Sola solarie?!

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Ort
Örnsköldsvik.
Hoj
Honda oldschool - i bitar
wizlow skrev:
märke?? kan köpas var?`

själv körde jag med pizbuin eller va den heter och den sög VERKLIGEN.


Den finns på KICKS för typ 300 riksdaler, har aldrig testat den.
Men jag SKA :)

Annars rekomenderas FAKE-BAKE :banana
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Pinky skrev:
"Gaymode ON"...

:hihi Skön attityd

Jag hade aldrig solat solarium i hela mitt liv förens i höstas när en tjej lurade dit mig. Jag solade typ 20 min varje gång och gjorde de både för o bli brun samt att de va så jävla gött o ligga där i värmen. Riktigt avslappnande också då man verkligen inte kan göra nåt annat samtidigt.

Jag gick väl dit några gånger så där under 2-3 månader men till slut blev jag så chokladbrun att jag fick sluta. Får la springa dit några gånger innan sommaren så man inte ser så jävla blek ut.
 

Kia

Guest
Vet inte varför men jag har ärligt lite svårt för killar som erkänner att de solar solarium.... eller att de går på skönhetssalong. Jag vet, slå ett slag för jämnställdheten...å när den är ett faktum så lovar jag att jag ska omvärdera mina fördomar om killar som solar solarium... :tummenupp
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Kia skrev:
Vet inte varför men jag har ärligt lite svårt för killar som erkänner att de solar solarium.... eller att de går på skönhetssalong. Jag vet, slå ett slag för jämnställdheten...å när den är ett faktum så lovar jag att jag ska omvärdera mina fördomar om killar som solar solarium... :tummenupp


För att hetsa dig lite kan jag säga att jag fick mitt paket från www.dermanord.se idag...diverse gayprodukter som gör att jag blir mjuk och len. :banana :banana :7peta


EDIT: För att undvika missförstånd så kan jag säga att även jag föredrar :tuttar framför manliga :arsele
 
Last edited:

Kia

Guest
Pinky skrev:
För att hetsa dig lite kan jag säga att jag fick mitt paket från www.dermanord.se idag...diverse gayprodukter som gör att jag blir mjuk och len :banana :banana :7peta


Ja, jösses oj va de rann till nu... NOT!

Var är alla män med sandpappers händer som skruvar i garaget till timmen är sen. Kommer in oljig, smutsig och tar en med storm på köksbordet... Som låter mig vara kvinnan i förhållandet och ha mitt smink och mina hudvårdsprodukter för mig själv...?? :yoparty :va
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Kia skrev:
Ja, jösses oj va de rann till nu... NOT!

Var är alla män med sandpappers händer som skruvar i garaget till timmen är sen. Kommer in oljig, smutsig och tar en med storm på köksbordet... Som låter mig vara kvinnan i förhållandet och ha mitt smink och mina hudvårdsprodukter för mig själv...?? :yoparty :va


Ähhh, jag skyller på att det är kvinnornas fel att vissa män har blivit mesiga små pojkar i dagens samhälle. Det är ju knappast för grabbarnas skull som jag försöker putsa till mitt yttre :tungan. Ta en kvinna med storm kan man ju fortfarande göra, men man måste ju dock lura med henne hem på något vis :fyllisar
 

Kia

Guest
Pinky skrev:
Ähhh, jag skyller på att det är kvinnornas fel att vissa män har blivit mesiga små pojkar i dagens samhälle. Det är ju knappast för grabbarnas skull som jag försöker putsa till mitt yttre :tungan. Ta en kvinna med storm kan man ju fortfarande göra, men man måste ju dock lura med henne hem på något vis :fyllisar


Är bara lite osäker på vilka kvinnor som skulle följa med hem på raggrepliken: "Har du också testat Niveas nya serie som gör huden sååå mjuk och ren..."
Tror jag skulle backa lite granna då faktiskt.... ;) :lol
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Kia skrev:
Är bara lite osäker på vilka kvinnor som skulle följa med hem på raggrepliken: "Har du också testat Niveas nya serie som gör huden sååå mjuk och ren..."
Tror jag skulle backa lite granna då faktiskt.... ;) :lol

Så sant så, den repliken ingår ju dock inte i ritualen man kör för att få hem en donna. Troligen står hon och tittar på dessa "fina" pojkar och tänker: "Guuud vilken fin hy han har, utstrålar nån sort sexig Brad Pitt look..mmmm vill haa :slicka" :hihi
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Rosell skrev:
Håller med föregående talare.
Skulle aldrig lägga mig i den där jävla grillen.


Microcrap Office Word ´97. :tummenupp

ALLA som ligger i grillen är ghay. Även cheyerna.
 

Kia

Guest
Pinky skrev:
Så sant så, den repliken ingår ju dock inte i ritualen man kör för att få hem en donna. Troligen står hon och tittar på dessa "fina" pojkar och tänker: "Guuud vilken fin hy han har, utstrålar nån sort sexig Brad Pitt look..mmmm vill haa :slicka" :hihi


*garvar* Jooo så är det nog... Sen när man följer med honom hem och ser att karln har lika mycket skönhetsprylar i badrummet som jag har då försvinner den där "mmmm vill haaa" känslan ganska fort... :lol
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Kia skrev:
Sen när man följer med honom hem och ser att karln har lika mycket skönhetsprylar i badrummet som jag har då försvinner den där "mmmm vill haaa" känslan ganska fort... :lol

Bara att fisa och rapa lite så blir hon sugen igen och ser vilken härlig karl hon träffat :tuttar
 

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
-
Hoj
-
Kia skrev:
Ja, jösses oj va de rann till nu... NOT!

Var är alla män med sandpappers händer som skruvar i garaget till timmen är sen. Kommer in oljig, smutsig och tar en med storm på köksbordet... Som låter mig vara kvinnan i förhållandet och ha mitt smink och mina hudvårdsprodukter för mig själv...?? :yoparty :va

Finns det såna kvinnor nuförtiden?
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
När jag inte bodde riktigt långt ut i obygden så brukade jag sola ibland. Däremot så vet jag inte jag blev brun eller nånting. Gjorde det enbart för att det är grymt behagligt.
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Jag solar knappt länge. Jag vägrar se ut som 50 när jag är 35 liksom. Fast det är jäkla skönt att sola ibland.

Testat solspray på salong vilket är skitbra MEN dyrt och ett jävla meck. Man måste ju springa till salongen en/vecka för att det ska hålla sig snyggt.

Vanlig brun utan sol som man kör hemma är också bra men svårt att få jämnt tycker jag.

Sen måste jag säga att det luktar förjäkligt! Killen min muttrar varje gång jag kletat in solspray i ansiktet. :3freak
Ingen som har en bra solspray som INTE luktar att rekommendera?

/M
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
wizlow skrev:
jag solar 2-3 gånger i veckan tycker de är rätt lagom. kör bara 16 min åt gången. dock med ansiktskanonen så man blir rätt brun.

Ja men du är ju främlingsfientlig, vet ju inte hur det tar på vanliga människor.. :rolleyes:
 

FreddaGädda

Guest
För att fylla på lite i "gaytråden"

Sola en kvart åt gången tills du byggt upp en bränna(2-3 ggr), sen kan du öka på till 25 och 30 min. Jag lade mig 30 minuter efter att ha blekat av mig längre än jag trodde. Tänkte att "äh, det går nog bra". Resultatet blev att skinnet kliade nåt infernaliskt dagen efter.

Jag solar för att man ser sliten och grå ut på vintern utan, det har inget med nåt gay/metrosexuellt skäl att göra.

Säg mig hur många gymnasiebabes det finns som gillar killar som ser hängiga och grådaskiga ut :7peta


Edit: Det är ju inte första gången aftonbladet pekar på det uppenbara.
Snart ska ni se att dom kommer ut med "Potatis gör dig mätt" eller "Kläder på kroppen täcker kroppsdelar"
 
Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Kia skrev:
Vet inte varför men jag har ärligt lite svårt för killar som erkänner att de solar solarium....

Aha, så om dina grabbar ljuger om det så är det lugnt?

Vem vet, naturen kanske har fixat det så att brunbrända killar har svårt för dig :)

Zee skrev:
Microcrap Office Word ´97. :tummenupp

ALLA som ligger i grillen är ghay. Även cheyerna.
Du hade väl gener som gör dig mörkare?
 

Kia

Guest
HanneZ skrev:
Aha, så om dina grabbar ljuger om det så är det lugnt?

Vem vet, naturen kanske har fixat det så att brunbrända killar har svårt för dig :)


Du hade väl gener som gör dig mörkare?


Näää de är inte lugnt om mina grabbar ljuger om nåt, men de kan hålla de för sig själva om de nu skulle sola solarium... Man behöver inte veta precis allt om varandra.

Verkar ändå som att naturligt solbrända killar har lätt för mig... :tummenupp
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top