Kapten Blåskägg
Ny medlem
Carro1 skrev:2525814Nu ska ni veta att det inte är lite kärlek![]()
Jag tror vi alla sett det med egna ögon, även om lillen försöker se oberörd ut
Carro1 skrev:2525814Nu ska ni veta att det inte är lite kärlek![]()
Tro det eller ej men jag har också varit dagisfröken, och då var det knappast sådana som mig som var problemetAndreasNo skrev:2525833oavsett om jag kan beordra dig eller ej så e du fortfarande en ungjävel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jag kan nog få dig att gå o nanna, jag har varit dagisfröken så jag kan allt hantera såna som dig![]()
![]()
Är det där inte listan på kriterierna för att få vara med i gängetValrog skrev:25258391* Trillar in i det här gänget
2* Träffar Lillen
3* Sparkar INTE iväg honom
4*Funderar på Norrtan
5* Hänger på SH på nätterna
KAN man bli mera kvalificerad Psyko än så???![]()
![]()
Carro1 skrev:2525847Ska man tycka synd om er för att ni vårdsökande inte får någon hjälp, eller bara inse att det är skönt att ni är som ni är - UNDERBARA
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2525806Skulle det vara okej för dig om du lämnade kanske...ska vi säga...1 quote av 10 orörd ditt förbannade jävla ålarens
Carro1 skrev:2525847
Ska man tycka synd om er för att ni vårdsökande inte får någon hjälp, eller bara inse att det är skönt att ni är som ni är - UNDERBARA
![]()
Carro1 skrev:2525863
Är det där inte listan på kriterierna för att få vara med i gänget![]()
Fan tror jag har missuppfattat lite![]()
Snail_shell skrev:2525853Nej!
Den går väl inte å hitta!!
Carro1 skrev:2525847Ops, det bara slank ur![]()
*hoppas på den nya regeringen då*![]()
Ska man tycka synd om er för att ni vårdsökande inte får någon hjälp, eller bara inse att det är skönt att ni är som ni är - UNDERBARA
![]()
Carro1 skrev:2525847Ska man tycka synd om er för att ni vårdsökande inte får någon hjälp, eller bara inse att det är skönt att ni är som ni är - UNDERBARA
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2525873Nej den står på annan adress om nätterna![]()
Carro1 skrev:2525863Tro det eller ej men jag har också varit dagisfröken, och då var det knappast sådana som mig som var problemet![]()
Är det där inte listan på kriterierna för att få vara med i gänget![]()
Fan tror jag har missuppfattat lite![]()
Snail_shell skrev:2525886Nej fan! klockan är över midnatt!!
Nu skall jag och helosan gå och sova..![]()
Jag är tyvärr inte av den där sortens brudar som faller för ditt sätt och du tror att du kan behandla hur du vill. Vänner?AndreasNo skrev:2525845Ähh jag tror allt hon blir lite våt.. jag ska kämpa o kämpa med att få flickor på mitt sätt..nångång kanske de lyckas, o då har jag hittat en jag kan behandla hur jag vill.. annars hittar man väl bara nån jävel som ska hålla på o försöka ändra på en o hålla på igen
Edit: Förlåt Carro, du är av den söta lilla sorten som jag blir så nervös av att se så då blir jag dum o säger massa elaka saker, vänner?.. KK?..![]()
![]()
Snail_shell skrev:2525881
:edit
Ligger den väl nerpackad i hustruns nescesär??![]()
Valrog skrev:2525896HOJJEN????
För den va väl FRÖKENKÖRD...
Vadå, han som är så hård.. syns det?Kapten Blåskägg skrev:2525862Jag tror vi alla sett det med egna ögon, även om lillen försöker se oberörd ut![]()
Snail_shell skrev:2525898Nej för helvete..
Kewken..
Carro1 skrev:2525899Vadå, han som är så hård.. syns det?![]()
![]()
![]()
Valrog skrev:2525902Ja den är väl oxå frökenkörd....INTE som en RIKTIG man.......![]()
![]()
Valrog skrev:2525902Ja den är väl oxå frökenkörd....INTE som en RIKTIG man.......![]()
![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |