar hastighetsmätare?
Ett typiskt svenskt fenomen. I de allra flesta andra länder (inkl. USA) är de flesta både väldigt intresserade av och medvetna om sin nationella hemvist; faktiskt och känslomässigt.Det känns så skumt att tänka på folk i nationaliteter tycker jag...
Ett typiskt svenskt fenomen. I de allra flesta andra länder (inkl. USA) är de flesta både väldigt intresserade av och medvetna om sin nationella hemvist; faktiskt och känslomässigt.
Jo, så är det nog. Tycker ändå att det det är mer intressant att fundera om folk är okay utifrån vad de gör än varifrån de kommer....
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|