Sola solarie?!

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Kia skrev:
Näää de är inte lugnt om mina grabbar ljuger om nåt, men de kan hålla de för sig själva om de nu skulle sola solarium... Man behöver inte veta precis allt om varandra.

Verkar ändå som att naturligt solbrända killar har lätt för mig... :tummenupp

Ja kanske de, en poll vore på sin plats! :yoparty
 

boostofta

Nybörjare....
Gick med
17 Feb 2006
Ort
Skåne och lite mer i Gbg
Hoj
Ingen just nu
fram med fler brudar som kia

tycker man hör för ofta
"du kunde väl tvättat dig innan du kom"
eh, motorlolja och bromsdamm sitter i porerna, jag ÄR ren, de bara syns inte :)
 

Kia

Guest
boostofta skrev:
fram med fler brudar som kia

tycker man hör för ofta
"du kunde väl tvättat dig innan du kom"
eh, motorlolja och bromsdamm sitter i porerna, jag ÄR ren, de bara syns inte :)


:Bugar :Bugar Läckert med killar som man ser har hållt på och skruvat i garaget... :tummenupp
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Hur lång tid tar det innan solbrännan försvinner? Jag har vart i alperna å åkt skidor så jag har den sjukaste gogglesbrännan ever. :3freak
 

Kia

Guest
Rigge skrev:
Hur lång tid tar det innan solbrännan försvinner? Jag har vart i alperna å åkt skidor så jag har den sjukaste gogglesbrännan ever. :3freak


Ta lite brunkräm och dutta på... Eller en täckande foundation.. Har ju hört att det är så manligt att ha sånt i badrumsskåpet. ; :tummenupp Jaa se tjejer..... :7peta
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
boostofta skrev:
fram med fler brudar som kia

tycker man hör för ofta
"du kunde väl tvättat dig innan du kom"
eh, motorlolja och bromsdamm sitter i porerna, jag ÄR ren, de bara syns inte :)


MMm håller med Kia..en kille som jobbat i garaget (eller dyl) är mmmm... Nej..nu måste jag ta en kalldusch igen..suck ;)
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Vet inte varför men jag har ärligt lite svårt för killar som erkänner att de solar solarium.... eller att de går på skönhetssalong. Jag vet, slå ett slag för jämnställdheten...å när den är ett faktum så lovar jag att jag ska omvärdera mina fördomar om killar som solar solarium... :tummenupp

Det där har vi, ett par stycken pratat om lite.

Honan vill tydligen inte känna sig underlägsen.
 

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki RMZ 450
Ja, jösses oj va de rann till nu... NOT!

Var är alla män med sandpappers händer som skruvar i garaget till timmen är sen. Kommer in oljig, smutsig och tar en med storm på köksbordet... Som låter mig vara kvinnan i förhållandet och ha mitt smink och mina hudvårdsprodukter för mig själv...?? :yoparty :va

Du gillar att få lite olja på muffen med andra ord :tummenupp
Måste ju smaka jättgott att snaska en oljig, svettig åderpåk.

Jag har snickarnävar, sitter och mekar i garaget. Men jag kan även lägga mig i ett solarium någon gång då och då. Kan även låna flickvännens ansiktskräm ibland.

Kör även med "Palsam" någon gång då och då när jag duschar.
Fan nu när jag ändå öppnar mig kan jag ju erkänna att jag varit på manikyr en gång också. Tjejen blev förbannad på att jag biter på naglarna så och släppa iväg mig till sin väninna som sysslar med sånt. Å herreguuuuud vilka naglar jag hade sen i 2 månader, med någon gelé på vackert som satan haha. Men när det lossnade så började jag bita igen, och bita på naglarna måste ju vara sexigt om man gillar karlar :tungan

Sitter ofta i soffan framför tv:n med en öl i ena handen och den andra handen på, ja ni vet vad och klämmer av ena jävla rökare då och då. Burnizz spår i kallingarna har inträffat.

Så är man qvinna eller karl är ju frågan.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Det är lugnt, tråden är snart 4 år gammal men Kia har hittat sin håriga man med sandpapper till handflator :D

Sola är för cheyor och de som vill vara bruna, våga vara blek :yoparty Jag är så jävla blek så att jag ser ut som ett lik i perioder, det ihop med taskig sömn ger riktigt fina ringar under ögonen :gnissla
Solade som ett riktigt förortsluder i tonåren när man tränade, inte ens då var jag värd att kalla brun men cancer får man säkerligen ändå.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top