Jo. Sista avsnittet på söndag, surt men sant.Markus skrev:En annan i högsta grad berättigad fråga är varför svt presenterade söndagens avsnitt som del 12:13. Menar de att de visat Sopranos i tolv veckor? Sedan Sept/Okt månadsskiftet? No way.
Jo. Sista avsnittet på söndag, surt men sant.Markus skrev:En annan i högsta grad berättigad fråga är varför svt presenterade söndagens avsnitt som del 12:13. Menar de att de visat Sopranos i tolv veckor? Sedan Sept/Okt månadsskiftet? No way.
Heinrich skrev:I kväll bär det av för sista gången på mycket länge. Inspelningarna av nästa säsong börjar nästa år, vilken bara kommer att innehålla 10 avsnitt . Så vi kommer säkert att få vänta i över ett år på kommande omgång
45 min innan det börjarMHK skrev:SURT!
Men har väntat på detta avsnittet en vecka nu. Har GRYMT stora förhoppningar om att de kommer vara kanon!
Ninjaboy skrev:Hög kvalitet som vanligt. Tycker också det såg lustigt ut när smidige Tony lubbade iväg. Först trodde jag det var Paulie eller vad han heter som skulle knäppa Tony och sedan när jag såg att det var FBI så trodde jag det var Tony dem var ute efter.
Synd att det blir långt uppehåll nu.
Ninjaboy skrev:Snögubbe? Du tänker på Johnny Sack, bossen Tony pratade med va?
[/IMG]
Ninjaboy skrev:Snögubbe? Du tänker på Johnny Sack, bossen Tony pratade med va?
Jag tänkte på denna lirare, han som var ute efter Tony B:
MHK skrev:aha men tänkte på båda!
Hde dom inte lite affärer ihop?
Har för mig att jag såg dom på samma ställe!
Trodde att han hade bytt sida Sack. Men så var de dock inte
men jäkla vad Tonys brossa (han som hade tjejen som tjallade till FBI) är kall inför Carmella...
Bara säga att de var slut o att han inte har sett henne ... iskallt!
Men det är så jäkla bra att det känns som en dokumentär.Markus skrev:Undrar om alla här vet att det är på låtsas...
För kännedom:
Det här är alltså fiktion, inte en dokumentär.
Ninjaboy skrev:Men det är så jäkla bra att det känns som en dokumentär.
Ninjaboy skrev:Det är svårt som bara den med alla namn. Här är hemsidan där man kan reda ut alla problem, de har en bra episodguide också.
Han heter Will Janowitz. http://www.imdb.com/name/nm1052666/Markus skrev:Jag letade efter Meadows kille, han finns inte med där och hittade inget på google heller.
Ninjaboy skrev:Men det är så jäkla bra att det känns som en dokumentär.
MHK: du tänker på Christopher, det är Tonys brorson.
Det är svårt som bara den med alla namn. Här är hemsidan där man kan reda ut alla problem, de har en bra episodguide också.
http://www.hbo.com/sopranos/index.shtml
MHK skrev:Tonys unge Antony (va!?!) hade ju med sig ett fint chicks på festen!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |