Sony Ericsson K850

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det är inte knapparna som är problemet - det är touchscreenen. Jag lyckas inte ens få bort knapplåset. Stört omöjligt.

Ja men gör som Jag då! Var kille med motorik, högre lön, prostataskvätt på toalett efter 40, skägg och förmågan att opperera K850i:D

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Nu har jag återkommit och gjort det, vad var problemet?

Jag tror du ljuger, om du påstår att du har lika långa naglar som mig.
Utan naglar är det nog ingen konst.

Ja men gör som Jag då! Var kille med motorik, högre lön, prostataskvätt på toalett efter 40, skägg och förmågan att opperera K850i:D

Den beskrivningen, i kombination med din avatar, gör det jävligt lockande att byta kön. Jag ringer kliniken i morrn!

Last edited:

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
En kollega har tjackat K850i. Pillade lite på den, och den är duktigt buggig! Tar man en bild så hänger den sig ibland, och varannan bild lyckas den fucka upp blixtsynkningen på. Jag gillade inte navigationen heller, med lite knapp här, lite touch där. Och så är den för tjock!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jag tror du ljuger, om du påstår att du har lika långa naglar som mig.
Utan naglar är det nog ingen konst.

Den beskrivningen, i kombination med din avatar, gör det jävligt lockande att byta kön. Jag ringer kliniken i morrn!

I can fix 4 u! Jag har en rostig mora, silvertejp och en vinkelkap!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
En kollega har tjackat K850i. Pillade lite på den, och den är duktigt buggig! Tar man en bild så hänger den sig ibland, och varannan bild lyckas den fucka upp blixtsynkningen på. Jag gillade inte navigationen heller, med lite knapp här, lite touch där. Och så är den för tjock!

Den är inte värre än 800/810 i dimensionerna. Buggar har Jag inte märkt av än men alla lurar brukar bugga i början. Man får uppdatera programmvaran eftersom. Det där mer pekskärm är Jag däremot inte så het på. Verkar mest som en flirt till star trekk nördar.

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
4gb minneskorten kostar bara 400kr/styck så det är ju ingen större kostnad. men sen har ju w960 megabass om det nu är bra??

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Har knappat runt hela natten på den nu och det har inte hängt sig än. Har en del till kul funtkioner som gyrosensor och en sjukt stark lampa. Det ända är väl att Jag inte är van med var knappar och grejer sitter men det är väl alltid så med ny nalle.

Kameran är asbra i alla fall och det är grymt att linsen sitter skyddad bakom glas. Den gamla kunde bli skitig vilket gjorde bilderna ruttna och det var svårt att torka rent.

Gillar den mer och mer. Den är vad Jag har väntat på i flera år! En bra kamera som man kan ringa med:tummenupp Skönt att slippa ha en kamera i fickorna som redan är fulla av mobil, nyklar och pluska. För oss utan handväska i alla fall.

Last edited:

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
såld
Så vad skiljer den blåa mot den gröna, förutom färgen då ?
Den gröna verkar ju inte finnas någonstans och är dessutom är den blåa snyggare, visst.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Gillar båda men den blåa äre aluminium på och den matchar mig mac... PRYLAR!

Vem sa att den buggar? Har petat frenetiskt på den i ett dugn nu. Den är ju hur stabil som helst.

Last edited:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Har inte sagt att jag har lika långa naglar som dig.

Hade du läst hela tråden innan du började förlolämpa folk till höger och vänster hade du förmodligen snappat att det jag upplever som ett problem är kombinationen långa naglar + touchscreen.
Utan långa naglar kan jag inte tänka mig att det är något problem att manöverera den.

elmlund

Materialåkare
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Aprilia RS 125 -07
Hade du läst hela tråden innan du började förlolämpa folk till höger och vänster hade du förmodligen snappat att det jag upplever som ett problem är kombinationen långa naglar + touchscreen.
Utan långa naglar kan jag inte tänka mig att det är något problem att manöverera den.

Fett, jag lyckades "förlolämpa" dig.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Enligt SE webshop:

Sony Ericsson W960i
Expected launch: Dec , 07

:banana

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Men släpp en telefonjävel som kan både fota och spela musik, ordentligt!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept