Ingeli64 skrev:
2526887Hahaha Det är väl bäst att du tar och preppar den där hojen då under vintern, så du slipper bli stekt av mig nästa säsong.
Är rädd för att du skräller lite, kan bli en tuff match
Du har ju definitivt modet och känslan för det till skillnad från resten av damerna
Busschaffisen som får tunnelseende i 35km/h
Fille som hellre kör med handtagsvärmarna på (som snor all ström vilket resulterar i att hojen, flåt traktorn, bara går på 1burk) än en hoj som hade varit relativt potent i kvarteret med äldreboende
Kapten, vad säger han, built for comfort? Han kunde inte ha mer rätt
Roger som väldigt gärna vill, våta drömmar om lyft osv (
) men som påstår sig ha saktat ner... Då undrar jag, har det någonsin gått fort? Per definition?
Lorden ångade om honom på bogan (oväntat) och när han väl kommer i kapp skyller karln på att han tog pisspaus mitt i en av bogesunds skönaste högfartskurvor? Tror snarare han gjorde i brallorna när brölet ångade förbi (då ljög han faktiskt bara delvis).
Göran, bubben är snabb, men fan inte snabb nog... Och vem fanken kan vara snabbare än mig och klädd i goretex
Faller t.o.m på utrustningen...
Jörgen, den dagen en jag får se mig stekt av något som passar bättre på ett historiskt museum bland veteranerna kommer jag att lägga vurpollonet på hyllan och se hojåka som ett passerat kapitel
Så du ser, jag hoppas du ger mig en god utmaning
-@
edit: jag är inte så flitig idag