Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Nursey skrev:
2452145 Alltså..Håkan..har du stereo i garaget,,fulmek utan musik går inte..inte snyggmek heller för den delen :p

Han ska ju sjunga kareoke för dig och Inger ju!:tummenupp :yoparty

Ullis, va fan, gnäll inte nu, jag sa ju nått iaf till skillnad från alla andra här inne?! :arsele

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ullis skrev:
2452133

Många som fått för mycket frisk luft här idag tror jag bestämt...... :brynad

Nej,nej, det är lyckoruset efter att ha fått prostatan grundligt vibbrerad av v-twinsskaket som förvirrar honom, inte den friska luften:D

Milla skrev:
2452157 Han ska ju sjunga kareoke för dig och Inger ju!:tummenupp :yoparty

Karaokemaskin, fi faan!:yoparty

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Lord Adrian skrev:
2449333 Eftersom Kapten Olltroll är missing in action kommer vi få jobba hårt för att dra ner nivån till flottiststandard..:arsele

Han gör sitt bästa på sitt håll kan jag lova OCH för att inte tala om standarden i MIN INKORG!!! :rolleyes:

Han försöker i detta nu att lära sina svågrar, Dalkuken & Peppe, att dricka Jäger men de är tydligen för veka. Inte fick han åka bil på Legoland med barnen heller, det var utandningsprov….så det sket sej kan man säga :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ullis skrev:
2452167 Han gör sitt bästa på sitt håll kan jag lova OCH för att inte tala om standarden i MIN INKORG!!! :rolleyes:

Han försöker i detta nu att lära sina svågrar, Dalkuken & Peppe, att dricka Jäger men de är tydligen för veka. Inte fick han åka bil på Legoland med barnen heller, det var utandningsprov….så det sket sej kan man säga :D

Tur det...synen av en attackfull Blåskägg med ollarblicken på nedklämd i en legobil hade traumatiserat en hel generation barn....:D

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Nursey skrev:
2449506 Jag har just kört Ullissssss retta så vem vet mama might get her self an R1:tungan

Vi var ute o ollade in ett Zatzy streetrace som aldrig kom igång så vi tröttnade och fes runt Uppsala istället (som tog hela 30 sekunder) och sedan hem.
Nästa vecka skall det köras varje kväll :yoparty Jag behöver seriös kurvträning.

Och föressten..ni kan få ett projekt..ni kan få lära mig byta olja, oljefilter och spänna kedjan :patetisk :) Jag kan ta med biran ;)

Absolut, säg bara till :tummenupp
Jag förutsätter att det går bra med finmek från Uppsala med :D

OBS: Jag skrev faktiskt FINmek...... :)

fille600 skrev:
2449521 Är det den irländska banditen som behöver en rundsmörjning:) Min lillbandit har jag fulmeckat förut så det ska nog gå bra:tummenupp

Din "lillbandit" meckar du säkert med mest varje kväll...en rundsmörjning lite titt som tätt, va va va:D

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Nursey skrev:
2449839 Alltså..fulmek (eller snyggmek då jag o Inger meckar ;)) på fredag hos snigeln? :hoppa

Fi fan....men det köper jag!! Då får jag ju alla gubbs för mej själv, bara å titta på & bara dricka bärs.....toppen ju. :tummenupp

Fast....fasen å, känna ni inga mindre kex än semlor som kan göra oss sällskap. Å då menar jag INTE Finska pinnar......jag kanske börjar bli desperat, men har fan inte hunnit bli pervers....ÄN!! :tuttar

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Lord Adrian skrev:
2452158 Nej,nej, det är lyckoruset efter att ha fått prostatan grundligt vibbrerad av v-twinsskaket som förvirrar honom, inte den friska luften:D

Lorden, du är obetalbar!:rofl :rofl

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Snail_shell skrev:
Brasiliansk Vaxning

Du kan själv koka vax. koka på lägsta värmen från början, 5 matskedar honung och 1 msk citronsaft. Koka upp så att det är segt, 30 min ungefär. Var beredd på att värma upp igen och igen, och se till att det inte blir så hög värme så du bränner. Låt det alltså svalna innan du stryker på med en rostfri stekspade exempelvis.
Men du kommer efter några gånger att lära dig och bli riktigt proffsig. Ha tålamod. Klipp remsor av ett gammalt lakan av bomull eller linne. Lägg ovanpå och tryck fast genom att stryka ovanpå några gånger. Håll igen med handen och dra med den andra. Dra sedan av mot hårets riktning. Ta små bitar i taget.
Torka av mjukt med ljummet vatten när du är klar. Du kan ta bomullstuss med potatismjöl före du vaxar om vaxet har svårt för att fastna. Du ska helst tvätta med alsollösning före vaxning så att det är decinficerat.

Jag brukar koka upp remsorna i en kastrull några minuter sedan jag sköljt av dem genom att låta dem ligga i varmt vatten ett tag. Sedan torkar jag dem och använder nästa gång. Lite meckigt men...

Det där lät som om det skulle kunna vara ett riktigt uppdrag för Chefsmek, Huffes och Puffes MC Fix.

Det där skulle ni kunna göra lite pengar på ju, lät riiiiktigt proffsigt :tummenupp

Så, betalar man med öl här också....eller är dessa ingrepp gratis kanske :D

Aleksander skrev:
2449958 Stockholmare?

Fy fan. :3freak

Och iom att du är här & hälsar på får vi väl anta att du känner de lika "lös" som vi andra här :tummenupp

Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ullis skrev:
2452188

Din "lillbandit" meckar du säkert med mest varje kväll...en rundsmörjning lite titt som tätt, va va va:D

Faan ta Milla:mad: . Det var så fin och gemytlig stämning i tråden tills du hittade hit!:arsele (Måste dock erkänna att den där fick du till, ett riktigt slag under bältet:D )

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
Ullis skrev:
2452230 Fi fan....men det köper jag!! Då får jag ju alla gubbs för mej själv, bara å titta på & bara dricka bärs.....toppen ju. :tummenupp

Fast....fasen å, känna ni inga mindre kex än semlor som kan göra oss sällskap. Å då menar jag INTE Finska pinnar......jag kanske börjar bli desperat, men har fan inte hunnit bli pervers....ÄN!! :tuttar[/QUOTE

Efter fredag ..kan du bara stava till...pervers...å ja måste komma å lära mej lite...dom har lovat å ta me LÄDERHALSBANDET :tungan :tungan :tungan

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ullis skrev:
2452248 Det där lät som om det skulle kunna vara ett riktigt uppdrag för Chefsmek, Huffes och Puffes MC Fix.

Det där skulle ni kunna göra lite pengar på ju, lät riiiiktigt proffsigt :tummenupp

Så, betalar man med öl här också....eller är dessa ingrepp gratis kanske :D

Och iom att du är här & hälsar på får vi väl anta att du känner de lika "lös" som vi andra här :tummenupp

Eftersom jag är anställd i firman som underredes och avgasrörsfukmek i största allmänhet faller nog detta jobb på mig...:kär :kär Fille sköter fakturerandet;)

Kom nu...följ med farbror ner i smörjgropen:brynad

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Nursey skrev:
2451437 Du ska med..GÖR'T!!!:7peta

GÖRT...vem GÖRT.......vavavava :confused:

Ja inte vet ja, men är inte det där D1ce stil :confused: