Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
scud skrev:
2526370 Mitt är då inget säsongsjobb.. Jag har att göra heeeela vintern varannan helg. Sen blir det alltid så att ja hoppar in de helger jag är ledig och jobbar lite extra :näsblod
Vad sägs t.ex om självaste julafton och hela den helgen, ska vi byta me varann? :)

ska vi byta kreeejer, ska vi byta krejer med varaaaaaaaaann

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
d1ce skrev:
2526738 Jävklar så segt det var här idag då, jag som inledde dagen lite hårt och provocerande...

-@

Ptja, kanske lite.. segast är att jag inte hade tid vid lunch o åka o titta på Milla's vrålåk :( allt går ju käpprakt åt skogen till!

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
ewook skrev:
2526749 Ptja, kanske lite.. segast är att jag inte hade tid vid lunch o åka o titta på Milla's vrålåk :( allt går ju käpprakt åt skogen till!

Är du spekulant?

-@

Carro1 skrev:
2525926Fan då :va hur gick det här till..:skrämd :rolleyes:

Du börjar väl bli till åren kommen till skillnad från mig ;) jag är ung, åldras i takt med en gråsten, spänstig som fan, snygg som få och helt enkelt omöjlig att få ur tiden!

Alla vill helt enkelt se vara som mig :yoparty :D

-@

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
ewook skrev:
2526801 Mjo, faktiskt. men jag ville klämma o känna lite först :tuttar
jag spekulerar ju runt på allt o alla just nu :D

Du kan få mig och min häck till ett ganska överkompligt och riktigt förmånligt pris. :arsele :tuttar

-@

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
d1ce skrev:
2526807 Du kan få mig och min häck till ett ganska överkompligt och riktigt förmånligt pris. :arsele :tuttar

-@

åååååfan, är ju perfa! nått som meckar med åbäket efter jag har varit ute o försökt o gazza, nått o klappa på under de mörka höstkvällarna.. är ju nästan taget på stubb!

edit: ett problem dock... du får nog byta kön först :tuttar

Last edited:

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
SV650S
d1ce skrev:
2526807 Du kan få mig och min häck till ett ganska överkompligt och riktigt förmånligt pris. :arsele :tuttar

-@

Hrrrmmmm Börjar du få ont om pengar eller nåt? :va :D :D
Vad ska damen säga nu när du sitter här och bjuder ut dig? :tungan

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
d1ce skrev:
2526385 Vad gör du då? Är det något jag kan utnyttja...? :näsblod

-@
Hehe.. vad vet jag, jag är bara en dum väktare på deltid.. Batong och handfängsel kanske är något du behöver? :hihi

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
scud skrev:
2526858 Hehe.. vad vet jag, jag är bara en dum väktare på deltid.. Batong och handfängsel kanske är något du behöver? :hihi

nånting säger mig att han redan har den utrustningen :rolleyes:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Ingeli64 skrev:
2526841 Hrrrmmmm Börjar du få ont om pengar eller nåt? :va :D :D
Vad ska damen säga nu när du sitter här och bjuder ut dig? :tungan

Hon är dyr i drift, tror jag måste hora lite på annat håll för att få ekonomin att gå ihop ;) Får smyga fram förslaget och övertyga henne om att nya husse är en snäll människa... :D

-@

scud skrev:
2526858 Hehe.. vad vet jag, jag är bara en dum väktare på deltid.. Batong och handfängsel kanske är något du behöver? :hihi

Åh, äntligen en från din kategori som lyckas placera sig själv i rätt fack ;)

-@

ewook skrev:
2526864 nånting säger mig att han redan har den utrustningen :rolleyes:

Nehee, men vet du vad jag har som ingen annan i den här tråden har?! En sjukt snabb hoj som saknar posörfaktor ;)

Ok, ja roger har gjort ett tappert försök men i slutändan fått se sig fetstekt trotts allt ;) Vems tur är det här näst att försöka?!

-@

Last edited:

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
SV650S
ewook skrev:
2526864 nånting säger mig att han redan har den utrustningen :rolleyes:

:D :D

d1ce skrev:
2526872 Hon är dyr i drift, tror jag måste hora lite på annat håll för att få ekonomin att gå ihop ;) Får smyga fram förslaget och övertyga henne om att nya husse är en snäll människa... :D

-@

Åh, äntligen en från din kategori som lyckas placera sig själv i rätt fack ;)

-@

Nehee, men vet du vad jag har som ingen annan i den här tråden har?! En sjukt snabb hoj som saknar posörfaktor ;)

Ok, ja roger har gjort ett tappert försök men i slutändan fått se sig fetstekt trotts allt ;) Vems tur är det här näst att försöka?!
-@

Hahaha Det är väl bäst att du tar och preppar den där hojen då under vintern, så du slipper bli stekt av mig nästa säsong. :yoparty

Last edited:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
d1ce skrev:
2526872 Åh, äntligen en från din kategori som lyckas placera sig själv i rätt fack ;)

-@
Hehe, jovisst serrö..
Men du måste förstå att det är skillnad på väktare och odningsvakter/dörrvakter. Jag åker ju bara till företag/hem till folk för att kolla varför deras larm har larmat.. Det ja vill säga är att ja inte är elak bara för att jag är väktare. Och det är ju dessutom bara ett jobb medans ja pluggar, inget drömjobb direkt :)

Du var inte sugen på lite utrustning eller? :gnissla

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Scud: Tror inte D1ce behöver utrustningen, däremot Blåskägget för att hålla fast lille D1ce nu när hans lilla rumpestump är "up for grabs"

Och D1ce, följ nu Ingeli's råd om att racepreppa hojjen satan under vintern...
Hon kommer att fetsteka dig samtidigt som sin gubbe annars nästa år annars..
Och nog för att du tycker du är störst bäst och vackrast blah blah blah
men att bli stekt av en nyutexaminerad hojförare kan nog knäcka även den bäste, dvs bra mycket över din liga...
Är nästan själv nervös och då är jag ändå DinGud... :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Ingeli64 skrev:
2526887Hahaha Det är väl bäst att du tar och preppar den där hojen då under vintern, så du slipper bli stekt av mig nästa säsong. :yoparty

Är rädd för att du skräller lite, kan bli en tuff match ;) Du har ju definitivt modet och känslan för det till skillnad från resten av damerna :rolleyes:

Busschaffisen som får tunnelseende i 35km/h
Fille som hellre kör med handtagsvärmarna på (som snor all ström vilket resulterar i att hojen, flåt traktorn, bara går på 1burk) än en hoj som hade varit relativt potent i kvarteret med äldreboende
Kapten, vad säger han, built for comfort? Han kunde inte ha mer rätt
Roger som väldigt gärna vill, våta drömmar om lyft osv ( :rolleyes: ) men som påstår sig ha saktat ner... Då undrar jag, har det någonsin gått fort? Per definition?
Lorden ångade om honom på bogan (oväntat) och när han väl kommer i kapp skyller karln på att han tog pisspaus mitt i en av bogesunds skönaste högfartskurvor? Tror snarare han gjorde i brallorna när brölet ångade förbi (då ljög han faktiskt bara delvis).
Göran, bubben är snabb, men fan inte snabb nog... Och vem fanken kan vara snabbare än mig och klädd i goretex :va Faller t.o.m på utrustningen...
Jörgen, den dagen en jag får se mig stekt av något som passar bättre på ett historiskt museum bland veteranerna kommer jag att lägga vurpollonet på hyllan och se hojåka som ett passerat kapitel :D

Så du ser, jag hoppas du ger mig en god utmaning ;)

-@

edit: jag är inte så flitig idag :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
scud skrev:
2526903 Hehe, jovisst serrö..
Men du måste förstå att det är skillnad på väktare och odningsvakter/dörrvakter. Jag åker ju bara till företag/hem till folk för att kolla varför deras larm har larmat.. Det ja vill säga är att ja inte är elak bara för att jag är väktare. Och det är ju dessutom bara ett jobb medans ja pluggar, inget drömjobb direkt :)

Du var inte sugen på lite utrustning eller? :gnissla

Något att köra_upp i stjärten vore najs, hur långa är batongerna,teleskop? :kär :crash :brynad

Eller vad har ni för gear? :va

-@

Thyg0d skrev:

:D

Sen såg du bara en lakritsrem och mitt arsle... gratz ;)

-@

Last edited:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
d1ce skrev:
2526951 Något att köra_upp i stjärten vore najs, hur långa är batongerna,teleskop? :kär :crash :brynad

Elelr vad har ni för gear? :va

-@
På "saker att köra upp i röven"-hyllan har vi de gamla hederliga gummibatongerna samt 21" (tror ja) telekopisar.. :tuttar

edit: kom på att vi har ganska stora/grova ficklampor också.. Kunde ju va kul o lysa lite liksom, se va man ser :crash (varför finns ingen :trasig smilie?)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
scud skrev:
2526963 På "saker att köra upp i röven"-hyllan har vi de gamla hederliga gummibatongerna samt 21" (tror ja) telekopisar.. :tuttar

Mums, en av varje... Har du lite desinficerande medel också, rädd för sådana väktarbasilusker vettu. Vet nog vad ni använder dem däringa till! :tungan

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...