Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ullis skrev:
2452248 Det där lät som om det skulle kunna vara ett riktigt uppdrag för Chefsmek, Huffes och Puffes MC Fix.

Det där skulle ni kunna göra lite pengar på ju, lät riiiiktigt proffsigt :tummenupp

Så, betalar man med öl här också....eller är dessa ingrepp gratis kanske :D

Huffe o Puffe har många "strängar på sin lyra" :D Huruvida det är gratis eller kostar öl avgörs efter okulär besiktning. Det är svårt att avgöra ingreppets storlek utan syn. Du kan beställa tid hos lorden!:D Han är speciellt inhyrd för denna verksamhetsgren. :)

Edit! Lorden, jag visste att du skulle nappa på det här:tummenupp

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Lord Adrian skrev:
2452276 Eftersom jag är anställd i firman som underredes och avgasrörsfukmek i största allmänhet faller nog detta jobb på mig...:kär :kär Fille sköter fakturerandet;)

Kom nu...följ med farbror ner i smörjgropen:brynad

Skulle det stå FUKKmek....eller FULmek :va Vid närmare eftertanke är det nog FUKK då både underrede & rör ingår i den kategorin. :D

kul me ninja skrev:
Efter fredag ..kan du bara stava till...pervers...å ja måste komma å lära mej lite...dom har lovat å ta me LÄDERHALSBANDET :tungan

Jisses....grabbarn avancerar fort. Så du är anställd nu då.....som :arsele

P.S de är långt ifrån rumsrena, så jag vågar knappt tänka på vad de kommer att göra med dej när de krängt på dej halsbandet :skrämd

Lord Adrian skrev:
2452187 Tur det...synen av en attackfull Blåskägg med ollarblicken på nedklämd i en legobil hade traumatiserat en hel generation barn....:D

Nu dog jag, TOTALT.....jag såg det framför mej!!!!! :rofl :rofl

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Alltså..nu blir Håkans hus invarderat..ni får jättegärna komma hem till mig om ni vill..om håkan inte vill ha fullt hus..men jag har inget garage..så det får snyggmeckas på gården med ficklampor och sedan kolkas whiskey uppe i lägenheten :p

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
fille600 skrev:
2452310
Edit! Lorden, jag visste att du skulle nappa på det här:tummenupp

:D Det var ju ett upplägg jag inte kunde förneka mig..:rofl

Ullis skrev:
2452320 Skulle det stå FUKKmek....eller FULmek :va Vid närmare eftertanke är det nog FUKK då både underrede & rör ingår i den kategorin. :D

Nu dog jag, TOTALT.....jag såg det framför mej!!!!! :rofl :rofl

Jepp, och denna vecka ingår en gratis rundsmörjning!:tummenupp edit:fan såg inte ens att jag stavat fel...Freudian slip, anyone?:tungan

Me too...SMTA!:D

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
kul me ninja skrev:
2452360 http://www.scorshop.se/45/74/1254290

Vet inte vad den platsen blir Ullis...men dom visa den här bilden...e väl nån kompis som kommer el va tror du ?

Ha ha, klockren. Bara inte KB får för sej att han ska ha ett set när han är tbx....för då måste jag nog läggas in....på riktigt :3freak

Lädermask med koppel
1254290

I animalisk, tuff flugoptik med ögon- och munlucka i metallraster - samtliga luckor kan tas av. Huvud- och halsremmen kan justeras individuellt så att de sitter perfekt. Kedjekopplet med läderrem och karbinhake kan tas av. Svart.

pris SEK 1252

Lägg i inköpskorgen
4 st. Lädermask med koppel

Har beställt 4 st nu då, det räcker ju till Er alla. Snacka om parningsset :tummenupp

Bifogat

• 1254290.jpg
    1254290.jpg
    7.9 KB · Visningar: 64

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
Nursey skrev:
2452403 Så då tar jag med mig Lafroooooooooooooooooooooigen alltså..ere nånn som dricker den ski..whiskeyn?

faaan..måste nog hinka virre om ja ska VÅGA komma...å då menar ja komma å inte komma...för d fixar virren..så inte nån ska få för sej nåt annat..

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nursey skrev:
2452403 Så då tar jag med mig Lafroooooooooooooooooooooigen alltså..ere nånn som dricker den ski..whiskeyn?

:kär bajsar björnen i skogen? Ollar Blåskägg grillar? Är vatten vått? Etc ad infinitum:)

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
Nursey skrev:
2452453 Alltså..önskar du att du aldrig började det där inlägget eller :hihi

Näää...syrran ja ångrar inget...får väl ta me nån äck...menar fin virre å skingra deras fina tankar om va man kan göra me en fin kille som mej..

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
Nursey skrev:
2452473 Dä ä bra..no regrets :yoparty
Det skall jag påminna er om på lördagen då ni alla är äckelbakis och jag skuttar runt med en nymeckad hoj o klar knopp :D

Trodde du skulle ta me ficklampan till snigeln å joyna virren du oxo...hade ja fel elleer ?:fyllisar

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
SV650S
Lord Adrian skrev:
2452446 :kär bajsar björnen i skogen? Ollar Blåskägg grillar? Är vatten vått? Etc ad infinitum:)

sover Dolly Parton på rygg......Har Påven en rolig hatt....:D :tummenupp

Nursey skrev:
2452473 Dä ä bra..no regrets :yoparty
Det skall jag påminna er om på lördagen då ni alla är äckelbakis och jag skuttar runt med en nymeckad hoj o klar knopp :D

Är du nykterist eller???:va

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Ingeli64 skrev:
2452498 sover Dolly Parton på rygg......Har Påven en rolig hatt....:D :tummenupp

Är du nykterist eller???:va

Va fan, finfrämmande. Har Valrog brunnit av eller??? :D

fille600 skrev:
2452264 Faan ta Milla:mad: . Det var så fin och gemytlig stämning i tråden tills du hittade hit!:arsele (Måste dock erkänna att den där fick du till, ett riktigt slag under bältet:D )

He he, man har ju sina moments :tummenupp

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras