Rosell
Toooourer
Kapten Blåskägg skrev:Gaytråd
Håller med föregående talare.
Skulle aldrig lägga mig i den där jävla grillen.
Kapten Blåskägg skrev:Gaytråd
wizlow skrev:märke?? kan köpas var?`
själv körde jag med pizbuin eller va den heter och den sög VERKLIGEN.
Pinky skrev:"Gaymode ON"...
Kia skrev:Vet inte varför men jag har ärligt lite svårt för killar som erkänner att de solar solarium.... eller att de går på skönhetssalong. Jag vet, slå ett slag för jämnställdheten...å när den är ett faktum så lovar jag att jag ska omvärdera mina fördomar om killar som solar solarium...
Pinky skrev:För att hetsa dig lite kan jag säga att jag fick mitt paket från www.dermanord.se idag...diverse gayprodukter som gör att jag blir mjuk och len
Kia skrev:Ja, jösses oj va de rann till nu... NOT!
Var är alla män med sandpappers händer som skruvar i garaget till timmen är sen. Kommer in oljig, smutsig och tar en med storm på köksbordet... Som låter mig vara kvinnan i förhållandet och ha mitt smink och mina hudvårdsprodukter för mig själv...??
Pinky skrev:Ähhh, jag skyller på att det är kvinnornas fel att vissa män har blivit mesiga små pojkar i dagens samhälle. Det är ju knappast för grabbarnas skull som jag försöker putsa till mitt yttre . Ta en kvinna med storm kan man ju fortfarande göra, men man måste ju dock lura med henne hem på något vis
Kia skrev:Är bara lite osäker på vilka kvinnor som skulle följa med hem på raggrepliken: "Har du också testat Niveas nya serie som gör huden sååå mjuk och ren..."
Tror jag skulle backa lite granna då faktiskt....
Rosell skrev:Håller med föregående talare.
Skulle aldrig lägga mig i den där jävla grillen.
Pinky skrev:Så sant så, den repliken ingår ju dock inte i ritualen man kör för att få hem en donna. Troligen står hon och tittar på dessa "fina" pojkar och tänker: "Guuud vilken fin hy han har, utstrålar nån sort sexig Brad Pitt look..mmmm vill haa "
Kia skrev:Sen när man följer med honom hem och ser att karln har lika mycket skönhetsprylar i badrummet som jag har då försvinner den där "mmmm vill haaa" känslan ganska fort...
Kia skrev:Ja, jösses oj va de rann till nu... NOT!
Var är alla män med sandpappers händer som skruvar i garaget till timmen är sen. Kommer in oljig, smutsig och tar en med storm på köksbordet... Som låter mig vara kvinnan i förhållandet och ha mitt smink och mina hudvårdsprodukter för mig själv...??
wizlow skrev:jag solar 2-3 gånger i veckan tycker de är rätt lagom. kör bara 16 min åt gången. dock med ansiktskanonen så man blir rätt brun.
Kia skrev:Vet inte varför men jag har ärligt lite svårt för killar som erkänner att de solar solarium....
Du hade väl gener som gör dig mörkare?Zee skrev:Microcrap Office Word ´97.
ALLA som ligger i grillen är ghay. Även cheyerna.
HanneZ skrev:Aha, så om dina grabbar ljuger om det så är det lugnt?
Vem vet, naturen kanske har fixat det så att brunbrända killar har svårt för dig
Du hade väl gener som gör dig mörkare?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |