Visst serru.
Återkom när du själv försökt.
Det är inte knapparna som är problemet - det är touchscreenen. Jag lyckas inte ens få bort knapplåset. Stört omöjligt.
Nu har jag återkommit och gjort det, vad var problemet?
Ja men gör som Jag då! Var kille med motorik, högre lön, prostataskvätt på toalett efter 40, skägg och förmågan att opperera K850i
Jag tror du ljuger, om du påstår att du har lika långa naglar som mig.
Utan naglar är det nog ingen konst.
Den beskrivningen, i kombination med din avatar, gör det jävligt lockande att byta kön. Jag ringer kliniken i morrn!
I can fix 4 u! Jag har en rostig mora, silvertejp och en vinkelkap!
En kollega har tjackat K850i. Pillade lite på den, och den är duktigt buggig! Tar man en bild så hänger den sig ibland, och varannan bild lyckas den fucka upp blixtsynkningen på. Jag gillade inte navigationen heller, med lite knapp här, lite touch där. Och så är den för tjock!
Jag tror du ljuger, om du påstår att du har lika långa naglar som mig.
Utan naglar är det nog ingen konst.!
Vad jag har förstått ingenting, så det är bara att handla den blå !!Så vad skiljer den blåa mot den gröna, förutom färgen då ?
Den gröna verkar ju inte finnas någonstans och är dessutom är den blåa snyggare, visst.
Har inte sagt att jag har lika långa naglar som dig.
Hade du läst hela tråden innan du började förlolämpa folk till höger och vänster hade du förmodligen snappat att det jag upplever som ett problem är kombinationen långa naglar + touchscreen.
Utan långa naglar kan jag inte tänka mig att det är något problem att manöverera den.
Fett, jag lyckades "förlolämpa" dig.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |