Motard slajda
Redig slanghjuls körning
Bättre stoppies
Mc semester
Sälja allt förutom ttr:en
Blir motardmaffian i sommar, vi blir ju några st i västerås
Motard slajda
Redig slanghjuls körning
Bättre stoppies
Mc semester
Sälja allt förutom ttr:en
Just det ja..Det skrev du i en annan tråd . Ska hålla ögon o öron öppna efter en gsx1400...eller PM'ar jag mobilnumret framåt sommaren , så kanske vi kan mötas upp nånstans o ta en öl ...eller kanske köra favvovägen ?
Planerar du rutten på karta eller åker du med gps ? Jag har en hel del klara rutter i gpx-format till garmin om du är intresserad.... Kanske går att byta lite ?
Låter kul både ölen o körningen vi kan ju som du sa stämma av framåt sommaren kan ju va avkopplande o möta någon därnere som man kan prata med på rätt språk.
Tänkte använda gps men jag har en tomtom så jag vet inte om man kan konventera formatet, ska kolla upp det annars klart intressant
Lite ot
Är du ursprungligen från Torsås ? Varför jag undrar är att jag bodde en gång i tiden i Söderåkra o jobbade på ett företag som hette möre el, vi gjorde en hel del jobb i Torsås med omnejd i så fall kanske vi har träffats .
Blir motardmaffian i sommar, vi blir ju några st i västerås
Jag se fram emot sommaren då åker hojarna på en lastbil ner till Österrike. Från Österrike kör vi sedan ner till Split i Kroatien, stannar där i ca 14 dagar åker hem över Ungern samt Tjeckien in i Tyskland och kör på Nürburgring i ca 2 dagar.
Denna resan tror jag blir kanon
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |