Sony Ericsson K850

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Men släpp en telefonjävel som kan både fota och spela musik, ordentligt!

Kan man inte det med K850i? Man kan ha 4 gig minne och det är resor lättare att göra spellistor på än 800i/810I har Jag märkt.

Last edited:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Kan man inte det med K850i? Man kan ha 4 gig minne och det är resor lättare att göra spellistor på än 800i/810I har Jag märkt.

Måste man kunna. Men jag har både en W810i och en K800i, och ljudet är mycket sämre på K800 än W810. Men eftersom kameran är så pass mycket bättre i K800 så använder jag den. Nä, slå ihop senaste K-versionen med W-versionen och fixa laddning-/headsetuttaget så det inte pajar, då är jag nöjd!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Måste man kunna. Men jag har både en W810i och en K800i, och ljudet är mycket sämre på K800 än W810. Men eftersom kameran är så pass mycket bättre i K800 så använder jag den. Nä, slå ihop senaste K-versionen med W-versionen och fixa laddning-/headsetuttaget så det inte pajar, då är jag nöjd!

Men dom pajar väl inte längre? Det var ju gamla E´s som pajade på en gång. Jag tycker ljudet är helt ok i min. Det har nog mer med lurarna att göra.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Men dom pajar väl inte längre? Det var ju gamla E´s som pajade på en gång. Jag tycker ljudet är helt ok i min. Det har nog mer med lurarna att göra.

Har haft min K800i i lite över ett år nu, och att ladda den över natten eller stoppa in headsetet är ett halvt äventyr. Måste sitta och trycka laddaren upp och ner för att sen hitta ett mellanläge som den kan hålla själv där den faktiskt kan ladda.
Att få i headsetet och sen knata runt med det funkar knappt alls. Har precis köpt ett nytt headset också, så det är absolut inget fel på det. Angående ljudkvaliten i de båda telefonerna så har jag provat med samma headset i de, men tycker W810an vinner ändå. Rimligtvis bör den ju ha något som gör sin ljuduppspelning lite bättre, med tanke på att det är en musiktelefon...?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Rimligtvis bör den ju ha något som gör sin ljuduppspelning lite bättre, med tanke på att det är en musiktelefon...?

Jo jag har undrat varför vissa ska vara mer musiklurar än andra. alla stödjer ju mp3. Men är ljudet så rent det kan vara så går det väl inte att göra mer. kanske SUPERBASS som på frijstajlarna från 93? Men K850i har equalizer i alla fall.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept