Sopranos igår?!

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
En ädel man den gode Tony :hihi
Lät inte dom andra bossarna ta livet av sin kusin,
gjorde det själv så smärtfritt som möjligt.
Utgången för kusinen var given och hade nog
inte varit trevlig att tänka på för Tony, ännu mera
skuldkänslor.
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Markus skrev:
Ja, mästerliga skådespelarinsatser. Jag råkade se Gandolfini i en actionkomedi där han var gay-hitman...:skrämd Det drog ner hans trovärdighet som Soprano. Men i True Romance är han sig själv :tummenupp
The Mexican med Brad Pitt och Julia Roberts. Han var ju rätt hård i yrket där också men vek som person. Inte alls olik Tony tycker jag, han sviktar ju en hel del också.


Markus skrev:
Jag letade efter Meadows kille, han finns inte med där och hittade inget på google heller. Dock kan jag rekommendera att söka på bilder på meadow (fast hennes riktiga namn då) på google. Fy fabian, underklädesreklamen............say no more.
Menar du den nya? Hon var ju med Jackie Aprile Jr. tidigare. Han blev ju skjuten av svarta i en droguppgörelse. :rolleyes: :hihi
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
Markus skrev:
Hur många avsnitt har du sett? :va

I sista avsnitt nu hade Aj o hans polar fixat en fest. Där hade AJ med sig en fin dam. Man fick se henne inna dom började bråka med några killar som intye hade "pröjsat"


Sen i nån tidigare säsong så hade Aj ihop de men en riktigt fin tjej... Riktrigt gott om flis hade hon me, bodde i ett slott.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Ninjaboy skrev:
The Mexican med Brad Pitt och Julia Roberts. Han var ju rätt hård i yrket där också men vek som person. Inte alls olik Tony tycker jag, han sviktar ju en hel del också.

Var det den? :va Jag sorterar bort alla filmer med Julia Roberts ur minnet så det kan stämma.

Ninjaboy skrev:
Menar du den nya? Hon var ju med Jackie Aprile Jr. tidigare. Han blev ju skjuten av svarta i en droguppgörelse. :rolleyes: :hihi

Ja, det var smart att råna det äldre gardet. :tummenupp
Nu kom jag att tänka på, vad hände med Jackies styvfarsa? Joooooo förresten, häst+badkar+labil Tony. :hihi

Men han Jackie Aprile, varför dök han upp som "ny" brandman i Tredje Skiftet, för att vara kvar i ungefär ett halvt avsnitt?
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Markus skrev:
Nu kom jag att tänka på, vad hände med Jackies styvfarsa? Joooooo förresten, häst+badkar+labil Tony. :hihi
Ja, det var en snygg scen. :D


Markus skrev:
Men han Jackie Aprile, varför dök han upp som "ny" brandman i Tredje Skiftet, för att vara kvar i ungefär ett halvt avsnitt?
Jag kommer inte ihåg hur han såg ut och han var inte med på hemsidan heller, bara nämndes i andras bios. Kollar jämt Tredje Skiftet dock.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Ninjaboy skrev:
Jag kommer inte ihåg hur han såg ut och han var inte med på hemsidan heller, bara nämndes i andras bios. Kollar jämt Tredje Skiftet dock.

Jag hittar honom inte heller på någon hemsida, på 3rd Watch kanske.
Jag har ett maniskt behov av att ranka tv-serier, jag kan inte bestämma vilket som är bäst av tredje och sopranos. Tredje mår jag alltid bättre av, men Sopranos är mer kvalitet. Slänger man också in Band of Brothers och Twin Peaks, då blir man galen. :3freak

EDIT:
VARNING!!!!!!!!!!!!!!!!
GÅ INTE IN PÅ http://www.nbc.com/Third_Watch/index.html, DÄR FÅR MAN VETA VEM AV HUVUDPERSONERNA SOM SKJUTS IHJÄL OCH AV VEM I NÄSTA SÄSONG!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :huvet :huvet :4skrika :4skrika
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag som tänkt leta rätt på Sopranostråden men jag visste inte vem som startade den. :brynad
 

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 ´03
Ingen som har nån kommentar? Det måste ju finnas nånting att diskutera?

Jag såg den här säsongen när den sändes i USA i våras så jag kommer inte ihåg exakt vad som hände i varje avsnitt..
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag har en kommentar/fråga:
Har David Lynch gästregisserat? Bra snurrigt avsnitt igår, tycker det var till det sämre tror jag, har inte bestämt mig än. :brynad
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Markus skrev:
2432210 Jag har en kommentar/fråga:
Har David Lynch gästregisserat? Bra snurrigt avsnitt igår, tycker det var till det sämre tror jag, har inte bestämt mig än. :brynad
Håller med... första två avsnitten denna säsong var lite sådär.
Men nu börjar det hända grejer igen, back to buisiness. :yoparty

PS. Japp, trådlyft.
 

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
War-psycho skrev:
2523352 Håller med... första två avsnitten denna säsong var lite sådär.
Men nu börjar det hända grejer igen, back to buisiness. :yoparty

PS. Japp, trådlyft.
Missade avsnittet igår. Hände någonting värt att berätta?
 

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
MHK skrev:
2523583 Det kom fram för familjen att Vito var gay... Det var inte så populärt avdom flesta.
Åhå, skall bli intressant om dom följer PK-spåret eller om dom gör något annat. Det var väl inte så poppis att han tyckte sig vara bästa valet om Tony aldrig skulle vaknat ur koman.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top