Kapten Blåskägg
Ny medlem
Carro1 skrev:2525801
Karlskogarunkarn, jag är lite osäker men jag tror du fick nobben nu
Carro1 skrev:2525801
Kapten Blåskägg skrev:2525806Skulle det vara okej för dig om du lämnade kanske...ska vi säga...1 quinna av 10 orörda till lilla MIG ditt förbannade jävla ålarens
Nu ska ni veta att det inte är lite kärlekSnail_shell skrev:2525787Jo!
Men däruppe får hon ju lite pojkaktig kärlek också..
Även om det bara blir väldigt korta stunder..
Så är ju det bättre än ingenting alls...
Kapten Blåskägg skrev:2525811Karlskogarunkarn, jag är lite osäker men jag tror du fick nobben nu
Kapten Blåskägg skrev:2525811Karlskogarunkarn, jag är lite osäker men jag tror du fick nobben nu
Ungjävla någon annan, mig kan du fortfarande inte beordraAndreasNo skrev:2525809ungjävel... gå o lägg dig..
Carro1 skrev:2525814Nu ska ni veta att det inte är lite kärlek
Passa er annars behöver även ni uppsöka vård inom snar framtid (iof borde flera av er redan ha gjort det för länge sen, med tanke på eran psykiska hälsa )
AndreasNo skrev:2525807Jag är ju av dendär ungdomliga trotsiga sorten som inte lägger sig förrns kl 5 på morron.
När jag är 40 o 20 år äldre än dem små äckliga ungjävlarna så vill jag inte beblanda mig med dem.. för, nej fy fan.. beblandar mig inte med 15 åringar nu av samma anledning, man lär ju störa sig lika mycket på 20 åringar då som man gör på moppemupparna nu... eller?.. tycker ni jag är söt o trevlig o älskar o prata me mig?.. neeeeh precis..
Passa er annars behöver även ni uppsöka vård inom snar framtid (iof borde flera av er redan ha gjort det för länge sen, med tanke på eran psykiska hälsa )
Carro1 skrev:2525823Ungjävla någon annan, mig kan du fortfarande inte beordra
Kapten Blåskägg skrev:2525825Det är ju bara för att du är lite patetiskt framfusig i ditt raggande. Vi har annars absolut inget emot yngre människor, iaf inte om de är tjejer och sitter bakpå och småtafsar lite
AndreasNo skrev:2525809ungjävel... gå o lägg dig..
Kapten Blåskägg skrev:2525825Det är ju bara för att du är lite patetiskt framfusig i ditt raggande. Vi har annars absolut inget emot yngre människor, iaf inte om de är tjejer och sitter bakpå
Bara skojar lite, ålder har förbannat liten betydelse, personlighet IS THE SHIT
Valrog skrev:25258391* Trillar in i det här gänget
2* Träffar Lillen
3* Sparkar INTE iväg honom
4*Funderar på Norrtan
5* Hänger på SH på nätterna
KAN man bli mera kvalificerad Psyko än så???
Kapten Blåskägg skrev:2525838Jävligt få brudar som blir våta på bäret av ett sånt uttalande.
Men för all del, skit i vad jag säger och ta smällarna istället
Carro är dessutom värd lite mer respekt än vad du just visade
Ops, det bara slank urSnail_shell skrev:2525824Helvete flicka..
Du får inte skriva sånt där..
Lillpojken kommer att sätta sig på så höga hästar nu att han inte längre kommer prata med oss.
Vad vård anbelangar så ligger allt vårt hopp nu på den nya regeringen att dom skall stoppa till lite mer resurrser i vården så vi någon gång kan få bli inläppta..
Åtminstone på en undersökning..
Ska man tycka synd om er för att ni vårdsökande inte får någon hjälp, eller bara inse att det är skönt att ni är som ni är - UNDERBARAfille600 skrev:2525831Vissa har försökt få vård men det går inte, för sjuka helt enkelt
Snail_shell skrev:2525835Fan!! Skägget..
Jag visste det..
Valrog skrev:25258391* Trillar in i det här gänget
2* Träffar Lillen
3* Sparkar INTE iväg honom
4*Funderar på Norrtan
5* Hänger på SH på nätterna
KAN man bli mera kvalificerad Psyko än så???
Kapten Blåskägg skrev:2525848Det har aldrig, jag säger aldrig förkommit något tafsande på min klubba
Carro1 skrev:2525847Ops, det bara slank ur
*hoppas på den nya regeringen då*
Ska man tycka synd om er för att ni vårdsökande inte får någon hjälp, eller bara inse att det är skönt att ni är som ni är - UNDERBARA
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |