MickeZX7R
Posör
- Ja jag gör nog det. Men tack för att jag fick vädra mitt missnöje rakt ut i luften.Då tror jag att du ska vänta med att köpa elhoj!
- Ja jag gör nog det. Men tack för att jag fick vädra mitt missnöje rakt ut i luften.Då tror jag att du ska vänta med att köpa elhoj!
En anledning till att SportHoj ger glädje!- Ja jag gör nog det. Men tack för att jag fick vädra mitt missnöje rakt ut i luften.
Så nästa generations elhojar kommer att lukta bensin och olja, och brumma sådär härligt? Har dom kanske ett litet radfyredrivet elverk, som driver elmotorn som driver hjulen?Då tror jag att du ska vänta med att köpa elhoj!
FET subvention, 4 kvadratmeters yta i ett P-hus! JEZ, vad ska hända härnäst!!!! Skämt åsido, nu är jag inte alls påläst om dessa garages läge och så, men jag tycker att det Daniel Hellden säger i grunden är gott. Det bästa hade kanske varit att ha 150 elsparkcyklar i varje garage.På sätt och vis, vårt trafikborgarråd Daniel Helldén (MP) gör gärna reklam för elsparkcyklarna i alla möjliga olika sammanhang, och dom får stå i stans parkeringshus tex: https://www.stockholmparkering.se/aktuellt/press/ett-pressmeddelande/
Så 10 elsparkcyklar, i ett parkeringshus som det är ganska bökigt att ta sig till, kommer att få bort infartsköerna, som brukar vara en mil krypkörning/parkering i dubbla filer. Joråsåatte
Det har också gått väldigt fort att få till speciella parkeringar för dom inne i centrala Stockholm, men vanliga cykelställ lyser fortfarande med sin frånvaro.
Nej, i grunden är det inte gott. Det är bara cyklar, elcyklar och elsparkcyklar som gäller i hans kommun. Bra för Hipsters på söder men mindre bra för oss som inte bor inom cykelavstånd i hans kommun. Vi som bor en bra bit utanför men ändå drabbas av kan inte rösta bort honom.FET subvention, 4 kvadratmeters yta i ett P-hus! JEZ, vad ska hända härnäst!!!! Skämt åsido, nu är jag inte alls påläst om dessa garages läge och så, men jag tycker att det Daniel Hellden säger i grunden är gott. Det bästa hade kanske varit att ha 150 elsparkcyklar i varje garage.
Men... har du ens läst vad han säger? Det verkar inte så. Jag citerar "Målgruppen är bilister som parkerat i anläggningarna. Dessa bilister kan då fortsätta sin färd till slutmålet med en elsparkcykel" I mina öron låter det som att garaget blir som en pendlarparkering vid motorvägen/pendeltågsstationen, där du fortsätter sista biten med en elsparkcykel.Nej, i grunden är det inte gott. Det är bara cyklar, elcyklar och elsparkcyklar som gäller i hans kommun. Bra för Hipsters på söder men mindre bra för oss som inte bor inom cykelavstånd i hans kommun. Vi som bor en bra bit utanför men ändå drabbas av kan inte rösta bort honom.
Men kan du inte åka kollektivt då och vara miljövänlig?
Inga problem för de som arbetar kontorstider men de kan jobba hemma nu. Och ju längre bort från tullarna desto sämre blir turtätheten. Tidiga mornar och helger är det bara att glömma kollektivt och en elsparkcykel brinner väl upp efter 6 mil?
Mc-parkeringar måste avgiftsbeläggas eftersom de tar upp värdefull mark medans cykelställ kan vara hur många och stora som helst.
Min bil är också delvis grön!Men... har du ens läst vad han säger? Det verkar inte så. Jag citerar "Målgruppen är bilister som parkerat i anläggningarna. Dessa bilister kan då fortsätta sin färd till slutmålet med en elsparkcykel" I mina öron låter det som att garaget blir som en pendlarparkering vid motorvägen/pendeltågsstationen, där du fortsätter sista biten med en elsparkcykel.
Ett citat till "de som kör mot stan på väg 73 välja att parkera bilen i Arenagaraget. Därifrån fortsätter de färden med elsparkcykel till jobbet i city. På så sätt går det mycket fortare att ta sig fram än att åka bil hela vägen och dessutom slipper bilisterna trängselavgifterna." Kalas säger jag som har det så bra att min bil får en massa alger på sig! För jag använder den så sällan; jag cyklar till jobbet varje dag...
Man kan alltid smörja in skinnstället, kudden eller mustaschen i olja och bensin för att få lukten. För ljudet så finns det säkert en app som kan kopplas mot gasen så att du kan välja vilket ljud du vill att hörlurarna ska spela. Radfyra, twin etc.Fy för tvi vale för elhojar oavsett utseende. Vart tog ljudet vägen? Lukten av bensin/olja?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari