Jag håller med, system är dyrt.Steele skrev:Ett tips är att köpa en som är "färdig" med helsystem eller slipon, svindyrt annars.
Bränsleförbrukningen upplever jag som likadan med min förra hoj o det var en cbr 929, runt litern alltså. Prestandamässigt ligger min ungefär lika som min gamla honda men då sitter det helsystem, pcIII, och kn-filter på spettan.
Däcksförbrukningen hör nog samman med ljudet o vridet, man måste helt enkelt vrida på rullen i tid o otid
Ånrar inte mitt byte det minsta så lycka till!
Tack.rookie skrev:*påpeka* Sp2 kommer till sverige som 2005:a oxå...
http://www.hondamc.com/templates3/Model.asp?id=1915&model_id=392&scid=&cid=
Kanske ska ta o plocka bort filtret då. Luftburk står på inköpslistan, vet du nån i sverige som säljer?Roger_SWE skrev:Jag håller med, system är dyrt.
Dom flesta beg SP-1rna har nog redan slip-on eller helsystem.
Vad det gäller K&N filter i en RC51, så skall du nog läsa lite under rubriken "Mods" på http://www.rc51.org/
En annan grej, original luftburken är ingen höjdare :-(
E22 skrev:fortfarande ingen som ska sälja en till mig??
Roger_SWE skrev:För första gången i RC51:ans historia så är USA modellen snygg! RC51:an finns fortfarande i USA. Här är en bild på -05:an.
Att ta bort filtret kanske inte är så bra. Du kan ju få småfåglar och annat in i motornSteele skrev:Kanske ska ta o plocka bort filtret då. Luftburk står på inköpslistan, vet du nån i sverige som säljer?
http://www2.blocket.se/search?q=SP-...ller=shl_s&l=0&city=0&pc=6&category=6&where=3E22 skrev:fortfarande ingen som ska sälja en till mig??
OOooo tack heheEldstorm skrev:
Roger_SWE skrev:Jag håller med, system är dyrt.
Dom flesta beg SP-1rna har nog redan slip-on eller helsystem.
Vad det gäller K&N filter i en RC51, så skall du nog läsa lite under rubriken "Mods" på http://www.rc51.org/
En annan grej, original luftburken är ingen höjdare :-(
raukroland skrev:Det gör även min 9:a...
Det är inget problem med den, men den är inte optimal precis.Tsudd skrev:Va e de för problem med luftburken
twinner skrev:Vill Ha!!!
låter ju sådär ju...men nman växlar ju rddan en hel del ju..zx6r...Strider skrev:Efter 1000 mil på en SP1:a så har jag nog fog för att säga:
Köp inte sån skit!
-Tung, Slöstyrd
-Mindre bra fjädring
-Dricker VÄLDIGT mycket soppa
-Vibrerar mycket under 4000r/min
-Smalt effektregister 4-10k r/min, dvs du får växla ofta
men
-Den är snygg
-Låter gott
-Har mycker bra bromsar
SP1an är ett råmaterial för racing som det är mycket kostsamt att göra snabb. Välj hellre än Blade om du är inne på Honda.
E22 skrev:fortfarande ingen som ska sälja en till mig??
har redan beställt en från W-motor..fast grön då då..men tack för tippsetheggeli skrev:Den här kanske kan vara något:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=25623&item=7928048289&rd=1
Garanterat inget kubikbögeri
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |